Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Діяльність відділу маркетингу на машинобудівному заводі

Тип: отчет по практике
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
ВступВ процесі економічних перетворень, що характеризувалися відмовою від раніше діючих адміністративних структур та переходом народного господарства на ринкові механізми функціонування та регулювання, з'явилося багато фірм, акціонерних товариств, комерційних банків, холдингів з переважно ринковою орієнтацією. Ці підприємства конкурують один з одним, активно беруть участь в світовій конкуренції товарів та послуг. Для того, щоб підприємство успішно функціонувало та конкурувало в умовах ринкової економіки, продукція підприємства повинна відповідати певним стандартам якості, ціна повинна відповідати можливостям потенційних покупців, обслуговування клієнтів повинно бути на дуже високому рівні. Для того, щоб забезпечити всі ці умови підприємству необхідно мати досконалу організаційну структуру, добре наладжений процес виробництва, необхідно мотивувати працівників. Отже, дослідження діяльності підприємства є досить актуальним питанням. Важливою особливістю є те, що перш за все необхідно на прикладі конкретного підприємства розглядати всі аспекти діяльності підприємства. Об'єктом практики є ЗАТ «НКМЗ».Метою проходження практики є вивчення діяльності підприємства в цілому, вивчення діяльності маркетингової служби, практичне використання набутих теоретичних знань, збір інформаційних матеріалів.Задачами практики є дослідження діяльності підприємства, його цілей та задач, організаційної структури, також дослідження маркетингової діяльності, а саме принципів роботи відділу маркетингу, його організаційної структури, мікро – та макро – середовища, асортиментної політики, політики збуту, методів ціноутворення. Важливим питанням є також аналіз фінансового стану підприємства.1. Загальна характеристика Новокраматорського машинобудівного заводу1.1 Основні напрями діяльності«Ново-Краматорський машинобудівний завод» є найбільшим в Україні та відомим у світі виробником високовиробничого прокатного, металургійного, гідротехнічного, горно рудного та спеціалізованого обладнання. Форма власності НКМЗ – приватна.«НКМЗ» є одним з флагманів машинобудівного комплексу країни. Його колектив вдосконалює виробництво, з метою повноцінного використання можливостей підвищення технічного рівня та якості вироблених машин та обладнання, збільшити свій вклад в виконання планів реконструкції народного господарства на базі новітніх досягнень науки та техніки.28 вересня 1934 року відбулося офіціальне відкриття заводу. З 1934 року завод випустив машин загальною вагою 16000 тонн. З кожним послідуючим роком випуск машин та агрегатів продовжував збільшуватися. За цей час «НКМЗ» завод індивідуального машинобудування для важкої промисловості – спроектував та виготовив 102 прокатних стана, 189 міксерів для перевозки чавуну, 45 молотів для штамповки, 142 преса різного призначення, 17 машин для скачування шлаку із чавуновозних ковшей, 2002 шагаючих екскаватора, більше 2000 шахтних підйомних машин, 18 роторних та горнодобуваючих комплексів.На найбільших підприємствах країни успішно використовувалось різне обладнання, виготовлене на НКМЗ. В цих умовах висока якість управління, правильно обрана стратегія та її розуміння персоналом дозволили здійснити нові психологічні установки та позитивні мотиви виробничої діяльності, створити зацікавлений в ефективній роботі колектив.Завод має могутній арсенал технічних засобів. Мощности підприємства дозволяють виробляти конкурентоспроможну продукцію, що користується великим попитом як в країнах СНД та і за рубежем: металургійне, прокатне, горно рудне, спеціальну техніку для освоєння космосу, товари побутового призначення.В теперішній час на завод...
Другие файлы:

Діяльність юридичного відділу СВК "Колос"
Законодавство України, яке регулює діяльність сільськогосподарського виробничого кооперативу та його юридичного відділу. Особливості роботи юридичного...

Моделювання роботи відділу збуту хлібозаводу
Діяльність відділу збуту: шляхи виконання задач і функцій. Етапи розробки і принципи діяльності функціональної моделі (BPwin) та логічної моделі даних...

Маркетингова діяльність підприємства
Суть та роль маркетингу в сучасних умовах господарювання. Психологія маркетингу: його складові 4Р. Маркетингова діяльність на підприємстві ТОВ "ЛГЗ Ка...

Маркетинг і світ, що змінюється
Маркетингове середовище. Мікросередовище. Макросередовище. Етичні та соціальні аспекти маркетингу. Нормативно-правова база маркетингу. Основні закони,...

Аудит відділу маркетингу компанії ООО Епіцентр К