Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Розробка комплексу маркетингу на прикладі "Західного соко-оцтового заводу"

Тип: курсовая работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Аналіз ринкових можливостей і вибір цільових сегментів. Результати анкетування для виявлення споживчих потреб. Виготовлення оцту як об’єкт товарної політики підприємства. Структура інформації, що необхідна для прийняття рішень щодо ціноутворення.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

16

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Інститут підприємництва та перспективних технологій

при Національному університеті « Львівська політехніка »

Факультет економіки та підприємництва

Кафедра маркетингу

Курсова робота

З дисципліни «Маркетинг» на тему:

«Розробка комплексу маркетингу на прикладі «Західного соко-оцтового заводу»»

Виконав : студент ІІ-курсу групи ФЕП - 24 з

Пінчук Сергій Гнатович

Прийняла : Возняк Олена Степанівна

БРОДИ - 2006

Зміст

Вступ

1. Аналіз ринкових можливостей і вибір цільових cегментів

2. Розроблення товару

3. Ціноутворення

4. Організація збуту продукції

5. Комунікаційна політика

Висновки

Список літератури

Вступ

Для кожного підприємства , в сучасних умовах, є важливим перехід на засади маркетингу. Ця переорієнтація допомагає краще створювати виробничі програми, керуватися в ринкових ситуаціях, працювати і розвиватися разом з конкурентами.

Маркетинг - це діяльність , спрямована на створення попиту та досягнення цілей підприємства через максимальне задоволення потреб споживачів.

Успішне використання концепцій маркетингу допомагає адаптуватися маркетинговій діяльності на вітчизняному ринку. Ринок - впроваджує ідеї маркетингу.

Західний соко-оцтовий завод. Ми молоде підприємство , що відносно недавно функціонує на ринку, але вже здобуло прихильність певного кола споживачів на вітчизняному ринку. Раніше створений нашою фірмою оцет користувався досить великим попитом на ринку в умовах жорсткої конкуренції.

Будь - яка фірма, що прагне бути попереду своїх конкурентів, повинна постійно дбати про відмінну і незмінну якість свого товару , урізноманітнення продукції. Наша фірма прийняла рішення внести приємні зміни для споживача за рахунок впровадження на ринок роздрібної торгівлі.

Проаналізувавши ринкові можливості нашого підприємства на даному етапі розвитку, розробивши новий товар, визначивши його оптимальну ціну та організацію збуту, а також сформувавши системи маркетингових комунікацій, для просування нового оцту, ми розраховуємо отримати достатні прибутки для розширення нашої діяльності та виходу на ринки інших областей.

Наше підприємство намагається задовільнити смаки споживачів, які є необмеженими, тому навіть за наявності великої кількості конкурентів на ринку, наш товар,ми сподіваємось, знайде свого споживача.

Результати ринкових досліджень, проведені маркетинговою фірмою показали, що на даний час існує потреба в смачному та якісному оцеті. Тому ми створили своє підприємство Західний соко-оцтовий завод , яке буде займатися виробництвом оцту.

Відкриття даного підприємства є доцільним. Населення купує оцет різних виробників, а саме: Буського виробника, Львівського та Луцького . Ще одна перевага в тому, що є близькість до ринків збуту, а це зменшить наші транспортні витрати, витрати на рекламу, контроль на ринку.

Група маркетологів, що працюють на підприємстві " Західний соко-оцтовий завод переконані в конкурентоспроможності товару і швидкій ліквідності його, завдяки високій якості, відповідному вигляді та упаковці.

Збут товару планується організувати через власну торгову сітку, яка дозволить забезпечити відповідний контроль над реалізацією товару.

1. Аналіз ринкових можливостей і вибір цільових сегментів

Для визначення свого місця на будь-якому ринку виробник повинен його проаналізувати . Теперішні ринки є досить насиченими пропозицією різних товарів та послуг. Тому дуже складно виявити незадоволену споживчу потребу, Кожна людина - це певний індивід, який має свої смаки - свої індивідуальні потреби. Відповідно не6 всі потреби є задоволеними, тому потрібно виявляти ці потреби і ефективно їх задовольняти.

