Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Формування маркетингової політики комунікацій підприємства

Тип: курсовая работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Сутність маркетингової політики комунікації підприємства. Комплекс маркетингових комунікацій: реклама, пропаганда, стимулювання збуту, персональний продаж, прямий маркетинг. Формування комплексу маркетингових комунікацій, витрати на просування товару.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Размещено на

Формування маркетингової політики комунікацій підприємства

Виконала

Амрош К.А.

Зміст

Вступ

1.Маркетингова політика комунікації підприємства

1.1. Сутність маркетингової політики комунікації

1.2 Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій

Комплекс маркетингових комунікацій: реклама, пропаганда, стимулювання збуту, персональний продаж, прямий маркетинг

Бюджет комплексу маркетингових комунікацій

Висновки по розділу 1

2.Аналіз ринкової діяльності підприємства

Загальна характеристика ТЕП і підприємства

Аналіз конкурентного середовища

SWOT- аналіз підприємства і продукції

Аналіз комунікаційної політики підприємства

Витрати на просування товару

Висновки по розділу 2

3.Формування комплексу маркетингових комунікацій

3.1 Цілі і засоби комунікацій

3.2 Реклама

3.3 Пропаганда

3.4 Стимулювання збуту

Персональний продаж

Прямий маркетинг

Інноваційні засоби комунікацій

Висновки по розділу 3

Загальні висновки

Література

Вступ

маркетингова комунікація збут просування

Перехід від масового до цільового маркетингу, а також бурхливий розвиток комунікаційних каналів та Інструментів просування поставили перед маркетологами нове завдання. Сучасний споживач отримує величезні обсяги різноманітної Інформації про компанії, підприємства. Однак покупці не звертають уваги на те, з яких джерел до них доходять рекламні звернення. У свідомості покупців вся інформація, яку вони отримують з різних засобів реклами:телебачення, журналів чи оперативно-інформаційних систем-зливається з єдине ціле. Звернення, які вони отримуютьза допомогою різних засобів зпливу;реклами, персонального продажу, стимулування збуту, зв"зки з громадкістю чи прямого маркетингу-створює загальне враження про підприємство. Якщо інформація, яка поступає з різних джерел, суперечлива, це провокує недовіру до підприємства та її продукції.

Досить часто підприємствам не вдається скоординувати роботу всіх своїх комунікаційних каналів. В результаті спожівач не може розібратися в суміші повідомлень. В рекламних зверненнях говориться одне, рівень цін свідчить про інше, на етикетці написано дещо третє, торгові агенти розповідають щось своє, \УеЬ-вузол компанії, підприємства, здається, зовсім ні з чим не пов"язаний.

Проблема полягає в тому, що всі ці відомості часто мають різні джерела. Рекламні звернення розробляються та втілюються у життя відділами збуту. За зв"язки з громадкістю, стимулювання збуту, прямий маркетинг, корпоративний \УеЬ-вузол та інші форми маркетингових комунікацій відповідають різні спеціалісти.

В минулому в підприємствах ніхто не замислювався над тим, що різні засоби просування мають різні цілі та методи впливу, а отже потребують єдиної програми просування. Сьогодні, однак, все більше підприємств приймають концепцію інтегрованих маркетингових комунікацій. Згідно цієї концепції підприємство ретельно продумує та координує роботу своїх численних каналів мунікацІЇ:реклама в засобах масової інформації, персональний продаж, стимулювання збуту, зв"язки згромадкістю, прямий маркетинг та упаковка товару-для формування чіткої;послідовної та переконливої уяви про підприємство та його товари.

Підприємство позиціює свої марки, створюючи їм певну репутацію за допомогою координації та укріпленняпозиції самого підприємства, його іміджу та за допомогою рекламної діяльності через всі канали маркетингових комунікацій, Це означає, що всі матеріали, які використовують для організації зв"язків з громадкістю, говорятьте ж саме, що й матеріали прямої розсилки, реклама '"виглядає та відчувається", як ?/еЬ-вузол.

Щоб реалізувати на практиці концепцію інтегрованих маркетингових комунікацій, деякі підприємства призначають директора з маркетингових комунікацій, якій відповідає за всю систему. Саме інтегровані маркетингові комунікації дозволяють ефективно обрати засоби комунікацій та забезпечити ефективний збут, скоординувати тисячі дій підприємства і таким чином створити цілісний імідж підриємства. Використовуючи цю концепцію, підприємство розробляє єдину стратегію комунікацій, що дозволяє постійно днмонструвати, як підприємство та товари, які воно виробляє, допоможуть споживачам вирішити їхні проблеми.

1. Маркетингова політика комунікації підприємства

1.1 Сутність маркетингової політики комунікації

Маркетингова комунікаційна політика (маркетингова політика комунікацій) - перспективний курс дій фірми, спрямований на забезпечення взаємодії з усіма суб'єктами маркетингової системи з метою задоволення потреб споживачів і отримання прибутку.

