Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Цінова політика підприємства ТОВ "Метро Кеш енд Кері"

Тип: отчет по практике
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Сучасне ціноутворення та його особливості у маркетингу торговельних підприємств. Організаційна-правова характеристика ТОВ "Метро Кеш енд Кері" та його бізнес-середовище. Аналіз асортиментної політики підприємства. Система установлення цінових знижок.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Зміст

Вступ

1.Сучасне ціноутворення та його особливості у маркетингу торговельних підприємств

2.Організаційна-правова характеристика

3.Характеристика торговельного підприємства та його бізнес-середовище

4.Аналіз асортиментної політики

5.Дослідження системи установлення цінових знижок

Висновок

Вступ

цінова асортиментна політика

Основна ціль переддипломної практики з маркетингу заклечається в вивчені професійних навиків маркетолога з виконанням конкретних функцій діяльності оптових та роздрібних організацій.

Мета переддипломної практики - вивчення цінової політики підприємства, збір практичних та стратегічних матеріалів.

Об'єкт проходження преддипломної практики - ТОВ «Метро Кеш енд Кері», розміщене за адресою: 61001 м. Харків, Кільцевий шлях, 8.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Метро Кеш енд Кері» здійснює оптову продажу продовольчих і непродовольчих товарів юридичним особам.

«Метро Кеш енд Кері» - орієнтований на професійних покупців і підприємців роздрібної торгівлі. Клієнти самостійно формують своє замовлення, зазвичай розраховуються готівкою і відвозять куплений товар, використовуючи власний транспорт (звідси і назва «Кеш енд Кері»). Пропонує ряд переваг, до яких відноситься вигідні пропозиції ціни і якості, широкий асортимент представлених товарів (продовольчі і непродовольчі товари), працює цілодобово, а також покупки товарів як великими, так і маленькими партіями.

1. Сучасне ціноутворення та його особливості у маркетингу торговельних підприємств

Важливим елементом маркетингового інструментарію є ціна, яка займає провідне місце в механізмі формування ринкових відносин між суб'єктами вітчизняної економіки. Вона чинить певну дію на процес регулювання пропорцій у суспільному виробництві.

Як економічний інструмент ринкової економіки ціна суттєво впливає на ефективність підприємницької діяльності підприємств, створюючи умови для забезпечення їх фінансової сталості та економічної незалежності. Саме ціна акумулює в собі рівень успіху підприємства, що знаходить своє вираження в обсягах продажів та розмірі прибутку від реалізації продукції.

Сукупність ціни являють собою не тільки індивідуальну,особисту, а й суспільну категорію. Вони регулюють як окрему купівлю і продаж товарівспоживачам, так і економічні процеси загалом, включаючи виробництво, розподіл товарів, обмін або споживання благ, надання послуг.

В економіці застосовуються десятки мільйонів цін. Під єдиним поняттям «ціна» розуміється різновидів цін, включаючи оптові, роздрібні, регульовані, договірні, вільні, ринкові, державні, контрактні, прогнозні, проектні, лімітні, світові,і ряд інших.

Ціни, безсумнівно, являють собою тонкий, гнучкий інструмент і в той же час досить могутній важиль управління економікою, хоча їхні реальні можливості впливу на економіку взагалі і на рівень життя зокрема набагато менші, ніж надії, що покладаються на ціни та на ціновий механізм людини.

У ціновому механізмі потрібно розрізняти і виділяти дві взаємодіючі частини. Це з одногобоку, самі ціни, їх види, структура, величина, динаміка зміни, з іншого - ціноутворення як спосіб, правила встановлення, формування нових цін і зміни діючих. Ціноутворення, з яким люди знайомі набагато менше, ніж з цінами, є активно задаючою частиною всього цінового механізму. Воно, власне, і зумовлює величину ціни. Проте найчастіше ціноутворення від нас приховане, а ціни ми бачимо наочно. Ціни і ціноутворення складають у своїй єдності ціновий механізм.

Ринок і ціна - категорії, обумовлені товарним виробництвом. При цьому первинним є ринок. Це пояснюється тим, що при товар-ному виробництві економічні відносини проявляються головним чином через ринок.

Формування цін значною мірою залежить від того, на якому ринку працює підприємство. Сучасні економісти в основу класифікації ринків беруть ступень впливу окремого продавця (покупця) товарів на формування ринкових цін. За цією ознакою розріняють чотири типи: ринків чистої конкуренції, чистої монополії монополістичної конкуренції, олігополії. На ринку чистої конкуренції роль підприємства в формуванні цінової політики мінімальна, ціна формується виключно під впливом ринкових

факторів. На ринку чистої монополії підприємство може вільно встановлювати ціну на продукцію (за умов нерегульованої монополії). Монополістична конкуренції передбачає широкий діапазон цін залежно від видів товарів. На олігополістичному ринку невелика кількість продавців визначає цінову політику на ринку.

