Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Засоби зв'язку з клієнтами

Тип: реферат
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Мета рекламної кампанії - інформування потенційних клієнтів про відкриття нового салону, стимулювання попиту, удосконалення чи зміна іміджу перукарні. Визначення витрат на проведення рекламної кампанії. Зовнішня, поліграфічна та пряма поштова реклама.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Размещено на

Міністерство освіти і науки України

Київський національний університет культури і мистецтв

Інститут журналістики і міжнародних відносин

Реферат

на тему: Засоби зв'язку з клієнтами

2013

Для розробки плану рекламної кампанії необхідно:

· виявити цільовий ринок (сегмент ринку), вибраний салоном для активної діяльності;

· визначити проблеми, які спонукають провести рекламну кампанію і встановити ЇЇ мету;

· визначити витрати на проведення рекламної кампанії;

· з'ясувати, яку інформацію необхідно донести до потенційних клієнтів;

Мета рекламної кампанії:

1. Інформування потенційних клієнтів про відкриття нового са¬лону і пропонованих послуг;

2. Стимулювання попиту, заохочення додаткової кількості клієнтів на випадок падіння рівня попиту на конкретні види послуг;

3. Розширення пропонованого асортименту послуг;

4. Введення послуг, у процесі надання яких застосовуються новітні технології чи матеріали;

5. Засвоєння нових форм обслуговування клієнтів;

6. Поява нових конкурентів, діяльність яких призведе до скоро-чення кількості клієнтів перукарні;

7. Стимулювання попиту в умовах різких перепадів його рівня на послуги протягом року та у випадках прояву сезонного попиту;

8. Удосконалення чи зміна іміджу перукарні.

Визначення витрат на проведення рекламної кампанії

При формуванні бюджету рекламної кампанії, необхідно враховувати такі фактори;

рівень перукарського салону, його категорію: салон-люкс, салон-перукарня, перукарня;

прибуток, який планується отримати;

максимально наявні фінансові засоби для реклами салону;

місце знаходження салону;

потенційні клієнти;

специфіку послуг, їх конкурентноздатність і «щільність» конкурентного середовища;

стадію життєвого циклу салону, тобто відкриття нового салону чи реклама вже існуючого;

передбачену ефективність тих чи інших рекламних заходів.

Види реклами

1. Інформаційною, тобто звертаючись до потенційного клієнта, аргументовано інформує, переконує його, викладаючи докази у різних формах;

2. Іміджевою, коли в рекламному повідомлені міститься інформація, що формулює уявлення про престиж салону, якість пропонованих ним послуг. Повинна здійснити емоційно психологічний вплив, сприяти створенню позитивного ставлення клієнтів до салону;

3. Конкурентноздатною, яка містить інформацію про переваги наданих послуг порівняно з конкурентами;

4. Порівняльною, у якій порівнюються послуги одного чи декількох салонів такого ж класу за однією чи декількома характеристиками;

5. Стимулюючою -- це коли реклама приваблює клієнта додатковими стимулами.

І. Засоби зв'язку з потенційними клієнтами

1. Зовнішня реклама -- це один з ефективних видів рекламування послуг перукарні, який включає:

-- вивіски, що одночасно є атрибутом фірми і елементом рекла¬ми, частиною її іміджу; реклама клієнт салон перукарня

-- оформлення фасаду, який повинен відповідати загальному стилю перукарні і створювати гарний настрій у клієнтів;

-- «банери» у безпосередній близькості від розміщення перу¬карні чи на ній.

2. Поліграфічна реклама -- це рекламні матеріали, які виконуються у таких формах;

-- візитної картки салону із зображенням фірменної символіки;

-- календарі;

-- листівки для поштової реклами.

3. Пряма поштова реклама -- рекламні матеріали, які пересилають безпосередньо потенційному клієнту.

4. Реклама у засобах масової інформації: в друкованих виданнях: (центральні чи місцеві газети, журнали);

телевізійна;

радіореклама;

у мережі Інтернет. Це один із новітніх засобів розповсюджен¬ня рекламної інформації. Можна використати наступні форми:

web-сервер, який є безпосереднім каналом розповсюдження рекламної інформації про перукарські послуги, що постійно понов-люється;

банери, рекламні заставки, розміщені на різних web-сторінках і мають гіперпосилання на власний web-сервер;

E-mail-адреса електронної пошти, яка може використовува¬тися для передачі рекламної інформації за мережею конкретним ад¬ресатам.

5. Усна реклама -- це реклама послуг при безпосередньому осо¬бистому спілкуванні з потенційним клієнтом чи по телефону.

6. Реклама «з вуст у вуста» -- процес передачі рекламної інформації від одного клієнта до іншого, проявляється тоді, коли клієнт отримує абсолютне задоволення від наданих послуг.

