Розробка стратегії маркетингової діяльності підприємства на прикладі ТОВ "Старобельскій КХП"
Краткое сожержание материала:
Размещено на
Размещено на
“Розробка стратегії маркетингової діяльності підприємства на прикладі ТОВ Старобельскій КХП”
Зміст
Введення
1. Аналіз внутрішнього середовища організації
1.1.1 Виробничий зріз
1.1.2 Організаційний зріз
1.1.3 Маркетинговий зріз
1.1.4 Внутрішнє середовище
1.1.5 Фінансовий зріз
2. Аналіз впливу чинників зовнішнього середовища організації
2.1 Аналіз впливу чинників макросередовища
2.1.1 Економічне середовище
2.1.2Науково-технічне середовище
2.1.3Политико-правовая середовище
2.2 Аналіз впливи чинників мікросередовища
2.2.1 Постачальники організації
2.2.2 Клієнти організації
2.2.3 Конкуренти організації
3. Місія і цілі організації
4. Аналіз сильних і слабких сторін організації
5. Розробка маркетинової стратегії підприємства
Висновки
Список Літератури:
Введення
Маркетингова стратегія - процес планування і реалізації різних маркетингових заходів, які підпорядковані досягненню поставлених перед компанією (фірмою, організацією, бізнес-структурою) цілей. Маркетингова стратегія є складовим елементом загальної стратегії компанії, визначаючи основні напрямки діяльності компанії на ринку по відношенню до споживачів і конкурентів. Маркетингова стратегія компанії залежить від її існуючого положення на ринку, оцінки перспектив зміни ринку і майбутніх дій конкурентів, поставлених цілей і існуючих ресурсних обмежень.
Для забезпечення ефективної виробничої і невиробничої діяльності підприємства в умовах конкуренції і ринку необхідні обгрунтовані, прораховані, легітимні (тобто відповідні законодавству) управлінські рішення. При законодавчій недосконалості і нестабільності багато підприємств віддають пріоритет прибутку і доходам акціонерів. Але, якщо підприємство хоче в майбутньому залишитися на ринку і бути конкурентоздатним, воно також повинне працювати на досягнення довгострокових цілей: ринкові позиції, інновації, продуктивність, матеріальні і фінансові ресурси, прибутковість, управлінська діяльність та її розвиток, трудова діяльність та установки співробітників, зобов'язання перед суспільством.
Головна мета аналізу розробити стратегію маркетингової діяльності для поліпшення фінансового стану підприємства і його платоспроможність.
Внутрішній аналіз проводиться службами підприємства, і його результати використовуються для планування, контролю і прогнозування стану підприємства. Його мета - встановити планомірне надходження грошових коштів та розмістити власні і позикові засоби так, щоб забезпечити нормальне функціонування підприємства, отримання максимуму прибутку і виключення банкрутства.
Зовнішній аналіз здійснюється інвесторами, постачальниками матеріальних і фінансових ресурсів, контролюючими органами на основі публікованої звітності. Його мета - встановити можливість вигідно вкласти засоби, щоб забезпечити максимум прибутку та виключити ризик втрат.
Дана курсова робота підготовлена на прикладі ТОВ Старобельський КХП, яке займається, як виробничої (виробництво комбікормів), так і невиробничої (елеваторне господарство) сферами діяльності. Тут представлений аналіз фінансового, маркетингового стану підприємства на основі проведеного аналізу господарсько-економічної діяльності, внутрішнє і зовнішнє оточення підприємства, дослідження його цілей, завдань і можливостей.
1. Аналіз внутрішнього середовища організації
1.1.1 Виробничий зріз
До складу ТОВ «Старобельський комбінат хлібопродуктів» на правах структурних одиниць входять комбікормовий завод, введений у використання в 1969 році з проектною потужністю 220 тонн продукції в добу, і елеватор, побудований в 1965 році, його ємкість складає 68,5 тисяч тонн. Унікальна технологія швейцарської фірми «Бюллер», використана при проектуванні і будівництві комбікормового заводу дозволяє виготовляти за одну годину до 13 тонн високоякісних комбікормів у вигляді гранул і крупи практично для всіх видів і віків сільськогосподарських тварин: свиней, великої рогатої худоби, птахів і риби. Крім цього, по заявці замовника корму збагачуються мелясою, жиром, соняшниковою олією, преміксами з використанням вітамінів німецької фірми «БАСФ» і французької «Рон-пулен», які забезпечують отримання найвищої продуктивності тварин і птахів. Також є лінія розфасовки комбікорму в мішкотару по 5, 20, 40, 50 кг.
