Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Мій заклад ресторанного господарства

Тип: курсовая работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Розробка маркетингової концепції майбутнього ресторану: внутрішнє і зовнішнє середовище; організаційно-правова форма, види діяльності. Вибір стратегії обхвату ринку на підставі сегментування. Формування комплексу маркетингу: товарна і цінова політика.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

41

ЗМІСТ

Вступ

1. Опис фірми: внутрішнє і зовнішнє середовище

1.1 Внутрішнє середовище підприємства ресторанного бізнесу

1.1.1 Назва підприємства ресторанного господарства, основні види діяльності

1.1.2 Форма власності та організаційно-правова форма

1.1.3 Територіальні межі діяльності

1.1.4 Основні цілі ресторану та цілі маркетингу

1.1.5 Схема внутрішнього середовища ресторану

1.1.6 Концепція маркетингу

1.2 Зовнішнє середовище ресторану

1.2.1 Мікросередовище маркетингу

1.2.2 Макросередовище маркетингу

1.2.3 SWOT - аналіз

2. Сегментація ринку

2.1 Сегментація ринку за групами споживачів

2.2 Вибір стратегії обхвату ринку на підставі сегментування

2.3 Оцінка сегментів за критеріями

3. Формування комплексу маркетингу

3.1 Товарна політика

3.1.1 Характеристика товарів

3.1.2 Асортимент продукції та послуг

3.1.3 Життєвий цикл товарів та послуг (ЖЦТ)

3.1.4 Позиціонування товарів

3.2 Цінова політика

3.2.1 Характеристика цінової політики ресторану

3.2.2 Цінова стратегія

3.3 Розподіл та збут товарів

3.4 Маркетингова політика комунікацій

Висновки

Список використаної літератури

ВСТУП

Я довго думала яке підприємство ресторанного господарства хочу відкрити і вирішила створити такий ресторан, аналогу якого ще не було в Україні. А на ідею цього ресторану мене наштовхнули самі люди. Коли я йшла по вулиці і дивилася на прохожих, раптом збагнула, що усі кудись спішать, в усіх людей заклопотані обличчя, мені здалося, що людей вже дістало таке життя, що їм хочеться чогось новенького. І тут мені на думку спало, що в Україні немає такого ресторану, де б дорослі люди змогли б відчути себе хоч на хвилинку малою дитиною де б вони з ностальгією згадали своє дитинство, немає такого ресторану, де б відвідувачі відчули на собі життя “маленьких людей” (карликів).

Мені здається, що такого ресторану в Україні ще не було і тому потреба в послугах такого ресторану точно існує. Якщо доросла людина захоче відчути себе дитиною або відчути на собі усю важкість життя карликів, то вона зможе це зробити тільки у нас в ресторані, тому що мета майбутнього ресторану - щоб відвідувачі які завітали до нас одразу ж відчули себе маленькими людьми.

Характеристику маркетингової концепції майбутнього ресторану ми побачимо у табл.1.

Таблица 1

Характеристика маркетингової концепції майбутнього ресторану.

з/п

Критерій обґрунтування концепції

Зміст

1.

Місія

Створити оригінальний ресторан, аналогу якого ще немає в Україні.

2.

Маркетингова концепція

Концепція вдосконалення товару, концепція класичного маркетингу.

3.

Основні цілі та завдання на перший рік

Завоювати як умога більше клієнтів, провести таку рекламну компанію, щоб про наш ресторан знали всі українці і жителі зарубіжжя.

4.

Потенційні споживачі

Усі люди, яким набридла одноманітність і які прагнуть чогось новенького.

5.

Особливості та відмінності підприємства від основних конкурентів

Тільки у нас в ресторані люди зможуть відчути себе маленькими дітьми.

Тільки у нас в ресторані люди зможуть скуштувати страви дитинства і оригінальні страви, з оригінальними назвами від шеф-кухаря.

Розділ 1. ОПИС ФІРМИ: ВНУТРІШНЄ І ЗОВНІШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ

1.1 Внутрішнє середовище фірми

1.1.1 Назва підприємства ресторанного господарства, основні види діяльності

Я вирішила створити заклад ресторанного господарства - ресторан.

Назва майбутнього ресторану - «Знову в дитинство або відчуй себе карликом». Мене запитають чому я обрала саме таку назву. Я назвала так свій ресторан, тому що головна ідея ресторану - це створити ресторан де б дорослі люди почували себе дітьми та водночас відчули на собі життя карликів.

Зовні ресторан буде зроблений у вигляді замку з великими дверима і вікнами, щоб людина одразу почула себе маленькою. По обидві сторони від двері будуть стояти дві величезні фігури людей. У середині інтер'єр буде зроблений у тому ж стилі, що і зовні. У залі будуть стояти величезні столи, стільці, людям подаватиметься їжа у великих тарілках.

