Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Стратегічний план розвитку ПП "Valencia"

Тип: бизнес-план
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Організація малого підприємства з виробництва продукції ресторанного господарства та надання додаткових послуг за типом спорт-бар. Закупівля основних харчових продуктів та напоїв. Початкове фінансування проекту. Аналіз ринку збуту та конкуренції.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Размещено на

МІНІСТЕРСТВО ОСТВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

ДНІПРОПЕТРОСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ ОЛЕСЯ ГОНЧАРА

ХІМІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ

КАФЕДРА ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Стратегічний план розвитку ПП «Valencia»

Виконала:

студентка групи ХТ -11-3

Скибенко М.В.

Перевірив:

зав. каф. харч. техн.

д.т.н., проф. Мельніков К.О.

Дніпропетровськ

2012

Зміст

РЕЗЮМЕ

1. МІСЦЕ ЗНАХОДЖЕННЯ ФІРМИ

2. ПРОФІЛЬ ДІЯЛЬНОСТІ

3. ЦІЛІ ДІЯЛЬНОСТІ

4. ОПИСАННЯ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГИ

5. АНАЛІЗ РИНКУ ЗБУТУ

6. КОНКУРЕНЦІЯ

7. СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ

8. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ПЛАН

9. ПЛАН ПРОДАЖ І ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ ТА НАДАННЯ ПОСЛУГИ

10. ФІНАНСОВИЙ ПЛАН

11. РОЗРАХУНОК ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕС-ПРОЕКТУ

12. ХАРАКТЕРИСТИКА ДЖЕРЕЛ РИЗИКУ ПРОЕКТУ ТА МІРИ ІХ КОМПЕНСАЦІЇ

ЗАКЛЮЧЕННЯ

Резюме

Суть пропозиції - організація малого підприємства з виробництва продукції ресторанного господарства та надання додаткових послуг за типом спорт-бар «Valencia».

Ініціатор розробки проекту і власник підприємства Скибенко Марія Владиславівна.

Коротка характеристика профілю діяльності. Предметом діяльності підприємства є надання послуг у галузі харчування та перегляду спортивних ігор, з окликом на продаж напоїв.

Капітал підприємства буде складати 820 тис. грн., з них основні фонди 770 тис. грн. В тому числі об'єм додаткових ресурсів складе 50 тис.

Запланований валовий дохід від реалізації продукції на перший рік (у відсотках) буде складати 85%. У продовж наступних років процент валового доходу буде зростати.

Чисельність працюючих 8 чол. із них: директор, адміністратор зали, бармен, два офіціанта, прибиральниця, охоронець, повар. При необхідності у процесі розвитку підприємства можливе додатковий набір персоналу в розмірі не більше шістьох осіб. У теперішній час потенційний власник не має досвіду у даній області діяльності.

Для організації підприємства знадобляться меблі й інвентар на суму 181 тис. грн., приміщення площею 80 м2 і технологічне обладнання загальною сумою 94 тис. грн.

У теперішній час ринок з даного виду послуг ненасичений. Потенційними клієнтами створюємого підприємства є клієнти з рівнем достатку середнього.

Початкове фінансування проекту пропонується здійснювати за рахунок власних коштів у розмірі 600 тис. грн. У цю суму буде входити:

· Оренда приміщення

· Закупівля основних харчових продуктів та напоїв

· Ремонт приміщення

· Виплата заробітної плати працівникам

· Технологічне обладнання

· Інші витрати

Початкова ціна на продукцію визначена з урахуванням нинішніх ринкових цін.

1.

1. Місце знаходження фірми

За адресою проспект Карла Маркса, вулиця Пастера 119, знаходиться ПП «Valencia». Таке територіальне розташування підприємства було обрано з огляду на те, що воно знаходиться у місці великого накопичення людей, також пріоритетом являється те, що поряд немає конкурентоспроможних закладів. Поміщення для розвитку підприємства було орендовано, але потребує ремонту. У даному районі немає ПП зі схожим профілем діяльності.

