Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Розробка маркетингової стратегії просування в умовах ринку соків

Тип: реферат
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький національний університет економіки і торгівліімені Михайла Туган-БарановськогоКафедра маркетингу і комерційної справиІндивідуальне контрольне завданняз дисципліни «Маркетинг»за темою:«Розробка маркетингової стратегії просування в умовах ринку соків»Виконала: ст. 2 курсу спец. ТЕМС денної форми навчанняШалько Ірина Олексіївна Перевірила: ас., Крачковська Н.В.
  • 2009
  • План:
  • Теоретичні основи маркетингової стратегії по просуванню товару
  • на ринок………………………………………………………………………………3
  • Поняття і сутність маркетингу…………………………………………………3
  • Маркетингова стратегія просування нового товару………………………….5
  • Вибір каналів збуту……………………………………………………………..8
  • Ціноутворення…………………………………………………………………..10
  • Розробка маркетингової стратегії просування в умовах ринку соків
  • (на прикладі компанії "БКС-Соки")……………………………………………….11
  • Характеристика ринку соків України………………………………………12
  • Аналіз стану маркетингової середи "БКС-Соки"…………………………….17
  • Сегментація ринку та вибір цільового сегмента……………………………..21
  • Товарна політика……………………………………………………………….22
  • Цінова політика………………………………………………………………...24
  • Політика розповсюдження…………………………………………………….25
  • Комунікаційна політика. ……………………………………………………...25
  • Висновки……………………………………………………………………………28
  • Погляди щодо вдосконалення стратегії……………………………………...28
  • Прогнозування…………………………………………………………………30
  • Список використаної літератури………………………………………………….32
  • Додатки……………………………………………………………………………..33
  • Розділ 1. Теоретичні основи маркетингової стратегії по просуванню товару на ринок.1.1. Поняття і сутність маркетингуВиникнення маркетингу тісно пов'язане з виникненням обміну і виникненням ринку. Маркетинг - це робота з ринком заради здійснення обмінів, ціль яких - задоволення людських потреб. Основу діяльності маркетингу складають такі заняття, як розробка товару, дослідження, налагодження комунікації, організація розподілу, встановлення цін, розгортання служби сервісу. Стосовно ринку маркетинг має двобічну структуру, як-то: маркетинг, здійснюваний продавцями, і маркетинг, здійснюваний покупцями. В літературі основна увага приділяється маркетингу, здійснюваному продавцями. Можна також визначити маркетинг як «комплекс заходів в галузі досліджень торговельно-збутової діяльності підприємства, по вивченню всіх чинників, що здійснюють вплив на процес виробництва і просування товарів і послуг від виробника до споживача».Маркетингова діяльність являє собою комплекс заходів, що ставлять ціллю дослідження таких питань, як: - вивчення споживача;- дослідження мотивів його поведінки на ринку;- аналіз власне ринку підприємства;- дослідження продукту (вироби або виду послуг);- аналіз форм і каналів збуту;- аналіз обсягу товарообігу підприємства;- вивчення конкурентів, визначення форм і рівня конкуренції;- дослідження рекламної діяльності;- визначення найбільш ефективних засобів просування товарів на ринок;- вивчення «ніши» ринку.Маркетингова діяльність по вивченню споживача визначає структуру споживчих преваг на ринку даної компанії.Дослідження мотивів поведінки споживачів на ринку ставлять за мету прогнозування поведінки визначених груп споживачів на ринку.Аналіз ринку має на меті визначення потенційної ємності ринку для продукції, що випускається, визначення характеру споживчого попиту, розподіл попиту по різних регіонах.Завданням маркетингової діяльності по дослідженню продукту є визначення потреб ринку в нових виробах, поліпшення або модернізації вже існуючих.Проведений аналіз систем і методів реалізації продуктів із погляду маркетингу дозволяє визначити, як найкраще й ефективніше реалізовувати продукцію даної компанії в умовах конкретного ринку, хто може стати торговим посередником.З метою визначення найбільш ощадливих шляхів і засобів нарощування обсягу товарообігу проводяться дослідження динаміки продажів, витрат і прибутку підприємства.Проведена маркетингова діяльність по вивченню конкурентів ставить ціллю встановлення головних конкурентів компанії на ринку, виявлення їх слабких і сильних сторін, одержання інформації про фінансове положення конкурентів, особливостях виробничої діяльності, управління.Дослідження реклами допомагає визначити керівництву компанії найбільш ефективні засоби впливу на споживача, підвищення його інтересу до продукції.При проведенні маркетингових досліджень по пошуку найбільш ефективних засобів просування товарів на ринок керівництво компанії визначає, яка система стимулів дозволить зацікавити оптовиків у закупівлі більш...
    Другие файлы:

    Теоретичні основи розробки міжнародної стратегії просування товару
    Міжнародний маркетинг: сутність, історія розвитку. Аналіз фінансово-економічних показників діяльності ПГ "Іскра". Оцінка її конкурентоспроможності та...

    Розробка стратегії просування соку тогової марки "Сандора"
    Опис діяльності підприємства і продукції – соку "Сандора". Дослідження сегментації ринку та портрету типового споживача соку "Сандора". Розробка страт...

    Розробка стратегії просування растрових світильників для ВАТ "Ватра" на ринку Києва та Київської області
    Опис растрового світильника. Визначення бюджету просування товару, комплексу маркетингових комунікацій на прикладі ВАТ "Ватра". Планування стратегії о...

    Розробка системи засобів просування товарів підприємства на ринку
    Теоретичні основи маркетингової стратегії по просуванню товару на ринок. Поняття і сутність маркетингу. Маркетингова діяльність підприємства тат ефект...

    Удосконалення маркетингової стратегії підприємства
    Сутність та роль маркетингової стратегії підприємства. Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства. Оцінка готовності підприємства до п...