Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Організація діяльності ТОВ "ФОЗЗІ-ФУД", супермаркет "Сільпо"

Тип: отчет по практике
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Рівні управління магазином "Сільпо". Функціональні обов’язки керівників і спеціалістів різних рівнів. Аналіз основних показників фінансово-господарської діяльності підприємства. Організація рекламування та інформування покупців, закупівельної діяльності.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Курсова робота

На тему «Організація діяльності ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД», супермаркет «Сільпо»»

ВСТУП

Об'єктом дослідження є ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД», супермаркет «Сільпо» (м. Вінниця, вул. Козицького, 51). ТОВ "ФОЗЗI-ФУД" створене 02.12.2002 р. двома засновниками - фiзичною особою та ЗАТ "ФОЗЗI". Статутний капiтал становить 16,5 тис. грн.

Юридична адреса: вул. Промислова, 5; Вишневе; Київська обл.; 08132. ТОВ "Фоззі-Фуд" - структурна одиниця Fozzy Group. Fozzy Group - це мережа гіпермаркетів Fozzy, працюючих у форматі Cash and Carry з асортиментом від 30000 до 50000 позицій, що об'єднують продуктові та непродуктові напрями. Гіпермаркети Fozzy C&C найвдаліше поєднують характеристики оптової бази і роздрібного магазину. Мережа є частиною однойменної торгово-промислової корпорації Fozzy, що дозволяє, беручи участь в найбільшому в країні закупівельному пулі, отримувати оптимальні ціни, що входять, від постачальників і, як наслідок, мати можливість запропонувати оптимальні ціни клієнтам.

У своєму асортименті супермаркети «Сільпо» також представляють продукцію ВТМ «Премія», «Повна чаша», «Premiya Select», які є власними торговими марками мережі.

Покупці торгової мережі «Сільпо» можуть отримати більше винагород від покупок в супермаркетах, ставши учасниками програми для постійних покупців «Власний рахунок». Програма «Власний рахунок» допомагає заощадити гроші, здійснюючи покупки, а також отримати додаткові індивідуальні переваги.

Магазини мережі «Сільпо» пропонують покупцям широкий вибір продуктів харчування, а також промислові товари та косметику. Асортимент супермаркетів досягає 20 000 найменувань продукції. Крім того, в магазинах «Сільпо» можна знайти якісні товари за доступною ціною. У деяких магазинах мережі випікається свіжих хліб за різноманітними рецептами, а також можна придбати готові страви у відділах кулінарії.

Просування продукції на ринок відбувається за допомогою рекламування товарів в різних засобах масової інформації. Підприємство надає рекламу на вінницьких телеканалах, по радіо, на щитах та застосовує рекламу на транспорті. Підприємство приймає участь в галузевих виставках і професійних форумах.

1. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПІДПРИЄМСТВОМ

1.1 Ознайомлення із структурою підприємства та організацією його діяльності

«Сільпо» -- торгова мережа продовольчо-промислових супермаркетів в Україні. Заснована в березні 2001 року, належить торговельній корпорації Fozzy Group.

Супермаркет «Сільпо» -- це магазин самообслуговування, асортимент якого нараховує до 20000 найменувань продуктів харчування та супутніх товарів залежно від розміру торгової площі магазину. Загалом мережа магазинів «Сільпо» функціонує у багатьох містах України і нараховує 234 супермаркети як у Києві, так і в регіонах України.

Досліджуваний нами магазин «Сільпо» розташований за адресою: м. Вінниця, вул. Козицького, 51. Магазин працює з вересня 2005 року. У магазині реалізується близько 11 тисяч найменувань товарів. Магазин спеціалізується на продажі продовольчих і супутніх непродовольчих товарів.

У супермаркеті «Сільпо» можна придбати всі необхідні продукти харчування: хліб та хлібобулочні вироби; молоко та молочні вироби (йогурти, кефір, кисломолочні та сичужні сири); алкогольні, слабоалкогольні та безалкогольні напої; м'ясо та м'ясопродукти; риба (свіжа, морожена, копчена) та рибні продукти, різноманітні рибні консерви, паштети, пресерви, рибні рулети; кондитерські вироби. Крім продовольчих товарів, у магазині також можна купити і непродовольчі товари: побутова хімія (засоби для прання білизни, шампуні, бальзами, засоби для миття посуду, засоби для прибирання), дитячі іграшки, канцтовари, посуд тощо (додаток А).

У складі підприємства функціонує 12 відділів:

молочний;

хлібний;

молочний;

кондитерський;

гастрономія;

овочевий;

м'ясний;

рибний;

алкогольних виробів;

консерви;

кулінарія;

тютюнових виробів;

непродовольчих товарів.

Окремо виділяють адміністрацію, по якій також ведуть облік проданих товарів.

Супермаркет «Сільпо» діє на підставі статуту ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД», в якому містяться відомості про його найменування та місцезнаходження, мету та предмет діяльності, порядок розподілу прибутків і збитків та інші відомості, пов'язані з особливостями організаційної форми магазину, передбачені законодавством (додаток Б).

Цілями діяльності мережі супермаркетів «Сільпо», зокрема і досліджуваного супермаркету, є здійснення торговельної, комерційної, виробничої, науково-дослідної, благодійної діяльності з метою одержання прибутку та задоволення інших потреб. Підприємству надано право здійснювати такі види діяльності :

- торговельна діяльність у сфері роздрібної торгівлі та громадського харчування щодо реалізації продовольчих та непродовольчих товарів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів;

- консультаційні послуги;

- комерційна, маркетингова, посередницька діяльність;

- складські послуги.

