Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Дослідження рівня попиту та пропозиції спортивних товарів на ринку м. Жовті Води

Тип: курсовая работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Обґрунтування проблеми потреби в інформації. Формування цілей і завдань дослідження ринку спортивних товарів в місті Жовті Води. Вибір методів збору первинної інформації. Проектування інструменту збору даних. Складання кошторису і документів по проекту.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА РАДА

Обласний комунальний вищий навчальний заклад

«Інститут підприємництва «Стратегія»

Факультет управління

Курсова робота

З дисципліни «Маркетингові дослідження»

На тему «Дослідження рівня попиту та пропозиції спортивних товарів на ринку м. Жовті Води»

Виконав: ст. гр. М-10-51

Яблонський Д.С.

Перевірив: старший викладач

Глазирін Є.М.

Жовті Води

2013

Зміст

Вступ

1. Попередній план дослідження

1.1 Обґрунтування проблеми-потреба в інформації

1.2 Вивчення вторинної інформації

1.3 Формування цілей і завдань дослідження

1.4 Вибір методів збору первинної інформації

2. Проектування дослідження

2.1 Проектування інструменту збору даних

2.2 Проектування вибірки

3. Реалізація дослідження

3.1 Аналіз результатів дослідження

Додатки

Вступ

На сучасному українському ринку присутні тисячі підприємств, виробників і постачальників роздрібних товарів, зокрема і на ринку спортивного інвентарю.

Для всіх лідерів ринку можна виділити дві загальні риси. По-перше, постановка амбіційних цілей і, по-друге, ретельна розробка і подальше впровадження маркетингової стратегії. Без перебільшення можна сказати, що розробка стратегії - це мистецтво, яким володіють успішні підприємці. Компанії повинні чітко уявляти, які товари і для яких споживачів вони повинні виводити на ринок.

Мета маркетингової діяльності цих підприємств - отримання певних комерційних результатів за допомогою найбільш ефективного управління власними ресурсами, задовольняючи потреби замовників ефективніше, ніж конкуренти. Ринок поступово насичується, досягнення стратегічних цілей можливе лише на базі побудови довгострокових, довірчих відносин з споживачами та учасниками збутових мереж. Чим точніше буде спрямовано інформаційний вплив на споживача, тим вищою буде економічна ефективність. Особливий інтерес представляє аналіз ринкової діяльності підприємств-лідерів у сфері продажів спорттоварів.

При наявності жорсткої конкуренції, головне завдання системи управління збутом на цих підприємствах - забезпечити завоювання та збереження організацією кращою частки ринку і домогтися переваги над конкурентами. Тут збут продукції повинен розглядатися під принципово іншим кутом зору - через призму ринкового попиту і пропозиції. Для виживання в ринкових умовах вітчизняні товаровиробники повинні виробляти те, що продається, а не продавати те, що вони виробляють. Якщо «діяч ринку», тобто реалізатор, добре попрацював над такими розділами маркетингу, як виявлення споживчих потреб, розробка придатних товарів і встановлення на них відповідної ціни, налагодження системи їх розподілу й ефективного стимулювання, то товари напевно будуть реалізовуватися легко.

У господарській діяльності будь-якої організації основними питаннями є постачання, виробництво і збут готової продукції. Останнє, має на увазі закінчені виробництвом на даному підприємстві вироби, роботи і послуги, які можуть бути запропоновані ринку як товари.

Виробництво і реалізація спортивного інвентарю, спортивного одягу й атрибутики перетворилося у теперішній час на одну з найбільш розвинених галузей промисловості у світі. Популяризація спорту й зростання кількості осіб, які займаються ним, породжує відповідний попит на продукцію спортивних виробників, що перетворило цю галузь з допоміжної на таку, що найбільш динамічно розвивається.

Таким чином, стає очевидною актуальність обраної теми «Маркетингове дослідження рівня попиту і пропозиції спортивних товарів». Ця робота присвячена дослідженню ринку спортивних товарів(інвентарю) в місті Жовті Води.

Метою дослідження є отримання і аналіз первинної інформації для виявлення факторів, що впливають на вибір потенційними клієнтами - місця для задоволення ними необхідних запитів. Для досягнення поставленої мети в роботі вирішуватимуться наступні завдання:

· розгляд теоретичних основ проведення маркетингового дослідження;

· дослідження ринку в Жовтих Водах;

· проведення маркетингового дослідження і аналіз отриманих даних ;

1. Попередній план дослідження

1.1 Обґрунтування проблеми-потреба в інформації

Спортивні товари (теоретичне визначення) - це всі види обладнання, спортінвентарю, засобів, пристроїв за допомогою яких певна особа може виконувати спортивні вправи або займатись спортом.

Спортивні товари (робоче визначення) - це товари які продаються в спеціалізованих магазинах, або в спортивних відділах будь-яких магазинів, включають в себе спортінвентар та всі засоби та пристрої, які спеціально виготовленні для зайняття спортом(бутси, м'ячі, рюкзаки, ковзани…)

Сучасний спорт став важливою галуззю економіки багатьох країн, в тому числі й України. До нього залучено значні фінансові кошти і велику кількість робочої сили. У теперішній час ступінь розвитку галузі спорту є одним із факторів, що впливає на темпи розвитку суспільства, рівень і якість життя населення, ділову активність.

