Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Маркетингове дослідження кондитерського ринку України

Тип: курсовая работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Аналіз галузі і конкурентного середовища: основні економічні характеристики, перспективи і її загальна привабливість, кон’юнктура ринку та оцінка конкурентів. Формування функцій менеджменту на підприємстві та напрямки їх практичного використання.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Размещено на

Курсова робота

Маркетингове дослідження кондитерського ринку України

1. Аналіз галузі і конкурентного середовища

1.1 Основні економічні характеристики галузі

Сім технологічних цехів забезпечують виробництво 350 найменувань кондитерських виробів:

1. Цех вищих сортів цукерок;

2. Цукерково-шоколадний цех;

3. Карамельний цех;

4. Цукерково-карамельний цех;

5. Вафельний цех;

6. Борошнисто-кремовий цех;

7. Зефірно-мармеладний цех.

Вся продукція фабрики сертифікована в строгій відповідності з українськими та російськими стандартами. У 2004 році впроваджено систему менеджменту якості ISO 9001:2000. Можна заявити про те, що якість виробів, повністю відповідає міжнародним стандартам. Головний акцент робиться на застосування лише натуральних видів сировини: какао-бобів, какао-масла, какао-тертого, какао-порошку, горіхів, кураги, родзинок, натурального яблучного пюре, молочних продуктів і вершкового масла.

Вироби, що випускаються під торговою маркою «Люкс», заслужено користуються великою популярністю у покупців і поєднують в собі високу якість і доступні ціни. За рік підприємство ЗАТ «Одесакондитер» випускає близько 12-14 тис. т. продукції. Продукція «Одесакондитер» добре відома і в нашому місті, і за кордоном. Вироби фабрики займають близько 45% кондитерського ринку Одеси, а також експортуються до країн СНД, Середньої Азії, США, Канаду, Ізраїль. Колектив твердо стоїть на ногах, успішно долаючи наслідки економічних криз. У 2009 р. ЗАТ «Одеса кондитер» увійшло в п'ятірку кондитерських підприємств країни, що збільшили обсяги виробництва. Річний прибуток становить близько 840 тис. грн. Частка ринку становить 1,9%. Переглянувши багато відгуки споживачів про продукцію ЗАТ «Одесскондітер» можу сказати, що дуже величезний попит йде на виготовлену продукцію цього підприємства.

1.2 Перспективи галузі і її загальна привабливість

конкурент кон'юнктура ринок середовище

Сьогодні рівень якості продукції ЗАТ «Одесакондитер» підтверджується призами авторитетних організацій, в тому числі - і нагородою європейського Candy Kattle клубу, отриманої за результатами конкурсу серед найвищих професіоналів, тому продукція одеських кондитерів вже на протязі багатьох років користується великим попитом. Незважаючи на підйом цін на готову кондитерську продукцію в цілому по країні і падіння реальної купівельної спроможності населення, попит на продукцію ЗАТ «Одесакондитер» можна вважати стабільним. Одеське підприємство має в своєму розпорядженні широкий асортимент в ціновому діапазоні, що дає можливість, не знижуючи темпів виробництва, гнучко переорієнтуватися в ситуаціях зміни або коливання споживчого попиту.

Дане підприємства завжди старанно працює над розробкою нових товарів або вдосконалення вже існуючої продукції, так само стабільно випускає нові види шоколадних цукерок, шоколадно-вафельних тортів і т.д.

Фактори, які роблять галузь привабливою:

1. Платоспроможність покупців

2. Процес постійного технічного оновлення виробництва

3. Об'єм виробництва

4. Сплаченний колектив

5. Чуйність до прохань споживачів

Фактори, які роблять галузь не привабливою:

Конкуренція в Україні дуже висока, набагато вище, ніж у Росії. Тому вітчизняним кондитерським підприємствам сьогодні необхідний перегляд деяких положень стратегічного розвитку з одночасним зміцненням іміджу компанії. Враховуючи нестабільність валютних курсів і інші чинники, що негативно впливають на обсяги і регулярність поставок в Україну імпортної продукції, знизиться кількість кондитерських виробів преміум класу зарубіжного виробництва. Значить - з'явиться можливість збільшити в цьому сегменті частку солодкої продукції вітчизняного виробництва. Наприклад, «Одесакондитер» порадував своїх споживачів рядом солодких новинок, серед яких - нові цукерки «Бон Суар» з різними наповнювачами.