Ціноутворення - це процес встановлення цін на товари та послуги. При ринковому ціноутворенні реальний процес формування цін відбувається не на виробництві, не на підприємстві, а у сфері реалізації продукції, тобто на ринку під дією попиту і пропозиції товарно - грошових відносин. Ціна товару та його користь проходить перевірку ринком і остоточно формуються на ринку. Кожна фірма ставиться до проблем ціноутворення по-своєму. В дрібних фірмах ціни зазвичай встановлюються головним керівником. У великих компаніях проблемами ціноутворення, як правило, займаються керівники середнього рівня. Однак і тут керівництво подає загальні установки, формує цілі політики цін, затверджує ціни, запропоновані керівництвом нижчих ешалонів. У галузях, де фактори ціноутворення відіграють вирішальну роль (аерокосмічна промисловість, залізниці, нафтодобувна промисловість та ін.), фірми часто створюють відділи цін, які розробляють ціни або допомогають робити це іншим підрозділам.

Процес ціноутворення здійснюється на основі методології. Це сукупність найбільш загальних правил формування ціни, пов'язаних в основному з макроекономічними особливостями господарської системи, а також із різними сферами ціноутворення. У зв'язку з цим методологічні принципи можуть бути загальними як для економіки в цілому, так і для групи суміжних галузей, виробництва. Загальні методичні правила визначаються законодавчими оганами країни. Ці правила стосуються переліку витрат, що включають до собівартості як розрахункову осву ціни і порядку відображення в ціні елементів прибутку. Останній у найзагальнішому вигляді являє собою суму прибутку, необхідну для нормальної роботи підприємства, і податків, які включаються в ціну. Методологія процесу ціноутворення єдина для будь-якої системи незалежно від того, хто її встановлює, період дії, сфери діяльності підприємства. На основі методології виробляється політика ціноутворення підприємства, а також його стратегія.

Конкретизація політики уіноутворення здійснюється різними методами встановлення цін і контролю над ними. Ціни різняться спрямованістю, метою, механізмом утворення та дії. Методика як елемент методології дає змогу здійснювати політику, яка відповідає економічній стратегії діяльності підприємства.

Методика ціноутворення - це сукупність більш конкретних правил побудови ціни, які відоброжають специфіку галузей, виробництв, продуктів.

В умовах адміністративного регулювання економіки всі елементи ціни виступають у формі нормативів, встановлених керуючими органами. В умовах ринкової економіки ціна не є нормативом. Основний масив цін представлений вільними цінами, використовувані разом з ними регульовані ціни не ідентичні фіксованим адміністративним цінам. Ступінь свободи, важелі ціновогорегулювання неоднакові і залежить від специфіки конкретної галузі і виробництва.

Модель ціни - це найбільш принципова форма виразу ціни як економічної категорії. Модель ціни, як і методологія ціноутворення, визначається в першу чергу типом господарчої системи. Тип господарчої системи, пов'язана з ним методологія ціноутворення, модель ціни - ось вихідні умови, що визначають цінову поведінку учасників господарського процесу.

Механізм ціноутворення в умовах ринкових відносин проявляється через ціни, їх динаміку. Динаміку цін формують два важливих фактори - стратегічний і тактичний.

Стратегічний фактор проявляється тоді, коли ціни утворюються на основі вартості товарів. Навколо вартості постійно відбуваються коливання цін. Тактичний фактор виражається в тому, що ціни конкретні товари формуються під впливом кон'юктури ринку.

2. Організаційно-правова характеристика

Назва організації - ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна».

Юридична адреса : Україна, 02140 м. Київ, проспект Петра Григоренка, 43.

Фактична адреса : Україна, 61001 м. Харків, вул. Кільцевий шлях, 8.

«Метро Кеш енд Кері» - одна з найбільших компаній міжнародного бізнес-формату Cash & Carry групи Метро Group, займає четверте місце у списку 10-ти світових торгівельних компаній, виходячи з рівня продажу станом на 2011 рік. Випереджають Метро торгівельні мережі Wal-Mart (США), Сarrefour (Франція) Tesco (Великобританія).

Компанія METRO Cash & Carry почала свій розвиток в Україні у 2003 році з відкриття першого у країні центру оптової торгівлі у Києві, в якій представники середнього і малого бізнесу отримали можливість користуватися перевагами концепції «Метро Cash & Carry».

«Метро Кеш енд Кері Україна» - Товариство з обмеженою відповідальністю.

Предметом і цілями діяльності Товариства є експлуатація торговельних комплексів, продаж товарів споживачам, оптова та роздрібна торгівля, а також інша господарська діяльність з метою отримання прибутку.

Ти...

Другие файлы:

Цінова політика підприємства
Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства та розробка гіпотези маркетингової стратегії. Характеристика товарної політики та продукції,...

Облікова політика підприємства як методологічна основа фінансового менеджменту
Фінансова політика підприємства. Реалізація фінансового менеджменту. Вибір варіанту облікової політики підприємства. Використання різноманітних методі...

Цінова стратегія підприємства і сучасний стан, тенденції розвитку та цінова політика на ринку продовольчих товарів
Групи цінових стратегій. Індекси споживчих цін у окремих країнах Європи. Характеристика стратегічних завдань щодо реалізації пріоритетів ціноутворення...

Цінова політика підприємства в сучасних умовах
Дослідження існуючих методів встановлення ціни. Аналіз підприємства текстильної галузі ЗАТ "Піонтекс", рівень рентабельності виробництва основної прод...

Розробка комплексу маркетингу
Характеристика підприємства. Зовнішнє маркетингове середовище. Сегментація клієнтів. Розробка комплексу маркетингу. Товарна політика підприємства. Цін...