Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Теоретичні основи ціноутворення. Розрахунок тарифу за одиницю реалізованої теплової енергії для підприємства комунальної теплоенергетики

Тип: курсовая работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
ЗМІСТВступРозділ 1. Система цінРозділ 2. Фактори, що впливають на процес ціноутворення2.1 Внутрішні чинники, що впливають на встановлення ціни2.2 Зовнішні чинники, що впливають на встановлення цін2.3 Процес встановлення ціни2.4 Вплив конкурентної структури ринку на ціниРозділ 3. Державне регулювання цінРозділ 4. Цінова політика4.1 Маркетингова цінова політика4.2 Цілі цінової політики4.3 Ціннісний підхід до цінової політикиРозділ 5. Розробка стратегії ціноутворення5.1 Цінові стратегії5.2 Формування цінової стратегії5.3 Адаптація цінової стратегіїРозділ 6. Методи ціноутворення6.1 Витратне ціноутворення6.2 Взаємозв'язок між витратами, обсягом виробництва і доходом6.3 Методи визначення ціни за витратного ціноутворенняРозділ 7. Коригування ціни7.1 Корегування базової ціни7.2 Цінове стимулювання7.3 Цінові знижкиРозділ 8. Розрахунок тарифа за одиницю реалізованої теплової енергії Комунального ВисновкиСписок літературиВСТУПЦіна – єдиний елемент комплексу маркетингу, що формує прибуток підприємства. Динамика сучасних ринків потребує постійного вдосконалення методів ціноутворення. До того ж ціна є досить гнучким інструментом. Якщо зміна каналів розподілу або випуск нової продукції може потребувати років, то ціна може бути змінена досить швидко.Успішне ціноутворення є не кінцевим результатом, а безупинним процесом. Такий процес включає збір даних, аналіз, прийняття оптимальних стратегічних рішень на основі цього аналізу, розрахунок базової ціни та коригування ціни в межах стимулювання збуту (встановлення остаточної ціни, знижок тощо).Про актуальність теми свідчать проведені дослідження, результати якого є корисними та обґрунтованими.Предметом дослідження є вибір механізму ціноутворення для підприємства комунальної теплоенергетики.Метою дослідження є розрахунок тарифу за одиницю реалізованої теплової енергії для підприємства комунальної теплоенергетики.Відповідно сформульованій меті передбачається виконання наступних завдань:
  • вивчити теоретичні основи ціноутворення;
  • надати коротку характеристику діяльності Комунального підприємства «Управління житлово-комунального господарства» м. Славутич Київської області;
  • розрахувати тариф за одиницю реалізованої теплової енергії Комунального підприємства «Управління житлово-комунального господарства» м. Славутич Київської області на 2009 рік.
  • Розділ 1. Система цінЦіни, що функціонують у ринковому механізмі, покликані обслуговувати всі аспекти товарно-грошових відносин. Власне, ціни можна представити як цілісну систему, що формується і розвивається безупинно під впливом багатьох чинників. Таку систему утворюють різноманітні види цін, взаємозалежні і взаємопов'язані, оскільки зміна рівня цін на будь-яку продукцію швидко впливає на розмір, динаміку і структуру цін всієї економіки. Рівні цін деяких товарів (нафта, сталь) суттєво впливають на економічне становище всієї сукупності підприємств (і виробників, і споживачів таких товарів), а також економіки в цілому. Ціна формує визначені відносини між підприємством і споживачами його товарів. Варіюючи свої ціни, підприємство намагається утримати наявних покупців або залучити нових.Систему цін можна представити таким чином:1. З урахуванням характеру економічного обороту ціни поділять на:
  • Оптові ціни – ціни, за якими підприємство реалізує свою продукцію іншим підприємствам, а також посередникам.
  • Закупівельні ціни – різновид оптових цін, за якими виробники сільськогосподарської продукції продають її державним організаціям, а також посередницьким структурам.
  • Ціни на будівельну продукцію – ціни, що встановлюються переважно за домовленістю між замовником і підрядником; вони подані у вигляді прейскурантних цін або кошторисної вартості будівельного об'єкта.
  • Тарифи, або відповідна плата за надання визначених послуг, наприклад, під час перевезення пасажирів і вантажів, у системі побутового і комунального обслуговування, інших видів послуг.
  • Роздрібні ціни – ціни, за якими торгові організації продають товари населенню.
  • 2. Залежно від особливостей процесу розподілу товарів розрізняють такі ціни:
  • Оптові ціни підприємства – ціни, за якими одне підприємство реалізує свою продукцію іншому самостійно.
  • Оптові ціни промисловості – ціни, за якими реалізація продукції підприємства відбувається через збутові організації.
  • Роздрібні ціни – ціни, за якими підприємство реалізує промислову продукцію безпосередньо населенню.
  • 3....
    Другие файлы:

    Особливості ціноутворення в міжнародній торгівлі
    Теоретичні основи ціноутворення в міжнародній торгівлі. Економічна суть поняття ціноутворення в міжнародній торгівлі. Особливості ціноутворення на рин...

    Ціноутворення на ринку товарів
    Теоретичні основи процесів ціноутворення в умовах ринку. Споживна вартість товару. Теорія витрат виробництва. Теорія трудової вартості Маркса. Теорія...

    Тепловий насос в тепловій схемі промислового підприємства
    Проектування теплової установки для відбору теплоти з конденсатора холодильної машини. Забезпечення потреби підприємства в опаленні та гарячому водопо...

    Розрахунок абсорбційної установки
    Теоретичні основи абсорбції. Порівняльна характеристика апаратів для здійснення процесу абсорбції. Основні властивості робочих середовищ. Коефіцієнти...

    Розрахунок техніко-економічних показників виробничо-експлуатаційної діяльності підприємства газового господарства
    Визначення експлуатаційних витрат газового господарства. Складання локального кошторису на підземні газопроводи. Розрахунок річного фонду заробітної п...