1.3 Аналіз кон'юнктури ринку

Незважаючи на жорстоку конкуренцію на ринку солодощів, підприємство «Одесакондитер» успішно працює, а більше тисячі її працівників стабільно отримують заробітну плату.

Основними конкурентами «Одесакондитер» є наступні підприємства:

- ROSHEN (Кондитерська корпорація)

- Велісеевскій Кондитерський Дім

- Шоколадний Дім (Торгова Компанія)

- АВК

- Nestle

Також незважаючи на таку кількість конкурентів, «Одесакондитер» випускає близько 12-14 тис. т продукції з високоякісної сировини, і при цьому її прибуток становить близько 840 тис. грн.

1.4 Ключові фактори успіху

Однім з КФУ «Одесакондитер» є кваліфікований персонал, який щорічно підвищує рівень свого професіоналізму.

Другим КФУ є висока якість продукції.

Наступне, що варто було б назвати-великий асортимент товару, який весь час покращується і вдосконалюється.

Так само фактором успіху є постійне впровадження нових технологій у виробничий процес.

Здатність швидко реагувати на ринкову ситуацію, так само можна назвати КФУ. «Одесакондитер» незважаючи на велику кількість конкурентів, і на підйом цін на готову кондитерську продукцію в цілому по країні і падіння реальної купівельної спроможності населення, попит на продукцію ЗАТ «Одесакондитер» можна вважати стабільним.

1.5 Аналіз конкурентів

Таблиця 1. Аналіз конкурентів

Характеристика

ROSHEN

АВК

Nestle

Одесакодитер

Ціна на продукцію

Висока

Середня

Висока

Середня

Місце розташування

Фабрики в основном в Україні. Також в Росії та Литві

4 кондитерскиі фабрики в Україні

Фабрики зосереджені не тільки в Росії та Україні але й в інших країнах

Підприємство тільки в Одесі

Якість продукції

Середня

Висока

Висока

Висока

Характеристика

ROSHEN

АВК

Nestle

Одесакодитер

Реклама

Висока поширеність (активно почала діяти з 2002 р.)

Середня поширеність

Висока поширеність

Середня поширеність

Кваліфікація робітників

Працівники щорічно підвищують рівень квал-ції. Проте спостерігається плинність кадрів.

Невисоко кваліфікованні працівники

Підприємство вкладає великі кошти в навчання і підвищення кваліфікації співробітників

Працівники щорічно проходять курси по підвищенню кваліфікації за потребою

2. Формування функцій менеджменту на підприємстві

2.1 Планування - процес стратегічного планування

Загальна схема стратегічного планування

Стратегiчне планування являе собою набiр дiй i рiшень, початих керiвництвом, що ведуот до розробки специфiчних стратегiй, призначених для того, щоб допомогти органiзацii досягти своiх цiлей.

Визначення місії і постановка цілей

Місія ЗАТ «Одесакондитер» полягає в тому, щоб забезпечити процвітання підприємства. А саме ще більше поліпшити якість продукції, мотивувати співробітників для виконання якісного виробництва, задовольнити потреби споживачів, збільшити кількість споживачів, як в країні так і за її межами, зменшити витрати, а також збільшити прибуток.

Проведення SWOT - аналізу

Таблиця 2. Аналіз зовнішнього середовища

Фактори зовнішнього

середовища

Стан (опис) фактора

Тенденція розвитку

Характер впливу на фірму (+,-)

1.

Другие файлы:

Маркетингове дослідження ринку комбікормів України
Виробничо-економічний аналіз стану українського ринку комбікормів. Характеристика маркетингової діяльності компаній-лідерів та аналіз споживацьких упо...

Маркетингове дослідження ринку автобусів в Україні
Особливості продукту маркетингового дослідження, перспективи розвитку національної економіки. Стан світового ринку автобусів, основні країни та компан...

Маркетингове дослідження підприємства громадського харчування (на прикладі ООО "Кафе Молодіжне")
Завдання сегментації ринку. Маркетингове дослідження ООО "Кафе Молодіжне": приміщення ресторану, цінова політика, підготовка і пред'явлення рахунку, с...

Аналіз факторів конкурентного середовища підприємства
Маркетингове дослідження ринку методом опитування споживачів. Стратегія позиціювання товару на ринку. Кількісна оцінка рівня цінового ризику. Ефективн...

Маркетингове дослідження конкурентних позицій ВАТ "Сандора"
Визначення конкурентних позицій, іміджу підприємства і його позицій, критеріїв сегментації ринку для товарів. Дослідження поведінки споживачів, конкур...