Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Соціальна технологія проведення анкетного опитування в рамках навчальної дисципліни ММТСД

Тип: контрольная работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Русинов Л. А. Кириченко Є. К. АМ-74Соціальна технологія проведення анкетного опитування в рамках навчальної дисципліни ММТСД.Суспільна потреба: Виникнення складностей у студентів при підготовці, проведенні анкетного опитування та обробці даних, через брак теоретичних знань, навичок та практичного досвіду.Ціль: Розробка програми дослідження, складання анкети (опитувальника) проведення польового етапу та аналіз, отриманих даних у відповідності до вимог навчальної дисципліни ММТСД.Проблеми , які будуть вирішені :
  • можливі помилки в розробці програми дослідження;
  • неправильне складання анкети;
  • нераціональний розподіл часу при проведенні дослідження;
  • недостатня проінформованість студента стосовно стадії та їх послідовності при проведенні опитування.
  • Суб'єкт : група студентів (2 чол. або більше) Об'єкт : написання програми дослідження, складення анкети, проведення опитування, обробка, інтерпретація та презентація отриманих даних.Предмет : вчасне, методологічно обґрунтоване, якісно проведене анкетне опитування.Сфера застосування :
  • сфера вищої освіти;
  • сфера науково-дослідницької діяльності.
  • Плановий і підсумковий стан :
  • правильно сформульована програма;
  • якісно підготовлена анкета;
  • організований та вчасно проведений польовий етап;
  • виконання етапу розшифровки первинної інформації;
  • об’єктивно інтерпретовані результати досліджень та їх презентація.
  • Джерела отримування інформації :
  • навчальні посібники з соціологічної методології;
  • приклади вже готових робіт інших студентів;
  • консультації з науковим керівником;
  • ресурси глобальної мережі Інтернет.
  • Методи отримання та обробки інформації:
  • метод опитування;
  • метод аналізу;
  • порівняльний метод;
  • метод синтезу;
  • метод інтерпретації обробленої первинної соціологічної інформації.
  • Час, необхідний для розробки соціальної технології – один тиждень.Кваліфікація (характеристики) членів дослідницької команди, що будуть організовувати та впроваджувати функціонування соціальної технології.
  • Інтерв’юер об’єктивність, комунікативні здібності, відповідна зовнішність, бажаний наявний професійний досвід спілкування з людьми.
  • Аналітик соціальної інформації – глибокі знання з соціальної методології, вміння правильно скласти програму дослідження, побудувати анкету, обробити, інтерпретувати та презентувати отримані дані.
  • Етап 1: Підготовчий етапП1.1. Пошук інформації (кожен член дослідницької команди має виконувати наступні процедури незалежно від інших у будь-якій послідовності) (протягом 1-2 днів після отримання завдання):П1.1.1. Ознайомитися з методичною базою процесу дослідження (прочитати Методичні рекомендації з ММТСД, підручники з соціологічної методології та інші ресурси, що містять інформацію щодо проведення анкетного опитування)П1.1.2 Звернутися до осіб, які можуть надати готові зразки подібних робіт для ознайомлення, наприклад до студентів старших курсів; П1.1.3. При необхідності звернутися до наукового керівника з проханням роз’яснити...
    Другие файлы:

    Технологія проблемного навчання
    Розробка і вивчення змісту циклових навчальних дисциплін на основі технології моделюючого навчання є перспективним напрямом навчально-виховного процес...

    Інтерактивні методи навчання
    Теоретичні засади та особливості інтерактивного навчання у порівнянні з традиційним. Технологія інтеракцій: загальнопедагогічні та психологічні вимоги...

    Методика впроваджень моніторингових досліджень у систему роботи вчителя
    Планування моніторингових досліджень здійснюється в рамках навчальної теми, що є дидактичною одиницею тематичного оцінювання. Розробка інструментарію...

    Контроль і ревізія
    Підручник підготовлений у відповідності до навчальної програми з дисципліни «Контроль і ревізія» і включає розділи: господарський контроль: планування...

    Дослідницький метод опитування та методологічна основа його проведення
    Характеристика методів анкетування, інтерв'ю, соціометричного тестування, дослідження (суцільного і вибіркового) і телефонної бесіди. Ознайомлення із...