За останні роки спорт починає все більше і більше розвиватися, а отже, поряд з ним є розвиток та збільшення кількості спортивних товарів. Але не всі розуміють що таке спортивні товари або розуміють по-своєму. Тому для того щоб всі мали на увазі про які спортивні товари буде йти мова у цьому дослідженні - раніше було наведено робоче визначення спортивних товарів, розуміння якого буде вживатися в цій роботі.

Фізична культура - це частина загальної культури суспільства, сукупність духовних та матеріальних цінностей, способів їх набуття та використання з метою оздоровлення людей та розвитку їх фізичних якостей засобами рухової активності.

Фізична культура є важливим засобом гармонійного розвитку людини, формування основних систем і вдосконалення функціональних можливостей організму. Вона також є головним чинником фізичного здоров'я людини. Недостатність рухової активності населення стримує формування здорового способу життя, від якого на 60% залежить стан здоров'я людини.

Розвиток сфери послуг фізичної культури і спорту робить суттєвий внесок в економіку багатьох країн, оскільки популяризація спорту веде до зростаючого попиту на спортивні споруди та місця, де можна займатися спортом. У зв'язку з цим спостерігається збільшення кількості установ, що пропонують увесь спектр послуг у сфері фізичної культури і спорту: від стадіонів, спортивних залів і басейнів до спортивно-оздоровчих центрів і місць, де можна придбати спортивні товари для зайняття спортом.

Аналізуючи макроекономічні показники функціонування сфери фізичної культури і спорту, вчені відзначають, що з 1980-х років почалось найбільш інтенсивне за всю історію існування фізичної культури і спорту проникнення ринкових відносин у цю сферу, особливо у сферу спорту вищих досягнень, що, в свою чергу, призвело до зростання її ролі в розвитку макроекономічних процесів у багатьох країнах світу.

З вищесказаного можна зробити висновок, що розвиток спорту спонукає розвиток та реалізацію спортивних товарів як в Україні так, власне, і в місті Жовті Води.

Саме тому проблемою управління, в даній роботі, можна назвати збільшення ринкової частки окремих магазинів міста, що призведе до автоматичного збільшення попиту, для цього є необхідним вдосконалення збутової політики, вдосконалення рівня якісного та професійного обслуговування, збільшення кількості асортиментної продукції, класифікація споживачів на окремі групи, які створюють попит на ринку міста Жовті Води.

Опираючись на ті чинники, які представлені в проблемі управління, випливає і проблема дослідження, яка полягає саме в дослідженні попиту на спортивні товари в місті, та задоволення цього попиту.

1.2 Вивчення вторинної інформації

На даному етапі розвитку економіки ринок спортивного одягу та спортивних товарів стрімко та успішно розвивається. Ринок спортивних товарів у світі вважається одним з найбільших, його обсяг в останні роки наблизився до 100 млрд. доларів на рік (за іншими оцінками - $ 67 млрд. на рік). За деякими даними, річний сукупний обсяг продажів світового ринку спортивного спорядження становить близько 40 млрд. дол., що більше ємності як ринку спортивного взуття (20 млрд. дол.), так і ринку спортивного одягу (38 млрд. дол.). За оцінками експертів, в спортивній індустрії основна частка (70-80%) грошових відносин припадає на ринок спортивних товарів (виробники, дистриб'ютори, підприємства роздрібної торгівлі). У стадії формування перебуває інфраструктура спортивної індустрії. У 2000 році, за даними дослідження Всесвітньої федерації спортивних товарів, обсяг світового ринку спортивних товарів склав 92 млрд. доларів США. У 2006 році ця цифра наблизилася до позначки 175 млрд. доларів, в 2010 - досягла рубежу в 200 млрд. доларів, у 2012 - майже 240 млрд. На світовому ринку спортивні товари українського виро...

Другие файлы:

Динаміка попиту та пропозиції грошей в Україні
Поняття грошових активів та їх роль в сучасній економіці. Динаміка попиту і пропозиції грошей в Україні, торговельний баланс на валютному ринку. Голов...

Побудова моделей дослідження попиту на нерухомість
Поняття ринку нерухомості та його основні риси. Визначення попиту та пропозиції на ринку нерухомості та чинників, що на нього впливають. Аналіз основн...

Кон'юнктурні дослідження попиту і пропозиції
Людські потреби породжують окремі інтереси в економічних відносинах. З одного боку, природні потреби породжують попит на товари, що задовольняють ці п...

Маркетингове дослідження ринку кондиціонерів
Характеристика ринку кондиціонерів. Динаміка попиту і пропозиції на ринку кондиціонерів. Стратегії та цілі основних учасників. Тенденції розвитку ринк...

Маркетингові заходи з метою закріплення позицій товарів ДП ВАТ "Київхліб" Хлібокомбінат №2" на ринку
Сегментація ринку промислових товарів. Дослідження попиту споживачів, аналіз діяльності конкурентів та постачальників сировини. Розробка шляхів вдоско...