Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Розробка маркетингової стратегії консалтингової фірми з управління проектами у сфері девелопменту

Тип: курсовая работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯПРИ ПРЕЗИДЕНТОВІ УКРАЇНИДніпропетровський регіональний інститут державного управлінняФакультет:МенеджментуСпеціальність:Управління проектамиФорма навчання:денна Кафедра:Менеджменту та управління проектамиДисципліна:Теорія і практика бізнес-плануванняКУРСОВИЙ ПРОЕКТТема: Бізнес-план організації консалтингової фірми з управління проектами у сфері девелопментуВикладач:Дрюченко Л.Д., к. ф-м. н., доцент(підпис)Виконавець:(підпис)Дніпропетровськ2007 р.ЗМІСТВСТУПРОЗДІЛ І. РЕЗЮМЕРОЗДІЛ ІІ. МАРКЕТИНГОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ2.1 Опис послуг2.2 Опис ринків збуту та конкурентної ситуації на них2.3 SWOT-аналіз та SWOT-стратегії2.4 План маркетингуРОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНЕ, ЮРИДИЧНЕ ТА ВИРОБНИЧЕ ОБҐРУНТУВАННЯ3.1 Юридичний план3.2 Організаційний план3.3 План виробництва3.4 Аналіз ризиківРОЗДІЛ ІV. ФІНАНСОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ4.1 Фінансовий план4.2 Підсумкові показники бізнес-плануВИСНОВКИСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИВСТУПСправа розумних - передбачати лихо, поки воно не прийшло, справа хоробрих - управлятися з лихом, коли воно прийшлоПіттак (близько 650 - 570 р. до н.е.) Дана робота присвячується розробці бізнес-плану організації консалтингової фірми з надання широкого спектра професійних послуг у сфері девелопменту в м. Дніпропетровську.Сьогодні у світі і зокрема в Україні спостерігається стійке зростання попиту на управлінське консультування. Він виникає у всіх областях людської діяльності та в організаціях усіх типів, тому що усі знаходяться під зростаючим економічним і соціальним тиском. Попит обумовлений також зростанням рівня складності управління, підвищенням комерційного і технічного ризику, ефективністю дій конкурентів, необхідністю одержання критичної оцінки незалежним висококваліфікованим фахівцем з удосконалення діяльності з метою підвищення її ефективності. У період економічних реформ реальна потреба в професійних консультаційних послугах, безумовно, зростає. Особливо зріс попит на наступні послуги: юридичні з установи нових фірм і рішенню правових питань, послуги з постановки і веденню бухгалтерського обліку, з розвитку зовнішньоекономічної діяльності, приватизації й акціонуванню підприємств, з освоєння технологій митних процедур, з оцінки нерухомості і, нарешті, аудиту. Наступний етап попиту на консалтингові послуги зв'язаний з інвестиційними проектами. Інвестиційна діяльність у сфері нерухомості – одна з вагомих сфер економічної діяльності. Реакція ринку нерухомості на виникаючі в суспільстві потреби, задоволення яких неможливе без перетворення фонду майна, що має, і будівництво нових об'єктів – це пошук якнайкращого варіанту використовування конкретних об'єктів нерухомості і вибір оптимального проекту на конкретну земельну ділянку.Необхідність розробки конкретних механізмів, заходів та безпосереднього створення консалтингової фірми з управління проектами обумовила актуальність даного дослідження та необхідність розробки та обґрунтування бізнес плану.Об'єктом даного дослідження є розвиток ринку консалтингових послуг. Предметом дослідження є розробка проекту створення консалтингової фірми з надання послуг у сфері девелопменту.Метою курсової роботи є обґрунтування та розробка бізнес плану створення консалтингової фірми з надання послуг у сфері девелопменту в м. Дніпропетровську.Основна мета роботи визначила сукупність відповідних завдань:
  • визначення сутності та значення бізнес планування;
  • провести комплексне дослідження ринку консалтингових послуг в Україні та Дніпропетровському регіоні, зробити висновки щодо стану ринку та перспективних напрямків розвитку;
  • розробка маркетингового обґрунтування бізнес-плану, що включає опис послуг, характеристику ринку збуту та конкурентного середовища, проведення SWOT-аналізу та розробка SWOT-стратегії і складання плану маркетингу;
  • розробка організаційного, юридичного та виробничого обґрунтування бізнес-плану;
  • розробка фінансового обґрунтування бізнес плану, що включає складання фінансового плану та визначення підсумкових показників бізнес-плану;
  • здійснити комплексне обґрунтування бізнес плану.
  • Таким чином, курсова робота складається із вступу, чотирьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи складає 28 сторінок. Курсова робота містить 17 таблиць, 5 рисунків і 4 додатка. Список використаних джерел нараховує 15 найменувань. РОЗДІЛ І. РЕЗЮМЕНазва та зміст проекту: проект створення консалтингової фірми з надання широкого спектра п...
    Другие файлы:

    Стратегія розвитку компанії MSG
    Місце стратегічного маркетингу в структурі керування фірмою MSG. Характеристика об’єкта дослідження. Аналіз внутрішнього середовища. Проблеми і можлив...

    Розробка маркетингової стратегії виходу підприємства ЗАТ "Горлівський завод РЕАХІМ" на зовнішній ринок
    Характеристика роботи, напрямки та основні показники діяльності підприємства. Організаційна структура відділу маркетингу. Розробка маркетингової страт...

    Аналіз ефективності маркетингової стратегії
    Стратегічний маркетинг та його роль в діяльності підприємства і взаємозв’язок з принципами управління економікою, аналіз внутрішнього і зовнішнього ма...

    Розробка плану маркетингу малого (середнього) підприємства
    Характеристика розробки проекту та управління ними. Визначення і типи проектів. Сутність управління проектами. Створення проектної команди. Метод упра...

    Управління проектами на підприємстві
    Управління проектами як система управління. Характеристики системи управління. Поняття проект та його характеристика. Функції управління проектами. Уп...