2. Профіль діяльності

Підприємство ПП «Valencia» має основний напрямок діяльності - надання послуг у харчуванні та розповсюдження напоїв як спиртних так і без алкогольних. Додатковими послугами буде являтися:

· Можливість перегляду футбольних матчів

· Wi-fi

· Паркування

Також, у закладі буде існувати система «двох залів». Вона криється у тому, що у одному залі, будуть знаходитися вболівальники однієї команди, а в іншому - іншої. Ця система гарна тим, що вболівальники різних команд не будуть заважати один одному дивитися матчі, а дозволить відвідувачам насолодитися переглядом у колі однодумців, також вона буде запобігати сваркам. Це відобразиться як на популярності закладу, так і на його цілісності.

Приклад планування закладу.

При стабільному доході планується ввести у ряд послуг відеоігри.

У закладі були введені строгі обмеження у продажі алкоголю відвідувачам, які не досягли 18 років.

Підприємство спрямоване на споживачів середнього характеру, чому відповідає вартість послуги та продукції.

Оплата за продукти харчування буде виплачуватися на касовому апараті. За бажанням покупця сплачувати як готівкою, так і банківською карткою.

3. Цілі діяльності

Головною метою підприємства є задовольнити споживачів якісними харчовими продуктами та стравами, а також переглядом спортивних матчів та програм, із отриманням безпосередньої вигоди у вигляді прибутку. Термін досягнення цілі підприємства (такої як отримання прибутку) має складати від двох до трьох років, так як цей вид діяльності мало розвинений на території України. Термін закінчення проекту залежить від повної окупованості та отримання прибутку.

Прибуток на кінець третього року має складати 32-43% від вкладених коштів. Можливо подальше створення мережі закладів, як у даному місті так і в по всій Україні. Також розглядаються варіанти з розширення підприємства і утворення додаткових робочих місць. У розгляданні проекту треба мати на увазі, що організація малого підприємства дозволяє долати ряд недоліків і обмежень, властивим середнім та великим підприємствам. До числа переваг малого підприємства можна віднести те, що воно організовує свою діяльність для задоволення потрібностей обмеженої ринкової сфери.

4. Описання продукції та послуги

Продукція, яка використовується на підприємстві буде мати письмове заключення незалежних експертів про технічний рівень і якість виробів харчування. Головною функцією продукції підприємства є задоволення потреб споживача. Основною характеристикою продукції є її добра якість.

У меню буде входити:

· Холодні закуски

· Гарніри

· Страви приготовані на відкритому вогні

· Алкогольні та без алкогольні напої

· Табачні вироби

· Інше

Конкурентоспроможну основу будуть складати:

· Якісна їжа

· Українські та зарубіжні алкогольні напої (у тому числі іспанські: малага, іспанське бренді, херес)

· Система «двох залів»

· Якість обслуговування

Особливою цінністю нашої продукції є її органолептичні властивості, які будуть відповідати нормам, вже існуючим.

У нашого товару є недоліки, такі як швидке псування продуктів харчування, але ці недоліки легко усунути завдяки правильному зберіганні та укладенням угод тільки з перевіреними постачальниками.

При подальшому розвитку можливі модифікації у надаванні послуг, збільшення площі основного залу, закупівля більш широко діагональних телевізорів, для зміни іміджу та більш привабливості у погляді споживачів, що збільшить дохід підприємства.

5. Аналіз ринку збуту

Наш продукт будуть купувати контингент споживачів, який має достаток середнього рівня. Найбільш перспективними покупцями є сту...

Другие файлы:

Основні елементи системи планування
Процес планування на підприємстві. Дослідження зовнішнього і внутрішнього середовища організації. Стратегічний аналіз фірми. Стратегічний план діяльно...

Сучасні вимоги до формування та реалізації ефективної маркетингової стратегії
Методологічні підходи при формуванні місії і визначенні мети фірми. Стратегічний аналіз і діагностика, методична основа зовнішнього і внутрішнього стр...

Стратегічний план діяльності компанії "Вітмарк-Україна"
Характеристика галузі: економічний стан, конкурентне середовище та тенденції розвитку. Місце компанії "Вітмарк-Україна" у харчовій галузі України. Міс...

Управління розвитком регіону
Визначення сутності регіонального розвитку. Загальна характеристика соціально-економічного стану Золочівського району та стратегічний аналіз можливост...

Сучасний менеджмент
Головні завдання нового менеджменту сучасного світу економіки, бізнесу, політики та соціального розвитку. Основні традиційні механізми управління підп...