Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Маркетинг підприємства на прикладі ЦДК "Оленка"

Тип: курсовая работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Міністерство освіти і науки УкраїниДержавний вищий навчальний заклад"Київський національний економічний університетімені Вадима Гетьмана"Центр магістерської підготовкиМагістерська програма "Менеджмент підприємницької діяльності"Кафедра економіки підприємствІндивідуальне завданняз дисципліни "Маркетинг"Виконав слухач 2 курсу,група 2-МПД-1заочної форми навчанняБурлак Олексій СергійовичПеревірив:Проф. Примак Т. О.Київ КНЕУ20091. Характеристика центру дитячої косметики "Оленка"ЦДК "Оленка" створено в 1996 році в Києві, на даний момент це лідер з виробництва товарів для новонароджених та молодих мам. Компанія випускає широкий спектр продукції під торговими марками: "Alenka", "Маруся", "Для мам", а також розробляє нові види продукції під торговими марками "Мама", "Кроха", "От 0 до Года".На підприємстві працюють близько 500 чоловік. Наші фахівці постійно удосконалюють якість продукції, що виробляється, при безпосередній участі провідних спеціалістів: педіатрів, аллергологів, дерматологів, косметологів. Вся продукція виробляється на основі натуральних компонентів, проходить лабораторні дослідження та клінічні випробування.У 2006 р. ЦДК "Оленка" реалізувало продукції на суму близько 10 млн. грн., у 2007 р. цей показник виріс до 13 млн. грн. За названий період ріст середньої заробітної плати склав 138%.2. SWOT-аналізSWOT - це акроним слів Strengts (сили), Weaknesses (слабості), Opportunіtіes (сприятливі можливості) і Тhreats (погрози). Внутрішня обстановка компанії відбивається в основному в S і W, а зовнішня - в О и Т. Для стратегічної перспективи компанії особливо значимі сильні сторони, тому що вони є наріжними каменями стратегії і на них повинне будуватися досягнення конкурентних переваг. У той же час гарна стратегія вимагає втручання в слабкі сторони.Організаційна стратегія повинна бути добре пристосована до того, що потрібно зробити. Особливе значення має ідентифікація відмітних переваг компанії. Це важливо для формування стратегії, тому що:- унікальні можливості дають фірмі шанс використовувати ринкові сприятливі обставини, - створюють конкурентні переваги на ринку, - потенційно можуть бути наріжними каменями стратегії.косметика маркетинговий парето swot3. SWOT-аналіз ЦДК "Оленка"4. Місія та цілі підприємстваМісія – це поняття, що іноді використовується для визначення цілі чи "raison d’efre" (здорового глузду) якого-небудь виду діяльності. Найбільш широко воно використовується на функціональному рівні в крупних ділових організаціях.Місія - це орієнтир, на який направлені всі цілі підприємства.Звичайне визначення місії організації переслідує рішення наступних задач:
  • Виявити область активних дій організації і відітнути шляху розвитку, що ведуть у нікуди.
  • Визначити основні принципи конкурентної боротьби.
  • Виробити загальну базу для розробки цілей організації.
  • Виробити концепцію діяльності, що надихає співробітників організації.
  • При розробці місії враховуються наступні групи факторів:
  • Історії виникнення і розвитку організації, її традицій, досягнень і промахів, як склався імідж.
  • Існуючий стиль поводження і спосіб дії власників і керівників.
  • Ресурси, тобто вс<...
  • Другие файлы:

    Вибір стратегії розвитку ВАТ "Миколаївцемент" за методом фірм "Дженерал Електрік" — "МакКінсі"
    Сутність, види стратегій розвитку підприємства, їх переваги та недоліки. Процес розробки й реалізації стратегії підприємства. Характеристика виробничо...

    Організація функціонального управління на підприємстві ДП "Рівнестандартметрологія"
    Теорія та практичні навички діагностування внутрішнього та зовнішнього середовища організації на прикладі Державного підприємства "Рівнестандартметрол...

    Оптимізація маркетингової стратегії підприємства на основі портфельного аналізу (на прикладі підприємства "Кіровський спеціалізований кар'єр")
    Сутність поняття портфелю підприємства, застосування методів та інструментів аналізу для формування і оптимізації маркетингової стратегії. Характерист...

    Основні показники господарської діяльності підприємства на прикладі ТОВ "Добриня продукти"
    Організаційна характеристика підприємства, показники його господарської діяльності. Стан основних фондів підприємства, використання робочого устаткува...

    Конкурентоспособность товаров и услуг.
    2-е изд., перераб. и доп. - М.: 2009. — 464 с. В книге рассматривается товароведный аспект проблемы, в частности сущность и роль, критерии и...