Просування лікарських засобів на ринку
Даний файл не містить роботу.Тут Ви можете ознайомитися з детальною інформацією про запропоновану на продаж роботу.Курсова на тему:Просування лікарських засобів на ринку.2005р.I . Система маркетингових комунікацій фармацевтичного підприємства.. Цілі комунікаційної політики фармацевтичних підприємств........ Характеристика складових системи маркетингових комунікацій... Чинники, що визначають структуру системи маркетингових комунікацій...II. Реклама лікарських засобів.........................................................Визначення цілей, завдань і опрацювання стратегії реклами....... Вибір засобів розповсюдження реклами лікарських засобів......... Характеристика окремих засобів розповсюдження реклами... Рішення щодо рекламного звернення............................... Оцінка ефективності реклам.......... Регулювання реклами лікарських засобів для населення в Україні....Вивчення відношення населення м. Житомира до засобів масової інформації як рекламних джерел про лікарські засоби....III. „Паблік рілейшнз" фармацевтичного підприємства, персональний продаж і стимулювання збуту лікарських засобів....„Паблік рілейшнз " (РR-діяльність) фармацевтичної фірми....... Персональний продаж.......... Стимулювання збуту лікарських засобів........................ Заходи стимулювання збуту, спрямовані на споживачів (лікувально-профілактичні заклади і населення)........................... Дисконтування як захід стимулювання відвідувачів аптек.......... Заходи стимулювання збуту, спрямовані на фармацевтичних посередників Заходи стимулювання власного збутового персоналу...................IV. Мерчандайзннг в аптеках і спеціалізовані медичні виставки.1. Загальні положення мерчандайзингу................................................2. Основні принципи мерчандайзингу..................................................Характеристика місць розташування ліків у залі обслуговування аптеки4. Критерії розміщення ліків на полицях залу обслуговування...........5. Характеристика значення спеціалізованих медичних виставок6. Порядок підготовки до участі у медичній виставці.Обсяг роботи: 56 сторінка (14 шрифт, полуторний інтервал)ВАРТІСТЬ – 40 грн. 00 коп. (сорок)Якість і оперативність гарантуємо. Ризик = 0.Деталі стосовно форми оплати, термінів і т.п. можна отримати, надіславши запит на