Перш за все, комунікаційна політика охоплює І між особову, і безособову комунікацію, У процесі формування персоналу, його мотивування, навчання, роботи з потенційними споживачами, контролі результатів відбуваються між особові комунікації, А процес просування товару пов'язаний і з між особовими комунікаціями (наприклад, підчас персонального продажу), і з безособовими, прикладом яких може бути рекламна комунікація.

По-друге, маркетингову комунікаційну політику можна поділити на дві групи:

* комунікації з метою створення товарів, які користуватимуться попитом наринку;

* комунікації з метою просування товару. Комунікаційні засоби, які длянього використовують; реклама, стимулювання збуту, персональний продаж,паблік рилейшнз, прямий маркетинг, спонсорство, виставки, інтегрованамаркетингова комунікація.

У першому випадку комунікаційні зв'язки зі споживачами, посередниками, іншими суб'єктами процесу маркетингової комунікації мають на меті пошук ідей нового товару, перевірку концепції, тестування нового товару, виведення його на ринок, забезпечення комерційного успіху товару; у другому -- маркетингова комунікація розглядається в контексті просування товарів.

Створення інтегрованих маркетингових комунікацій передбачає визначення цільової аудиторії та розробку ретельно скоординованої програми просування, Надто часто маркетингові комунікації спрямовані на вирішення гострих проблем цільового ринку, пов'язаних з поінформованістю чи уподобаннями споживачів. Такий підхід до передачі Інформації обмежує тривалість процесу та робить його носить дорогим, крім того, більшість маркетингових повідомлень передається зовсім не тим, кому потрібно. Сьогодні ж розглядають комунікації, як постійне управління процесом купівлі-продажу. Іншими словами, управління починається в період, який передує купівлі, та розповсюджується на момент купівлі, на період використання придбаного товару та на наступний період, Оскільки споживачі суттєво відрізняються один віл одного, компанія повинна розробляти окремі програми комунікацій для кожного з сегментів ринку, для кожної ніші сегменту і навіть для кожного окремого покупця, Особливо важливим є те, що, враховуючи досягнення найновіших технологій інтерактивних комунікацій, компанії повинні працювати не лише над питанням "Як донести свою інформацію до споживача?", але й над тим "Як зробити так, шоб споживачі могли передати свою інформацію нам?"

Таким чином, процес передачі інформації повинен починатися з аналізу всіх можливих контактів, які виникають між цільовими споживачами, з одного боку, : товаром та компанією -- з Іншого.1

Визначення сутності маркетингових комунікацій цілком логічно завершити висновками щодо сучасного етапу їх еволюції. Хоч би яких висот досягли фахівці фірми, спеціалізованих маркетингових фірм, рекламних агентств у кожному із засобів маркетингових комунікацій, вони можуть кожен окремо працювати на повну потужність, а разом уподібнитися горезвісним лебедеві, ракові і щуці. Результат усім добре відомий. ї, на жаль, такі ситуації непоодинокі.

А відбувається, тому що, окремі засоби маркетингових комунікацій

спрямовані на досягнення різних маркетингових цілей. По-друге, вони суттєво відрізняються за своїм впливом на споживача (за розміром аудиторії, яку може охопити одна кампанія, за шансом укладання угоди, за можливістю повторного контакту зі споживачем та ін.).

Проблему можна вирішити завдяки цілісному підходу до формування комплексу засобів маркетингових комунікацій. Йдеться про концепцію ітегрованих маркетингових комунікацій.

Інтегровані маркетингові комунікації -- це концепція планування маркетингових комунікацій, яка передбачає пошук оптимального поєднання її окремих звернень з метою забезпечення максимального впливу на цільову

аудиторію.

1.2 Алгоритми формування комплексу маркетингових комунікацій

Основними етапами процесу просування є:

етап і Визначення цілей просування

етап 2 Оцінювання факторів, що впливають на комплекс просування

етап 3 Розробка стратегії просування

етап 4 Складання та розподіл бюджету просування

етап 5 Оцінювання комплексу просування

Етап 1, Визначення цілей просування

Визначаючи сутність цього етапу просування, слід зазначити, що ці...

Другие файлы:

Формування комплексу маркетингових комунікацій для просування банківських продуктів
Теоретико-методологічні аспекти маркетингової комунікаційної політики підприємства. Характеристики комерційної діяльності АКБ "Правекс банк". Реструкт...

Підвищення ефективності комунікаційної політики підприємства
Сутність маркетингової політики комунікацій, її основні елементи. Аналіз маркетингової діяльності компанії "Johnson&Johnson". Розробка рекомендацій з...

Формування маркетингової товарної політики
Визначення та обґрунтування диверсифікації маркетингової товарної політики. Аналіз фінансово-економічних результатів діяльності підприємства. Рекоменд...

Маркетингова політика комунікацій
Сутність маркетингової політики комунікацій. Основні елементи комплексу маркетингових комунікацій, алгоритм його планування і характеристика його осно...

Удосконалення асортиментної політики СП ТОВ "Галка ЛТД"
Сутність поняття асортименту та особливості його планування. Формування асортиментної політики підприємства та методи аналізу товарного асортименту. А...