Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Аналіз асортименту товарів та стану попиту на них

Тип: контрольная работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Види послуг, які надає підприємство населеннюНа ТОВ ВКФ "Блиск" поряд із продажем будівельних матеріалів та супутніх товарів надається ряд додаткових послуг:
  • товарознавча консультація щодо споживчих властивостей товарів –– так як на даному підприємстві асортимент є досить глибоким, тобто є кілька схожих різновидів товару, що різняться між собою певними специфічними властивостями дуже важливою є ця послуга;
  • індивідуальна консультація при виборі супутніх товарів, що найповніше задовольнять попит споживача виходячи з бажань та кошторису клієнта;
  • індивідуальний підбір товарів завскладом для покупця при його бажанні.
  • Вищенаведені послуги можуть бути платними і безкоштовними залежно від кількості часу та необхідних знань, що потрібен для їх здійснення. Всі вище перераховані послуги надаються на підприємстві з метою залучення найбільшої кількості нових клієнтів та утримання вже існуючих. Ці послуги значно підвищують рівень культурно-побутового обслуговування відвідувачів фірми "Блиск".Беручи до уваги проведений аналіз послуг на підприємстві можна надати рекомендації щодо розширення їх асортименту за рахунок впровадження такої послуги як доставка товару до клієнта. Цю послугу можна надавати як безкоштовно –– при купівлі товару великими партіями, або коли місце призначення знаходиться в м. Житомир, так і за окрему плату –– коли місце призначення знаходиться за межами м. Житомир. При цьому ціна за доставку варіюватиметься залежно від місця в яке треба доставити товар. Поєднання цієї послуги разом з вже існуючими та знижками, що надаються при купівлі товару великим партіями дозволить залучити нових клієнтів, які купують товар великими партіями.Аналіз асортименту товарів у магазиніНа фірмі "Блиск" торговий асортимент товарів відповідає попиту населення; він постійно змінюється, розширяється, оновлюється і гнучко змінюється залежно від попиту населення. Торговий асортимент тісно пов'язаний з товарними запасами і управлінням ними. Так, розширення асортименту товарів на торговельному підприємстві "Блиск" вимагало збільшення товарних запасів і ускладнення методів управління. З цією метою товари об'єднали в окремі групи і підгрупи по різних ознаках: призначенню, властивостям і частоті попиту.Асортиментний перелік товарів ТОВ ВКФ "Блиск":
  • Двері, ОСБ коробки та підвіконня.
  • Шурупи, дюбеля та анкери.
  • Облицювальні матеріали.
  • Лакофарбові матеріали.
  • Сухі суміші.
  • Гіпсокартон і комплектуючі.
  • Малярні стрічки.
  • Правила і рівні.
  • Світильники.
  • Електичні прибори.
  • В цьому питанні наведений лише груповий асортимент товарів, що реалізується на підприємстві "Блиск", аналіз асортименту фірми всередині перелічених груп детально проведений в індивідуальному завданні, написаному на тему: "Аналіз асортименту товарів, що знаходяться на підприємстві та стану попиту на них".Управління асортиментом товарів на ТОВ ВКФ "Блиск" передбачає розробку раціональних переліків товарів, розмірів і структури товарних запасів для кожної підгрупи товарів і визначення системи оперативного контролю за їх станом. Для безперебійної торгівлі необхідні товарні запаси в широкому асортименті та нормованому розмірі.Отже, формування асортименту на фірмі "Блиск" здійснюється в рішенні наступних планово-організаційних і комерційних задач:
  • вивчення купівельного попиту;
  • розробка і представлення заявок на потребу складу в товарах;
  • розробка замовлень на поставку товарів в розгорнутому асортименті;
  • узгодження товарного асортименту замовлень з постачальниками і здійснення оптових закупівель товарів;
  • поставка товарів окремим особам та роздрібним підприємствам;
  • оперативне управління товарними потоками і товарними запасами.
  • Фірма "Блиск" працює лише з вітчизняними постачальниками. Основним критерієм при виборі постачальників є дотримання співвідношення "ціна––якість" саме тому більшість договорів на постачання укладено з київськими фірмами.Товари на складах розміщують по групах, а усередині груп по видах, матеріалах виготовлення і інших товарних ознаках. За кожною товарною групою закріплюється постійне місце, що полегшує підбір товарів покупцями. На групи товарів складають каталоги, проспекти їх асортименту.Товарний асортимент фірми –– це певна сукупність різноманітних товарів, які реалізує ТОВ ВКФ "Блиск". Забезпечення необхідного рівня обслуговування покупців і зростання основних економічних показників діяльності фірми "Блиск" в значній мірі залежить від правильного формування асортименту товарів.Процес формування товарного асортименту на підприємстві направлений на задоволення попиту обслуговуваних покупців і забезпечення високої прибутковості діяльності фірми.На підприємстві виділяється груповий і внутрішньогруповий (розгорнений) асортимент товарів. Груповий асортимент товарів являє собою перелік товарних груп, підібраних для торгівлі. Внутрішньогруповий (розгорнений) асортимент слугує для деталізації групового асортименту по підгрупах. Усередині підгрупи перелік товарів підрозділяється по видах (найменуванням) товарів.Асортиментний перелік товарів ТОВ ВКФ "Блиск":
  • Двері, ОСБ коробки та підвіконня
  • двері:
  • філінчаті, ламіновані;
  • пів скла, глухі, велика рамка;
  • дверна коробка без або з порогом.
  • ОСБ:
  • 6, 8, 10, 12, 15, 18, 22 мм;
  • коробки:
  • блочні, ВЛГК;
  • 60, 70 мм в ширину.
  • підвіконня:
  • пластикові, ДСП вологостійкі, деревяні;
  • 200, 250, 300, 350, 400, 500, 600 мм.
  • Шурупи, дюбеля та анкери<...
  • Другие файлы:

    Інформаційна забезпеченість стану попиту комерційної діяльності
    Сутність асортименту товарів підприємства. Сутність асортиментної політики. Динамічний набір номенклатурних позицій. Формування перспективного асортим...

    Дослідження ринку та організація роздрібної торгівлі товаріва з пластичних мас
    Аналіз формування асортименту товарів з пластичних мас господарського призначення на прикладі ЗАТ "Юність" м. Прилуки та ВАТ "Пластмас-Прилуки": оцінк...

    Маркетинговий аналіз діяльності гіпермаркету "Вена"
    Маркетингове дослідження попиту споживачів акустичних систем. Особливості розвитку ринку аудіо-, відеотехніки в Україні. Класифікація акустичних систе...

    Дослідження асортименту, споживних властивостей та якості фарфорових виробів на прикладі Сумського фарфорового заводу
    Аналіз стану ринку керамічних товарів в Україні. Характеристика властивостей фарфорових виробів, їх класифікація, суть технологічного процесу, особлив...

    Моделювання і прогнозування споживчого попиту
    Загальноекономічний, галузевий та товарний рівні вивчення кон'юнктури ринку, аналіз основних макроекономічних пропорцій і тенденцій. Показники, що хар...