Комбікормовий завод складається з наступного виробничого корпусу, силосних складів сировини і готової продукції, одноповерхового складу сировини, приймальних і відпускних пристроїв, підсобних і господарських приміщень. Довжина головного корпусу - 131 м, ширина 21 м, виробничим корпусом є восьмиповерхова будівля висотою 40,5 м. Склади силосного типу призначені для зберігання зернової, борошнистої, мінеральної сировини, а також сировини в тарі. Є приміщення, де зберігаються сіль, мів, меляса, жир, премікси. Зберігання меляси і жиру здійснюється в металевих цистернах . Вагова обладнана автовагами фірми «Шенк».
Елеватор, ємкість якого складає 45 тис. тонн, експлуатується з 1969 року і включає виробничий корпус, потокову лінію, 2 лінії по прийманню зерна, 9 складів ємкістю 25,8 тис. тонн, 4 зерносушарки ДСП-32 потужністю 32 т/час кожна, авто і залізничні вагові, адміністративний корпус.
Аналіз виробничої програми Старобельський КХП представлений в таблиці 1. и 2.
Таблиця 1. - Виробнича програма по виробництву комбікормів
Найменування |
2009 р. |
2010 р. |
|
Комбікорм всього, т |
86740 |
64462 |
|
в т. ч. |
|||
Свинячий, т |
80356 |
54768 |
|
Пташиний, т |
6372 |
9226 |
|
КРС, т |
12 |
129 |
|
Найменування |
2009 р. |
2010 р. |
|
Інший, т |
338 |
||
Гранульований к/к, т |
7903 |
7629 |
Таблиця 2. - Виробнича програма по елеваторному господарству
Культура |
Заготівка в 2009 р., т. |
Заготівка в 2010 р., т. |
|
Пшениця |
32670,63 |
1226,664 |
|
Жито |
1371,552 |
194.136 |
|
Ячмінь |
9451,842 |
15748,74 |
|
Овес |
164.398 |
79.95 |
|
Горох |
768.384 |
372,456 |
|
Зерносуміш |
617,016 |
338,988 |
|
Кукурудза |
12351.42 |
24722,172 |
|
Соняшник |
2940,756 |
10889,352 |
|
Шрот соєвий |
638,1 |
||
Разом |
60986.479 |
53570.78 |
Зниження об'ємів елеваторного господарства пов'язане з неврожаєм в 2004г. на підприємствах, що користуються даним видом послуг на даному підприємстві (споживачі). А так само з негативною обстановкою на зерновому ринку, яка склалася через відсутність контролю діяльності зернотрейдерів з боку держави. Результатом цього стала неконтрольована цінова політика на ринку зернових культур.
1.1.2 Організаційний зріз
Розробка маркетингової стратегії виходу підприємства ЗАТ "Горлівський завод РЕАХІМ" на зовнішній ринок
Характеристика роботи, напрямки та основні показники діяльності підприємства. Організаційна структура відділу маркетингу. Розробка маркетингової страт...
Розробка стратегії диверсифікації діяльності підприємства
Вибір та обґрунтування сфери діяльності підприємства. Розробка загальної концепції діяльності; аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємс...
Розробка стратегії товаророзповсюдження продукції
Сутність маркетингу та маркетингової стратегії підприємства. Фінансові показники діяльності ВАТ "ХТЗ". Розробка стратегії та політики товаророзповсюдж...
Оптимізація маркетингової стратегії підприємства на основі портфельного аналізу (на прикладі підприємства "Кіровський спеціалізований кар'єр")
Сутність поняття портфелю підприємства, застосування методів та інструментів аналізу для формування і оптимізації маркетингової стратегії. Характерист...
Удосконалення маркетингової стратегії підприємства
Сутність та роль маркетингової стратегії підприємства. Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства. Оцінка готовності підприємства до п...