7. Імідж-реклама. Одним із важливих елементів іміджу є фірмовий стиль, який передбачає наявність фірмової символіки, логотипу, одягу. Він дозволяє проводити рекламну кампанію в одному напрямі; сприймається як свого роду гарантія якості послуг; підвищує ефективність реклами.

Оцінка ефективності рекламної кампанії

Оцінюючи рекламну кампанію, необхідно перевірити основні параметри успіху рекламно-інформаційної політики, а саме:

-- увагу (скільки людей пам'ятають, що вони бачили рекламу);

-- ідентифікацію (тісно чи ні рекламна інформація пов'язана з перукарнею);

-- доступність для розуміння;

-- надійність;

-- цікавість.

Як організувати рекламну діяльність? Для організації рек¬ламної діяльності можна виділити два варіанти:

перший -- створення і розповсюдження реклами перукарня орга¬нізовує сама і намагається обмежитись досвідом власних керівників;

другий -- фірма співпрацює з рекламним агентством, тимчасо¬вими творчими колективними, окремими консультантами і спеціалістами.

Технології зв'язування і вбудовування об'єктів OLE.

Реальні документи можуть включати різнотипну інформацію. Може виникнути потреба у використанні в тексті документу рисунків, таблиць, графічних зображень, над якими одночасно можуть працювати або декілька користувачів або ж кожен фрагмент може опрацьовуватися окремими програмними засобами. Виникає проблема, як ув'язати у зальному документі останні версії кожної складової документу. Це призвело до розвитку нової технології програмування - технології зв'язування і вбудовування об'єктів (OLE - Object Linking and Embedding). Ця технологія була розроблена фірмою Microsoft для обміну даних і взаємодії різних програмних засобів. Запропонована ідеологія дозволяє об'єднувати в одному документі фрагменти, підготовлені в різних програмних середовищах. Вона також дозволяє уникнути необхідності вручну переносити останні зміни в підсумковий документ після кожної зміни будь-якої складової частини документу - цей процес автоматизовано. Дані, що вставляються в документ за допомогою технології OLE, позначаються терміном “об'єкт“. Технологія OLE дозволяє зв'язувати і вбудовувати об'єкти., так наприклад, графічне зображення можна вставити в документ, ввівши його, як об'єкт із іншого файлу. Імпорт різноманітних графічних об'єктів можливий завдяки вбудованим або зовнішнім перетворювачам форматів. При зв'язуванні (Linking) відслідковується місцезнаходження файла-джерела зображення. При будь-якій зміні даних цього файлу OLE автоматично оновлює зв'язаний об'єкт. При вбудовуванні (Embedding) об'єкт зберігається безпосередньо у створеному документі разом з інформацією про програмний продукт, з допомогою якого він створений. Редагування вбудованого об'єкту здійснюється тим програмним засобом, яким цей об'єкт був створений. Програму, яка створює об'єкт для зв'язування чи вбудовування називають сервером, а програму, яка приймає об'єкт у свої документи - клієнтом. Основною ідеєю технології OLE є ідея документо-орієнтованої роботи. Крім технології OLE існує стандарт OpenDoc, розроблений фірмою Apple, якого дотримуються більшість фірм розробників програмного забезпечення.

ІІ. Акції з просування послуг у салонах -- основний інструмент у роботі з клієнтами.

1. Акції щодо стимулювання збуту -- це короткотривалі заходи заохочення купівлі перукарських послуг і супутніх товарів. Такі акції складаються із двох напрямів відповідно до об'єктів впливу:

стимулювання клієнтів;

стимулювання персоналу.

Форми стимулювання персоналу можуть бути наступними:

премія за результатами участі в ярмарку;

різноманітні конкурси серед персоналу та учасників акції;

нематеріальні форми заохочення.

Щодо іншої сторони, яка бере участь в акції -- клієнта, то фор¬ми

картки на обслуговування із знижкою;

спеціальн...

Другие файлы:

Зв'язок в підрозділах сухопутний військ
Завдання зв’язку та вимоги до нього, основні види і засоби, способи організації різноманітними видами. Організація і ведення радіопереговорів в тактич...

Засоби зв'язку комп'ютеризованих систем
Структура системи електрозв'язку. Топологічна структура первинної мережі. Особливості взаємодії первинної і вторинної мереж. Магістральні, внутрішньоз...

Телефонні апарати
Суть системи електрозв'язку, принципи побудови мережі. Єдина автоматизована мережа зв'язку та її засоби. Зонова телефонна мережа та принцип телефонног...

Будівництво волоконно-оптичних ліній зв'язку
Характеристика основних етапів будівництва волоконно-оптичних ліній зв'язку (ВОЛЗ). Особливості проведення вхідного контролю і групування будівельних...

Історія зв’язку та його розвиток
Історія розвитку зв’язку і електромагнітного телеграфу. Телеграфний апарат, сконструйований в Росії П.Л. Шилінгом. Вклад в розвиток зв’язку Морзе, Юза...