Маркетинг підприємства на прикладі ЦДК "Оленка"
Міністерство освіти і науки УкраїниДержавний вищий навчальний заклад"Київський національний економічний університетімені Вадима Гетьмана"Центр магістерської підготовкиМагістерська програма "Менеджмент підприємницької діяльності"Кафедра економіки підприємствІндивідуальне завданняз дисципліни "Маркетинг"Виконав слухач 2 курсу,група 2-МПД-1заочної форми навчанняБурлак Олексій СергійовичПеревірив:Проф. Примак Т. О.Київ КНЕУ20091. Характеристика центру дитячої косметики "Оленка"ЦДК "Оленка" створено в 1996 році в Києві, на даний момент це лідер з виробництва товарів для новонароджених та молодих мам. Компанія випускає широкий спектр продукції під торговими марками: "Alenka", "Маруся", "Для мам", а також розробляє нові види продукції під торговими марками "Мама", "Кроха", "От 0 до Года".На підприємстві працюють близько 500 чоловік. Наші фахівці постійно удосконалюють якість продукції, що виробляється, при безпосередній участі провідних спеціалістів: педіатрів, аллергологів, дерматологів, косметологів. Вся продукція виробляється на основі натуральних компонентів, проходить лабораторні дослідження та клінічні випробування.У 2006 р. ЦДК "Оленка" реалізувало продукції на суму близько 10 млн. грн., у 2007 р. цей показник виріс до 13 млн. грн. За названий період ріст середньої заробітної плати склав 138%.2. SWOT-аналізSWOT - це акроним слів Strengts (сили), Weaknesses (слабості), Opportunіtіes (сприятливі можливості) і Тhreats (погрози). Внутрішня обстановка компанії відбивається в основному в S і W, а зовнішня - в О и Т. Для стратегічної перспективи компанії особливо значимі сильні сторони, тому що вони є наріжними каменями стратегії і на них повинне будуватися досягнення конкурентних переваг. У той же час гарна стратегія вимагає втручання в слабкі сторони.Організаційна стратегія повинна бути добре пристосована до того, що потрібно зробити. Особливе значення має ідентифікація відмітних переваг компанії. Це важливо для формування стратегії, тому що:- унікальні можливості дають фірмі шанс використовувати ринкові сприятливі обставини, - створюють конкурентні переваги на ринку, - потенційно можуть бути наріжними каменями стратегії.косметика маркетинговий парето swot3. SWOT-аналіз ЦДК "Оленка"4. Місія та цілі підприємстваМісія – це поняття, що іноді використовується для визначення цілі чи "raison d’efre" (здорового глузду) якого-небудь виду діяльності. Найбільш широко воно використовується на функціональному рівні в крупних ділових організаціях.Місія - це орієнтир, на який направлені всі цілі підприємства.Звичайне визначення місії організації переслідує рішення наступних задач:Виявити область активних дій організації і відітнути шляху розвитку, що ведуть у нікуди.Визначити основні принципи конкурентної боротьби.Виробити загальну базу для розробки цілей організації.Виробити концепцію діяльності, що надихає співробітників організації.При розробці місії враховуються наступні групи факторів:Історії виникнення і розвитку організації, її традицій, досягнень і промахів, як склався імідж.Існуючий стиль поводження і спосіб дії власників і керівників.Ресурси, тобто вс<...