Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Аналіз стану компанії

Тип: реферат
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
АНАЛІЗ СТАНУ КОМПАНІЇ1. Етапи аналізуАналіз стану компанії концентрується на 5 питаннях1) Наскільки ефективна діюча стратегія?2) У чому сила і слабкість компаній, які в неї є можливості і що являє для неї погрозу?3) Чи є ціни і витрати компанії конкурентоздатними?4) Наскільки міцна конкурентна позиція компанії?5) З якими стратегічними проблемами стикається компанія?Щоб відповісти на ці запитання, експерти використовують 4 аналітичних інструменти:1 – SWOT-аналіз;2 – аналіз ланцюжка цінностей;3 – аналіз витрат;4 – оцінку конкурентоздатності.2. Ефективність діючої стратегіїконкурентоздатність стратегія витрата1 – необхідно усвідомити місце компанії серед конкурентів – чи спробує вона захопити лідерство за рахунок низьких витрат, диференціації продукції чи концентрує свої зусилля на визначених групах споживачів і ринкових ніш;2 – визначити кордони конкуренції компанії в галузі – скільки рівнів каналів розподілу вона використовує; розміри і розповсюдження географічних ринків, на яких працює фірма, і груп споживачів, на яких вона орієнтується;3 – оцінити функціональні стратегії компанії у галузі виробництва, маркетингу, фінансів, кадрів.Кращим свідченням того, наскільки ефективна обрана стратегія, є стратегічне і фінансове положення компанії за останній час (оцінка проводиться на базі кількісних показників).3. Сила і слабкість компанії, її можливості і загрозиSWOT-аналіз дає оцінку внутрішнього середовища фірми – її силу і слабкість, а також зовнішніх можливостей і погроз і підкреслює, що стратегія має якнайкраще їх поєднати.SWOT-аналіз схожий на складання стратегічного балансу: сильні сторони – це активи компанії в конкурентній боротьбі, а її слабкі сторони – це пасиви. Справа лише в тому, наскільки сильні сторони перекривають слабкі, а також у тому, як використовувати ці сильні сторони і як схилити стратегічний баланс убік активів.З погляду формування стратегії сильні сторони компанії важливі, оскільки вони можуть бути використані як основа для формування стратегії і конкурентної переваги. Якщо сильних сторін недостатньо для цього, то керівництво компанії має терміново створити базу, на якій стратегія могла б ґрунтуватися.Водночас успішна стратегія має бути спрямована на усунення слабких сторін, що роблять компанію вразливою, заважають її діяльності чи не дають їй використовувати привабливі можливості.Ринкові можливості багато в чому визначають стратегію компанії.Найбільш вигідними для фірми є ті можливості галузі:1 – які забезпечують максимальне зростання її прибутку;2 – при яких вона здобуває найбільші конкурентні переваги;3 – які є прийнятними для неї у фінансовому відношенні.Можливості галузі, що фірма не в змозі реалізувати, є ілюзією.Найчастіше на добробут фірми негативно впливають визначені фактори зовнішнього середовища.Погрозу можуть являти: поява більш дешевих технологій; упровадження конкурентом нового продукту; нові закони, що наносять вашій фірмі більший збиток, ніж іншим; можливість поглинання іншою фірмою тощо.Можливості і погрози не тільки впливають на положення компанії, але і вказують на необхідність стратегічних змін.Щоб відповідати положенню компанії, стратегія має:1 – бути націлена на використання перспектив, що відповідають можливостям компанії;2 – забезпечити захист від зовнішніх погроз.Якщо керівництво компанії не знає її сильних і слабких сторін, не уявляє собі зовнішніх можливостей і не підозрює про погрози, воно не в змозі розробити стратегію, що відповідає положенню фірми. Тому SWOT-аналіз є необхідним компонентом стратегічної оцінки цього положення.4. Конкурентоздатні ціни і витрати компаніїОдним з найбільш красномовних показників стратегічного положення фірми є конкурентоздатність її цін і витрат стосовно конкурентів.Для того щоб компанія була конкурентоздатною, її витрати мають приблизно відповідати витратам конкурентів. Чим більше вони їх перевищують, тим уразливішою стає позиція компанії на ринку.Стратегічний аналіз витрат зосереджує увагу на зіставленні витрат фірми та її конкурентів.Найважливішим інструментом стратегічного аналізу витрат є ланцюжок цінностей, що визначає діяльність, функції і процеси з розробки, виробництва, маркетингу, доставки і підтримки продукту чи послуги.Основна діяльність:1) матеріально-технічне забезпечення;2) виготовлення;3) доставка товару до споживача;4) продажі і маркетинг;5) обслуговування (сервіс).Допоміжна діяльність:1) розвиток досліджень і розробок продукції, технологій і систем;2) управління людськими ресурсами;
  • загальне управління.
  • Витрати фірми при виконанні кожної дії можуть бути збільшені чи скорочені під впливом 2 типів факторів:1 – структурних ;2 – виконавчих.Ланцюжок цінностей компанії:1 – дозволяє визначити основні види діяльності, що створюють цінність для споживача, і допоміжні види діяльності;2 – є засобом для стратегічної оцінки зв'язку між видами діяльності, здійснюваними усередині фірми та за її межами, що важливо для розробки стратегії, а також для визначення того, як можна розвити існуючі переваги;3 – є інструментом для розуміння структури витрат фірми і того, як вони зростають і знижуються в залежності від виду діяльності й усередині самих видів діяльності.Конкурентозд...
    Другие файлы:

    Дослідження компанії "АВК"
    Історія розвитку компанії. Аналіз асортиментної структури підприємства. Оцінка стану конкурентного середовища. Сильні та слабкі сторони діяльності, SW...

    Аналіз діяльності компанії "Юси"
    Аналіз поточного стану парфумерної промисловості в Україні. Товарна політика ППТФ "ЮСІ" у м. Суми. Сегментація товарного ринку компанії "ЮСІ". Характе...

    Експертна діагностика фінансово-господарського стану компанії ВАТ "Софія"
    Оцінка майнового стану підприємства компанії ВАТ "Софія" та динаміка його змін. Проведення стратегічного аналізу на основі "п'яти сил Портера". Аналіз...

    Аналіз товарної політики ТОВ "Фармацевтична компанія "Здоров'я"
    Оцінка маркетингових досліджень вимог споживачів до фармацевтичної продукції. Аналіз стану фармацевтичного ринку України і позиції на ньому компанії "...

    Оцінка фінансового стану та діагностика ймовірності настання банкрутства ВАТ НАСК "Оранта"
    Економічна характеристика компанії, аналіз основних фінансово-економічних показників діяльності компанії та зовнішнього середовища. Поняття та фінансо...