Діяльність, яка підлягає ліцензуванню, здійснюється товариством після одержання відповідної ліцензії у встановленому порядку.

Загальні умови заняття торговельною діяльністю, основні вимоги до торговельної мережі у супермаркеті «Сільпо» визначаються «Порядком заняття торговельною діяльністю і правилами торговельного обслуговування населення». Даний супермаркет здійснює торговельну діяльність за наявності пакету дозволених документів, зокрема, таких як свідоцтво про державну реєстрацію, ліцензії на торгівлю окремими видами товарів (додатки В, Д).

В процесі роботи супермаркет «Сільпо» забезпечує відповідність виробничих приміщень екологічним та санітарно-гігієнічним вимогам, а обладнання - вимогам нормативних документів щодо виробництва, зберігання і продажу товарів та вимогам охорони праці. В торговельному залі магазину є санітарні правила, правила продажу товарів, книга скарг та пропозицій, а також вимірювальні прилади, що використовуються для зважування товарів та розрахунків з покупцями.

Размещено на

рис. 1.1. Організаційна структура управління супермаркету «Сільпо»

Організаційна структура управління супермаркету (рис. 1.1) є наступною: магазин очолює директор (управляючий), йому підпорядковані 3 заступники та завідуючі відділами (додаток Е). Відділи очолюються завідувачами у складі 8 осіб. Ним в свою чергу підпорядковуються адміністратори торговельної зали. У кожному відділі працює 10 продавців. Обліковими процесами керує бухгалтер магазину (бухгалтер-оператор). Він тісно співпрацює зі старшим касиром, що очолює центральну касу. Відділ налічує 24 касири. Торговельно-оперативний персонал налічує 85 осіб. Служба охорони включає начальника, 3 начальників зміни та 10 охоронців.

Отже, супермаркет «Сільпо» - це магазин, який здійснює продаж продовольчих товарів та супутніх непродовольчих товарів роздрібним покупцям.

1.2 Ознайомлення із функціональними обов'язками керівників і спеціалістів різних рівнів

Відповідно до організаційної структури магазину «Сільпо» виділяють три рівні управління магазином (рис. 1.2.).

Размещено на

Рис. 1.2. Рівні управління магазином «Сільпо»

Керуючий магазином «Сільпо» - це фахівець, який забезпечує безперебійність і високоефективність всієї роботи магазину та керівництво співробітниками магазину. Керуючий магазином являє собою досить досвідченого спеціаліста з комплексом знань, необхідних у торговельній діяльності. Йому в своїй роботі необхідно орієнтуватися на багато факторів і закономірностей: тенденції розвитку торгівлі, коливання в звичках і перевагах клієнтів, чинники привабливості магазина і т. д. Таким чином, це організатор, і психолог, і експерт в одній особі, тобто керуючий магазином - дуже багатофункціональний фахівець.

Функціональними обов'язками керуючого магазином є: участь у формуванні асортиментної та цінової політики; організація подання товару в торговому залі; облік ТМЦ, контроль наявності асортименту, якості товару, обов'язкових супроводжуючих документів; проведення переоцінок, контроль правильності цін на товари; участь в організації та проведенні інвентаризацій в магазині; контроль дотримання стандартів обслуговування, касової дисципліни; контроль оформлення залу; забезпечення виконання планів реалізації (місячного, квартального, річного); координація та виконання нормативів з охорони праці та протипожежної безпеки, врегулювання питань з контролюючими органами; взаємодія з орендодавцями; взаємодія з центральним офісом; підбір, адаптація, мотивація, навчання персоналу, контроль виконання поставлених завдань; складання графіків роботи та ведення табелів робочого часу; аналіз фінансових та інших показників: обсяг продажів, товарообіг, середній чек і т.д.; розробка заходів, спрямованих на підвищення ефективності роботи магазину; ведення звітності (додаток Ж).

Замісники керуючого у супермаркеті «Сільпо» закріплюються за трьома основними функціональними напрямками:

- сервіс - відділ каси, спеціаліст по комплексному обслуговуванню;

- стелажна торгівля - відділ стелажної торгівлі, відділ товарного обліку;

- свіжі продукти...

Другие файлы:

Організація комерційної діяльності на прикладі ЗАТ "Ерлан"
Дослідження структури ринку безалкогольних напоїв України. Аналіз показників виробничо-господарської діяльності підприємства. Організація комерційної...

Аналіз фінансового стану ТОВ ФОЗЗІ-ФУД мережа супермаркетів Сільпо

Аналіз фінансового стану ТОВ "ФОЗЗІ-ФУД" (мережа супермаркетів "Сільпо")
Аналіз фінансових результатів діяльності торговельного підприємства. Динаміка структури активів. Аналіз показників оборотності та рентабельності сукуп...

Оцінка поточної конкурентоспроможності ТОВ "ФОЗЗІ-ФУД" (мережа супермаркетів "Сільпо")
ТОВ "ФОЗЗI-ФУД" створене 02.12.2002 р. двома засновниками фізичною особою та ЗАТ "ФОЗЗI". Статутний капітал становить 16,5 тис. грн. Станом на 31.12.2...

Система продажу товарів у ТОВ "Сільпо" (м. Київ)
Організація продажу товарів у мережевому магазині: завдання, принципи, цілі, сутність. Аналіз організації продажу товарів ТОВ "Сільпо" м. Київ: рівень...