Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Комплекс маркетингових заходів для цукрового заводу

Тип: курсовая работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Особливість бурякоцукрового виробництва. Аналіз загального стану ВАТ "Іваничівський цукровий завод". Розробка гіпотези маркетингової стратегії. Економічне обґрунтування рекомендацій для прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу на підприємстві.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Размещено на

Комплекс маркетингових заходів для цукрового заводу

ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства
1.1 Аналіз загального стану підприємства
1.2 Ефективність виконання маркетингової функції на підприємстві
Розділ 2. Розробка гіпотези маркетингової стратегії підприємства
Розділ 3. Характеристика товарної політики та продукції підприємства
Розділ 4. Цінова політика підприємства
Розділ 5. Збутова політика
Розділ 6. Політика просування товарів
Розділ 7. Економічне обґрунтування курсової роботи
Розділ 8. Результати проведених маркетингових досліджень
Висновки

Список використаної літератури

Додатки

ВСТУП

Бурякоцукровий комплекс - комплексна система виробничо-збутової діяльності, яка базується на управлінні, плануванні, ціноутворенні, інформаційно-рекламному забезпеченні продукції, призначеної для реалізації. Ця система потребує знання кон'юнктури ринку, потреб споживача і спрямована на повне задоволення платоспроможного попиту.

Необхідність самостійного пошуку підприємствами цукрової галузі ринків збуту своєї продукції є основним чинником, який викликав потребу в застосуванні маркетингу.

Об'єктами дослідження ринку цукру є тенденції і процеси розвитку ринку, включаючи аналіз змін економічних, науково-технічних, демографічних, екологічних, законодавчих та інших факторів. Вивченню підлягають також структура й географія ринку, його ємність, динаміка продажу, бар'єри ринку, стан конкуренції, кон'юнктура, можливості й ризик.

Зважаючи на актуальність даної проблеми, ми обрали наступну тему курсової роботи: “Комплекс маркетингових досліджень для ВАТ ”Іваничів-ський цукровий завод”.

Об'єкт дослідження - ВАТ ”Іваничівський цукровий завод".

Предмет дослідження - маркетингові дослідження для ВАТ «Іваничівський цукровий завод».

Мета дослідження - визначення ефективності маркетингової діяльності підприємства, розробка маркетингової стратегії підприємства, цінової та збутової політики.

Згідно з метою і предметом дослідження було визначено такі завдання:

1) охарактеризувати ефективність маркетингової діяльності підприємства;

2) розробити маркетингову стратегію підприємства;

3) охарактеризувати товарну політику підприємства;

4) розглянути цінову та збутову політику;

5) дослідити політику просування товарів;

6) дати економічне та управлінське обґрунтування рекомендацій для прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу на підприємстві.

Методи дослідження. Для розв'язування поставлених завдань використано такі методи наукового дослідження: теоретичний аналіз наукових літературних джерел, синтез, узагальнення, порівняння, конкретизація.

Структура дослідження. Робота складається із вступу, восьми розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків.

Розділ 1. Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства

1.1 Аналіз загального стану підприємства

Іваничівський цукровий завод був побудований в 1972 році. В 1998 році в процесі приватизації завод перетворено у ВАТ.

Повна та скорочена назва підприємства: Відкрите акціонерне товариство «Іваничівський цукровий завод»; ВАТ «Іваничівський цукровий завод».

Код за ЗКПО 22450320.

Форма власності - приватна, організаційно-правова структура - ВАТ.

Вищий орган управління - загальні збори акціонерів, зареєстрований та сплачений Статутний фонд підприємства 24135373,0 грн (96541492 шт. простих іменних акцій)

Сьогодні ВАТ „Іваничівський цукровий завод” -- це підприємство, що має широкі технологічні можливості в області виробництва цукру та іншої допоміжної сировини.

Товариство має самостійний баланс, поточні рахунки у банківських установах, круглу печатку із своїм найменуванням українською мовою, штампи, печатки, фінансові бланки зі своєю назвою, фірмову марку та торговий знак (знак обслуговування), які затверджуються Правлінням Товариства, а також інші реквізити. Товариство відкриває в установах банків рахунки в національній та іноземних валютах для розрахункових операцій за місцем свого знаходження, так і за місцем знаходження своїх філій та представництв. Товариство самостійно обирає банки для здійснення кредитно-розрахункових операцій.

Метою господарської діяльності Товариства є найбільш ефективне використання власного та іншого майна шляхом запровадження сучасних технологій, форм організації виробництва, залучення інвестицій (в тому числі іноземних) для насичення споживчого ринку, задоволення потреб населення в продукції та отримання прибутку для наступного його розподілу відповідно до рішення Загальних зборів акціонерів Товариства.

Для оцінки фінансово-майнового стану підприємства проведемо його аналіз.

Таблиця 1.1 Основні показники виробничо-господарської діяльності за період 2006-2008 років

№ п/п

Назва показника

Періоди

Абсолютне відхилення

Відносне відхилення

2006

2007

2008

2007-2006

2008-2007

2007/

2006

2008/

2007

1.

Власний капітал, тис. грн.

941,7

1220,4

1153,3

278,7

-67,1

1,29

0,94

2.

Обсяг товарної продукції, тис. грн.

9656

15614,88

15589,38

5958,88

-25,5

1,62

0,99

3.

Виручка від реа-лізації валової продукції, тис. грн.

7724,8

12491,9

12471,5

4767,1

-20,4

1,62

0,99

4.

Собівартість реалізо-ваної продукції, тис. грн.

5815,9

9384,3

9593,7

3568,4

209,4

1,61

1,02

5.

Валовий прибуток, тис. грн.

347,1

1025,9

799,2

678,5

-226,4

2,96

0,78

6.

Чистий прибуток (збиток), тис. грн.

(114,9)

274,9

(120,0)

50,3

-38,0

2,39

0,44

7.

Фонд оплати праці, тис. Грн.

58684,5

87066

133666

28381,5

46660

1,48

1,54

8.

Середньооблікова чисельність працюючих, чол.

207

210

213

3

3

1,01

1,009

9.

Середньомісячна зарплата, грн.

283,5

414,6

630,5

131,1

215,9

1,46

Другие файлы:

Екологічний стан екосистеми в зоні функціонування цукрового заводу
Господарські особливості цукрового заводу. Обґрунтувати стану повітря та води у зоні функціонування підприємства із переробки буряка цукрового. Пропоз...

Аналіз маркетингових заходів для підприємства ЗАТ "Чобіток"
Мета, завдання, характеристика маркетингової діяльності підприємства. Основні правила формування товарної, цінової, збутової політики та стратегії про...

Організація маркетингових досліджень на підприємстві ПСП "Вікторія"
Сутність та зміст, еволюція маркетингових досліджень, основні етапи та напрямки їх проведення, вимоги до процедур. Організаційно-економічна характерис...

Організація маркетингових досліджень на підприємстві ПСП "Вікторія"
Вивчення сутності та основних етапів проведення маркетингових досліджень. Організаційно-економічна характеристика підприємства ПСП "Вікторія". Розробк...

Шляхи захисту судоремонтного заводу на випадок ядерного вибуху
Визначення вражаючих факторів від ядерних вибухів і їх максимальних значень на території судоремонтного заводу. Оцінка інженерного захисту виробничого...