Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Відкриття інтернет-кафе у місті Нікополь

Тип: курсовая работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Характеристика сфери діяльності підприємства, що проектується (Інтернет-кафе "Connect" - центр доступу до інформації в мережі Інтернет). Вдале географічне розташування інтернет-кафе, його комфорт та наявність додаткових послуг. Бізнес-план підприємства.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

НІКОПОЛЬСЬКИЙ ФАКУЛЬТЕТ

ДЕРЖАВНОГО ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

“ЗАПОРІЗЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”

МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

Курсова робота

з дисципліни:

“Організація підприємницької діяльності у виробничій сфері”

Тема:

“Відкриття інтернет-кафе у місті Нікополь”

Виконала студентка групи 5219

Стецура Оксана Василівна

Перевірила к. е. н. доц.

Панкова Марина Вікторівна

Нікополь 2011

Зміст

  • Вступ
  • Характеристика сфери діяльності підприємства
  • Бізнес-план підприємства
  • Висновки
  • Література

Вступ

Інтернет-кафе "Connect" - унікальний центр доступу до всілякої інформації в мережі Інтернет, також включає ряд додаткових сервісів: свіжа кава, фотодрук та послуги освітнього характеру. Розташування: Україна, м. Нікополь, Дніпропетровська область.

Вдале географічне розташування інтернет-кафе, його комфорт та наявність додаткових послуг сприятимуть залученню великої кількості клієнтів, у тому числі і постійних, зроблять його не схожим на інші заклади подібного типу. Це буде сприяти якнайшвидшому отриманню прибутку, що є однією з головних цілей створення інтернет-кафе.

Значимість інтернет-кафе також полягає в тому, що завдяки йому будуть створені нові робочі місця.

Для даного проекту буде потрібно 95 000 тис. грн. Вся сума - власні кошти.

Термін окупності проекту складає 2,1 року.

Характеристика сфери діяльності підприємства

Аналіз галузі.

На сьогоднішній день Інтернет технології досягли значного рівня свого розвитку і займають все більше місце в житті кожної людини. Інтернет став серйозним помічником для студентів в освітньому плані, місцем розваги, роботи і просто джерелом інформації для всіх верств населення. Багато соціологічних опитувань і досліджень доводять, що стрімко зростає кількість користувачів Інтернету серед старших поколінь. Крім якості та швидкості з кожним роком збільшується і привабливість Інтернету. Сьогодні не виходячи з будинку можна здійснювати багато операцій, сидячи за комп'ютером: сплатити комунальні послуги, сплатити послуги зв'язку, робити різні замовлення і здійснювати покупки всіляких товарів, як у нашій країні, так і за її межами, брати участь в онлайн-відеоконференціях і семінарах, скорочуючи при цьому витрати на їх поїздку. Як наслідок, Інтернет дозволяє суттєво економити час. Наприклад, оплатити комунальні послуги чи товари набагато швидше через Інтернет, ніж робити це в спеціальних установах, комунальних службах, магазинах, вистоюючи довгі черги.

Інтернет став незамінним помічником у медицині. Дозволяє отримувати відео консультації в режимі реального часу від висококваліфікованих медиків з-за кордону при невідкладних операціях і т.д.

Все ж найбільше значення має використання Інтернету як засобу спілкування і джерела інформації. Швидкість отримання новинної інформації часто випереджає телебачення, і як засіб комунікації Інтернет також випереджає традиційну пошту.

Найважливішим фактором, який буде стимулювати в майбутньому зростання Інтернету, є конкуренція на ринку доступу до інформації. Традиційний канали зв'язку витісняються кабельним і супутниковим телебаченням, послугами місцевого провідного та бездротового зв'язку, і навіть електрокомпанії тепер готові представляти користувачам доступ в мережу. Вважається, що переломний момент у поширення технічних нововведень, пов'язаних з поширенням інформації, наступає, коли вони привертають інтерес 10% населення. У цьому випадку і вся громадськість починає проявляти до них підвищену увагу. Саме цей процес відбувається зараз у країнах Північної Європи. На багатьох ринках аудиторія користувачів Інтернету стає більш "репрезентативною" - у ній вирівнюється співвідношенням чоловіків і жінок і більш широко представленими стають різні вікові групи. Основою для перетворення Інтернету в інформаційну систему майбутнього є також прогнозоване розвиток електронної комерції. Банки впроваджують послуги, що надаються по Інтернету, створюються все більш досконалі системи проведення комерційних та фінансових операцій та їх підтвердження.

Сьогодні можна говорити про істотну, різкою динаміці розвитку інтернету в Україні, коли кожен рік ми бачимо нарощування числа користувачів. За даними соціологічної лабораторії: що стосується демографічного складу, то зростання аудиторії є по всіх вікових групах, але молодь випереджає представників інших вікових груп приблизно в два рази.

Плановане розміщення інтернет-кафе - та частина міста, в якій є освітні установи (коледж, ліцей і середня школа), розташовується центральна площа міста, що є центром скупчення молоді. Важливим є близькість інтернет-кафе до транспортних зупинок.

Відмінною рисою створюваного підприємства є його висока комфортабельність, наявність освітніх послуг, ксерокопії, сканування і фотодруку. Ця особливість робить інтернет-кафе унікальним в місті Нікополь.

