Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Інформаційні системи маркетингу

Тип: курсовая работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
КУРСОВА РОБОТАна тему:"ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ"ЧЕРНІВЦІ 2010ВступАктуальність теми. Дослідження інформаційних систем в економіці, зокрема в сфері маркетингу сьогодні є актуальним. Адже на програмному ринку України немає спеціалізованих інформаційних систем, які б комплексно реалізували маркетингові задачі та задовольняли все більш зростаючі вимоги спеціалістів з маркетингу. Тому сьогодні існує гостра необхідність повноцінного використання новітніх апаратно-програмних інформаційно-технологічних засобів для забезпечення управління маркетинговою діяльністю.Роль інформації в процесах керування, зростання вимог фахівців з маркетингу до оперативності, якості і форми представлення інформації зумовили необхідність використання сучасних апаратних, програмних, інформаційних і технологічних засобів для її обробки. Найпоширенішим варіантом системного застосування цих засобів у складних економічних об'єктах є організація інформаційних систем.Головна мета функціонування ІСМ – підвищення якості маркетингу, забезпечення фахівців необхідною інформацією для прийняття ефективних маркетингових рішень. Інформаційну систему маркетингу (ІСМ) можна визначити як сукупність процедур та методів які використовуються для створення, аналізу та розповсюдження інформації для випередження маркетингових рішень на регулярній постійній основі.Мета. Здійснення однієї задачі маркетингу, а саме сегментування споживчого ринку, на основі інформаційної системи Акцент 7.0.Поставлена мета обумовила необхідність вирішення ряду взаємопов’язаних завдань:
  • опис актуальності інформації в управлінні маркетинговою діяльністю;
  • опис сутності інформаційних систем в маркетингу;
  • необхідність і сучасні тенденції використання МІС в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства;
  • огляд інформаційних систем, які містять маркетинговий модуль та функції управління маркетингом;
  • аналіз споживчого ринку за сегментами в ІС Акцент 7.0.
  • Об’єкт дослідження. Інформаційні системи маркетингуПредмет дослідження. Проблемні аспекти застосування прикладних інформаційних систем для вирішення існуючих питань в маркетинговій діяльності.У структурному відношенні робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, переліку використаної літератури. Перший і другий розділи роботи за характером є науково-теоретичними. В першому розділі розглянуто зміст і види інформації, що застосовується в маркетингу та виділено основні вимоги до неї, а також яку роль інформація відіграє в управлінні маркетинговою діяльністю. В другому розділі роботи здійснено ознайомлення з сутністю ІСМ їх метою і результатом діяльності, також встановлено необхідність, сучасні напрямки використання та проведено огляд існуючих на програмному ринку України ІСМ. Третій розділи є аналітично експериментальним за характером. Він присвячений практичному використанню напрацьованого матеріалу в процесі проведення сегментування споживчого ринку за різними факторами на базі даних, використовуючи можливості інформаційної системи Акцент 7.0.1. Інформація в управлінні маркетинговою діяльністю1.1 Маркетинг як об’єкт управлінняПоняття маркетингу тісно пов’язане з виникненням торгівлі, а значить і ринку. «Маркетинг» (з англ.) означає комерційну або іншу діяльність в умовах ринку. За свідченнями археологів організована торгівля вперше виникла на території стародавньої держави Фінікії (сучасна територія Єгипту, Лівії, Тунісу), приблизно 4 тис. р. до н.е. [7].Термін «маркетинг» виник на початку ХХ ст. В 1905 році маркетинг почали читати в деяких університетах США. І в цей же час на деяких підприємствах виникли маркетингові відділи. У 1926 році створена організація викладачів маркетингу та реклами на базі якої пізніше виникла Американська асоціація маркетингу.Найбільший внесок у розвиток маркетингу як науки про ринок внесло США. У зв’язку з великою економічною кризою, постало питання про розробку основ теорії функціонування ринку, в результаті чого була створена його кейнсіанська модель. В СРСР маркетинг розглядався як «буржуазна теорія гнилого капіталізму», в результаті чого СРСР не був суб’єктом світового ринку. В Україні теорія маркетингу почала впроваджуватись на початку 90 рр., після здобуття незалежності.Ідеї маркетингу виникли раніше ніж сам термін. Так Адам Сміт писав: «Споживання є єдиною метою виробника, а інтереси виробників заслуговують на увагу лише тоді коли вони служать інтересам споживачів» [7].Маркетинг у своєму розвитку пройшов деякі етапи (концепції розвитку):
  • 1860–1920 р. – виробнича концепція;
  • Другие файлы:

    Інформаційна система як частина організаційної системи, її основні характеристики
    Інформаційні системи: характеристика, види і властивості. Інформаційно-правова система: поняття та основні елементи. Інформаційні системи цивільної об...

    Сучасні інформаційні системи в обліку та аудиті
    Автоматизована інформаційна система бухгалтерського обліку в управлінні економічним об’єктом. Схема функціонування бази облікових даних. Інформаційні...

    Інформаційні системи і технології в економіці
    Роль інформаційних систем і комп’ютерних технологій в удосконаленні управління. Особливості вхідної, вихідної та довідкової інформації. Основи організ...

    Формування системи маркетингу персоналу на підприємстві
    Сутність та елементи системи маркетингу персоналу підприємства, теоретичні основи його формування, місце в кадровій політиці. Етапи та рекомендації що...

    Інформаційні системи в маркетингу
    Порядок та критерії вибору найефективніших засобів передавання рекламних звернень, їх значення в успіху всієї рекламної кампанії. Автоматизоване розв’...