Для тих людей, які завітали до ресторану з метою спогадів дитинства, одразу ж надіватимуться чепчик на голову і на шию вішатиметься соска.

Обслуговуючий персонал ресторану буде розділений на дві категорії, одні будуть люди великого росту (більше двох метрів), для цього будуть підбиратися спеціальні люди - вони будуть виконувати роль звичайних людей (гість у цьому ресторані - карлик). Знову ж таки, якщо споживач прийшов з метою відчути себе дитиною,то цей обслуговуючий персонал буде виконувати функцію няні. У цьому випадку няні зможуть, для підняття людям настрою, підійти до столика і витерти людині рота, ніби той заляпався. Інший персонал - звичайного росту, буде вдягнений ніби карапузи і буде виконувати функції немовлят. Гість зможе обрати хто його буде обслуговувати няня (велетень) чи карапуз.

Коли гість заходить до зали і бачить перед собою великі столи і стільці у нього повинне виникнути питання, а як йому сісти за стіл. Спочатку йому самому необхідно хоча б спробувати залізти, якщо не вийде, то на допомогу приходять няні (велетні), вони принесуть підставку і допоможуть залізти. По вихідним у ресторані будуть проводитись «Дитячі вечірки для дорослих», будуть ходити аніматори, вдягнені у костюми велетнів.

Меню ресторану має бути таким, щоб споживачі ніде в іншому закладі не змогли скуштувати такого, воно буде розроблене шеф-кухарем спеціально для нашого ресторану. В меню буде також включений розділ під назвою «Смак дитинства», наприклад будуть включені котлети, які нагадуватимуть дитячій садок, усілякі киселі, каші, морозиво та ін. Буде розроблена спеціальна карта молочних напоїв (алкогольних, безалкогольних) та інших напоїв бару.

Всі страви та напої з меню матимуть спеціальні оригінальні назви.

Час роботи підприємства - 12.00 - 2.00

Вхід в ресторан буде платним - близько 50 грн.

Середній чек складатиме близько 150 - 250 грн.

Головною метою ресторану «Знову в дитинство або відчуй себе карликом», як і будь якого іншого підприємства ресторанного господарства є отримання прибутку, а це можливо лише тоді коли клієнт задоволений продукцією та послугами і повертається за цим до нас знов і знов. І це стане девізом нашого ресторану.

Основними видами діяльності ресторану буде:

· виробничі:

Ш виготовлення кулінарної продукції;

Ш виготовлення коктейлів з бару.

Ш можуть здійснюватися виготовлення продукції на замовлення споживачів, у тому числі, у складному виконанні та з додатковим оформленням.

· організаційні:

Ш обслуговування споживачів офіціантами за вибором (няні, карапузи);

Ш реалізація продукції;

Ш організація споживання продукції;

Ш проведення розважальних заходів (повсякденно, дні народження, усілякі свята у стилі дитинства).

1.1.2 Форма власності та організаційно-правова форма

Форма власності приватне підприємство була обрана тому, що приватне підприємство -- юридична особа, що діє на основі приватної власності одного або кількох громадян (ст. 113 Господарського кодексу), в даному випадку Закон не висуває будь-яких вимог до мінімального статутного капіталу приватного товариства. Структура корпоративного управління і режим майна приватного підприємства визначаються його засновником на власний розсуд. Це все привабливо для вибору даної форми власності.

Організаційно-правова форма. Ресторан «Знову в дитинство або відчуй себе карликом» буде являтися товариством з обмеженою відповідальністю (ТОВ) і буде вести свою діяльність на основі Господарського кодексу України. Товариство буде являтися юридичною особою і діяти на основі Уставу, буде мати власне майно, самостійний баланс.

Другие файлы:

Комплексний студентський заклад ресторанного господарства на Лісовому масиві м. Києва
Проектування комплексного студентського закладу ресторанного господарства на Лісовому масиві м. Києва, наукове обґрунтування його господарської діяльн...

Організація ресторанного господарства
Даний навчальний посібник охоплює широке коло питань, пов'язаних з основними напрямами розвитку ресторанного господарства. Висвітлені основні питання...

Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства при готелі
Заклади ресторанного господарства при готелі. Організація експрес-обідів, бізнес-ланчів, "шведських ліній" та "столів-буфетів". Міні-бар у номері готе...

Аналіз організації закладів ресторанного господарства при різних типах готелів
Обґрунтування необхідності функціонування закладів ресторанного господарства при підприємстві готельного господарства "Radisson Blu Hotel Kyiv". Пропо...

Управління конкурентоспроможностю підприємства ресторанного господарства в умовах глобалізації
Теоретичні основи розвитку ресторанного господарства як складової сфери послуг. Аналіз сучасних тенденцій розвитку міжнародного ресторанного господарс...