До позитивних моментів слід віднести і те, що частина персоналу буде набрана з числа студентів. Це значно вплине на рівень обслуговування клієнтів, тому що серед них більшість - це молоді люди у віці 15-25 років. У нашому випадку не виникне труднощів у спілкуванні, як це можливо могло б бути при різниці поколінь.

Опис послуг

Створюване ПП "Connect" надає ряд актуальних на сьогоднішній день послуг.

Основна послуга - це доступ в мережу Інтернет, що надає в свою чергу широкий спектр можливостей:

- Всесвітня мережа - безліч гіпертекстових документів, пов'язаних між собою гіперпосиланнями.

- Електронна пошта - сервіс, що забезпечує майже миттєву відправку та отримання повідомлень між користувачами. При цьому місцезнаходження адресата ніяк не впливає на швидкість доставки повідомлень, що є істотною перевагою в порівнянні з традиційною поштою. Власники електронних поштових скриньок також мають можливість пересилання текстової, графічної інформації, музичних, відео та інших файлів і документів.

- Інтернет форуми - веб-додаток, що має певну тематику, розділи для обговорень, в якому повідомлення виносяться на загальне обговорення. Призначення цієї форми спілкування може бути різноманітним: розваги, інформування, рекламні цілі.

- Чат - система спілкування, при якій два або більше учасників, підключені до Інтернет, в реальному часі обмінюються текстовими повідомленнями, відправляючи їх зі своїх комп'ютерів. Є можливість організовувати групи учасників так, що посилає текст видно всім учасникам групи. Чати також як і Форуми, можуть мати різну тематику.

- Соціальні мережі, вони спрямовані на побудову спільнот в Інтернеті з людей зі схожими інтересами та / або діяльністю. Зв'язок здійснюється за допомогою сервісу внутрішньої пошти або миттєвого обміну повідомленнями. Передбачається, що висока популярність соціальних мереж значно відіб'ється на діяльності створюваного інтернет-кафе, збільшивши чисельність відвідувачів.

інтернет кафе бізнес план

- Інтернет магазини - віртуальні торговельні майданчики з можливістю покупки товарів не виходячи з дому. Як правило, сайти Інтернет магазинів містять графічну інформацію про той чи інший товар, його докладний опис, характеристику. Найчастіше є відгуки покупців, як про товар, так і про магазин. Популярність Інтернет магазинів висока, це пов'язано зі зручністю купівлі та огляду товарів, вибору найбільш дешевих. Є допомога кваліфікованих консультантів.

Також крім перерахованих вище існує велика кількість інших сервісів мережі Інтернет: радіо, ТВ, пошукові системи, аукціони, довідкові служби, перекладачі, онлайн ігри, що об'єднують великі групи користувачів мережі Інтернет.

Інші послуги інтернет-кафе "Connect":

- Чорно-білий друк і струминна кольорова фотодрук формату А4. У користувачів інтернет-кафе з'являється можливість роздруківки документів з різних носіїв, друку фотографій, які не поступаються за якістю сучасним друкованим сервісів.

- Ксерокопія.

- Освітні послуги: допомога адміністратора інтернет-кафе в навчанні стандартними програмами Microsoft Office і в багатьох виникають у користувачів питаннях.

- Гаряча кава.

Аналіз ринку

За допомогою засобів масової інформації і даних в мережі Інтернет було з'ясовано, що в місті Нікополь на даний момент є тільки один заклад, в якому надаються послуги доступу в Інтернет. Це пункт колективного користування "Термінал". Стало відомо, що в даному закладі надається доступ до мережі Інтернет, телефону, факсу, телеграфу, є ксерокопія, сканування, роздрук, оплата послуг зв'язку. Також отримано інформацію про тарифи: робота в ранкові години (з 7.00 до 9.00) - 3 грн. за годину. З 19.00 до 23.00 це буде вже коштувати 4 грн., в денний час (з 9.00 до 19.00) - 3,50 грн. за годину.

За статистичними даними перепису населення в місті Нікополь на 2009 рік проживало 127 тис. осіб. Отже, пункт колективного користування "Термінал" не в силах задо...

Другие файлы:

Класифікація фінансових послуг у мережі Інтернет
Поняття фінансових інтернет-послуг. Підходи до класифікації за сферою надання і функціональною спрямованістю послуг. Інтернет-банкінг та інтернет-трей...

Інтернет-реклама, як засіб просування товарів
Дослідження можливостей використання засобів мережі Інтернет в рекламній діяльності, видів Інтернет-реклами та Інтернет-технологій для просування това...

Інтернет-магазин офісної техніки
Загальне поняття про Інтернет-магазини, їх характерні особливості. Специфіка розвитку Інтернет-комерції в Україні. Оцінка та аналіз діяльності Інтерне...

Інтернет-банкінг та Інтернет-трейдінг
Загальна характеристика, роль та значення Інтернет-банкінгу та Інтернет-трейдінгу в Україні. Статистичні дані електронного банкінгу. Приклад формуванн...

Психологічні особливості явища Інтернет-аддикції в молодіжному середовищі
Проблема Інтернет-аддикції в сучасній психологічній науці. Особливості спілкування в мережі Інтернет. Поняття аддиктивної поведінки особистості. Психо...