Розробка маркетингової стратегії просування в умовах ринку соків
Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький національний університет економіки і торгівліімені Михайла Туган-БарановськогоКафедра маркетингу і комерційної справиІндивідуальне контрольне завданняз дисципліни «Маркетинг»за темою:«Розробка маркетингової стратегії просування в умовах ринку соків»Виконала: ст. 2 курсу спец. ТЕМС денної форми навчанняШалько Ірина Олексіївна Перевірила: ас., Крачковська Н.В.2009 –План:Теоретичні основи маркетингової стратегії по просуванню товару на ринок…………………………………………………………………………………3Поняття і сутність маркетингу…………………………………………………3Маркетингова стратегія просування нового товару………………………….5Вибір каналів збуту……………………………………………………………..8Ціноутворення…………………………………………………………………..10Розробка маркетингової стратегії просування в умовах ринку соків (на прикладі компанії "БКС-Соки")………………………………………………….11Характеристика ринку соків України…………………………………………12Аналіз стану маркетингової середи "БКС-Соки"…………………………….17Сегментація ринку та вибір цільового сегмента……………………………..21Товарна політика……………………………………………………………….22Цінова політика………………………………………………………………...24Політика розповсюдження…………………………………………………….25Комунікаційна політика. ……………………………………………………...25Висновки……………………………………………………………………………28Погляди щодо вдосконалення стратегії……………………………………...28Прогнозування…………………………………………………………………30Список використаної літератури………………………………………………….32Додатки……………………………………………………………………………..33Розділ 1. Теоретичні основи маркетингової стратегії по просуванню товару на ринок.1.1. Поняття і сутність маркетингуВиникнення маркетингу тісно пов'язане з виникненням обміну і виникненням ринку. Маркетинг - це робота з ринком заради здійснення обмінів, ціль яких - задоволення людських потреб. Основу діяльності маркетингу складають такі заняття, як розробка товару, дослідження, налагодження комунікації, організація розподілу, встановлення цін, розгортання служби сервісу. Стосовно ринку маркетинг має двобічну структуру, як-то: маркетинг, здійснюваний продавцями, і маркетинг, здійснюваний покупцями. В літературі основна увага приділяється маркетингу, здійснюваному продавцями. Можна також визначити маркетинг як «комплекс заходів в галузі досліджень торговельно-збутової діяльності підприємства, по вивченню всіх чинників, що здійснюють вплив на процес виробництва і просування товарів і послуг від виробника до споживача».Маркетингова діяльність являє собою комплекс заходів, що ставлять ціллю дослідження таких питань, як: - вивчення споживача;- дослідження мотивів його поведінки на ринку;- аналіз власне ринку підприємства;- дослідження продукту (вироби або виду послуг);- аналіз форм і каналів збуту;- аналіз обсягу товарообігу підприємства;- вивчення конкурентів, визначення форм і рівня конкуренції;- дослідження рекламної діяльності;- визначення найбільш ефективних засобів просування товарів на ринок;- вивчення «ніши» ринку.Маркетингова діяльність по вивченню споживача визначає структуру споживчих преваг на ринку даної компанії.Дослідження мотивів поведінки споживачів на ринку ставлять за мету прогнозування поведінки визначених груп споживачів на ринку.Аналіз ринку має на меті визначення потенційної ємності ринку для продукції, що випускається, визначення характеру споживчого попиту, розподіл попиту по різних регіонах.Завданням маркетингової діяльності по дослідженню продукту є визначення потреб ринку в нових виробах, поліпшення або модернізації вже існуючих.Проведений аналіз систем і методів реалізації продуктів із погляду маркетингу дозволяє визначити, як найкраще й ефективніше реалізовувати продукцію даної компанії в умовах конкретного ринку, хто може стати торговим посередником.З метою визначення найбільш ощадливих шляхів і засобів нарощування обсягу товарообігу проводяться дослідження динаміки продажів, витрат і прибутку підприємства.Проведена маркетингова діяльність по вивченню конкурентів ставить ціллю встановлення головних конкурентів компанії на ринку, виявлення їх слабких і сильних сторін, одержання інформації про фінансове положення конкурентів, особливостях виробничої діяльності, управління.Дослідження реклами допомагає визначити керівництву компанії найбільш ефективні засоби впливу на споживача, підвищення його інтересу до продукції.При проведенні маркетингових досліджень по пошуку найбільш ефективних засобів просування товарів на ринок керівництво компанії визначає, яка система стимулів дозволить зацікавити оптовиків у закупівлі більш...