Отже, слід провести детальний аналіз ринку і на основі отриманої інформації прийняти управлінські рішення. Аналіз ринк розпочинають із вторинної інформації, яка міститься у багатьох джерелах. Незважаючи на те, що інформаційний простір в Україні ще не сформовано, але вже сьогодні можна отримати інформацію з таких джерел:

статистичні довідники «Україна в цифрах» , «Статистичний щорічник України»;

серія довідкових каталогів «Ділова Україна» , « Західна Україна ділова»;

періодичні видання «Бізнес», « Галицькі контракти» , « Діло »;

довідково-інформаційний фонд Торгово-промислової палати України;

система «Інтернет».

Після аналізу вторинної інформації, було проведено збір та обробку первинної інформації за допомогою методу спостереження та опитування. Збір первинних даних потребував ретельної підготовки та великої трудомісткості. Для здійснення опитування було розроблено анкету.

В процесі підготовки опитування було визначено вибірку респондентів. Застосовувався принцип невипадкового відбору за яким опитування особи жіночої статі за всіма віковими категоріями, представники ділових професій. Було опитано 20 чоловік. Але великі вибірки точніші, хоча потребують більше коштів і часу. Обрана кількість респондентів була оптимальною для новостворюваного підприємства, оскільки відповідали необхідним умовам із мінімальними фінансовими витратами.

Наведемо зразок анкети; яку було заповнено обраними кореспондентами.

АНКЕТА

для виявлення споживчих потреб

1. Яку кількість оцту Ви купуєте на три місяці?

5л.___; 10л.____; 15л.____ ; 20л.____

2. Яку кількість оцту Ви використовуєте на протязі дня?

0,5л.___; 1л.____; 1,2л.____ ; 2л.____

3. Оцет якого виробника Ви найчастіше купуєте?

Радивилівського ____; Луцького ___; Львівського ____; Буського ____.

4. Якому оцту Ви надаєте перевагу?

Яблучному ___; натуральному ____; кислотному ___.

5. На Вашу думку, який з наведених нижче видів оцту використовується в народній медицині?

Яблучний ___; натуральний ____;

6. Який найзручніший для Вас об'єм упаковки?

0,5л.___; 1л.____; 1,5л.____ ; 2л.____

7. Якому матеріалу упаковки ви надаєте перевагу?

Скляному ____; пластиковому ____

8. На Вашу думку, упаковка з оцту повинна використовуватись:

Одноразово ____; багаторазово_____

9. Чи надаєте Ви значення формі упаковки?

Так____; ні ____

10. Чи влаштовує Вас ціна Радивилівського оцту?

Так ____; ні ___; немає значення ____.

11. Ваша стать: чол.. ____; жін. ___

Ваш вік: 25-35__; 36-50 ____; 51 і більше ____?

12. Який у Вас місячний дохід?

До 300грн.____; 300-400грн.____; 400-500грн.___; 500 і більше____?

По проведеному опитуванню проведемо аналіз, графічно.

Потреба оцту протягом трьох місяців.

2.Кількість оцту, що використовується протягом дня.

3.Конкуруючий виробник.

4.Перевага оцту.

5.Оцет,що використовується в народній медицині.

6.Зручний об'єм упаковки.

7.Перевага упаковки.

8.Кількість використання упаковки.

9.Форма упаковки.

Другие файлы:

Розробка комплексу маркетингу
Характеристика підприємства. Зовнішнє маркетингове середовище. Сегментація клієнтів. Розробка комплексу маркетингу. Товарна політика підприємства. Цін...

Комплекс маркетингу: теоретичні та практичні підходи
Виникнення і сутність комплексу маркетингу. Еволюція комплексу "4 Ps", заснована на основних координатах маркетингового планування. Нові "літерні" кон...

Розробка маркетингової програми
Розробка програми маркетингу для ЗАТ "Крафт Фудз Україна". Аналіз стану ринку шоколадних виробів, його сегментування і вибір цільової аудиторії, позиц...

Розробка стратегії міжнародного маркетингу для бурошнекового комплексу БШК-2ДМ
Міжнародний маркетинг та його роль на підприємстві. Стратегія міжнародного маркетингу. Особливості ринку промислових товарів. Основні характеристики б...

Розробка комплексу маркетингу 2