Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Класифікація різновидів соціального маркетингу (освітній, спортивний, доброчинний)

Тип: контрольная работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЕКОНОМІКИ ТА ПРАВАКАФЕДРА ГУМАНІТАРНИХ ТА СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНИХ НАУКСамостійна роботаЗ предмету: "Соціальний маркетинг"На тему 9класифікація різновидів соціального маркетингу (освітній, спортивний, доброчинний та ін.)Дніпропетровськ2010Зміст1.Основи соціального маркетингу2.Благодійний маркетинг3. Маркетинг освітніх послуг4. Маркетинг медичних послуг5. Спортивний маркетинг6. Релігійний маркетинг7. Екологічний маркетинг8. Маркетинг територій9. Література1.Основи соціального маркетингуСоціальний маркетинг - цей напрям, що використовує інструменти маркетингу для поліпшення життя як окремих людей, так і усього суспільства в цілому. Спочатку соціальний маркетинг був спрямований на переконання людей займатися спортом, правильно харчуватися кинути палити, практикувати "безпечний секс" для запобігання поширенню СНІДУ, вступати в ряди донорів і так далі. Нині під терміном соціальний маркетинг, також розуміється робота комерційних компаній спрямована на одночасне просування бренду і соціальних цінностей. Ключовими елементами такого маркетингу нарівні з вивченням, формуванням і задоволенням потреб покупців є розробка, реалізація і контроль соціальних програм спрямованих на просування соціальних ідей, рухів або реалізацію практичних дій.Соціальний маркетинг - маркетинг, що полягає в розробці, реалізації і контролі соціальних програм, спрямованих на підвищення рівня сприйняття певних шарів громадськості деяких соціальних ідей, рухів або практичних дій. Зазвичай соціальний маркетинг використовується державними і громадськими організаціями.Соціальна реклама - особливий вид реклами, яка представляє громадські і держ. інтереси і спрямована на досягнення благодійних цілей (ст. 18 ФЗ "Про рекламу" від 18 липня 1995 р.). У С. р. не повинні згадуватися комерційні організації і індивідуальні підприємці, а також конкретні марки (моделі, артикули) їх товарів, так само як і марки (моделі, артикули) товарів що є результатом підприємницької діяльності некомерційних організацій.Уперше термін "соціальний маркетинг" був уперше використаний на початку 70х років XX століття і означав комплекс заходів, спрямованих на рішення соціальних проблем. Нині соціальний маркетинг розглядається як один з елементів точкового маркетингу і в нім виділяють три ключові складові: фандрайзинг, спонсорство(просування брендів), стимулювання продажів. Основними складовими маркетингу соціальних послуг є маркетинг в освіті і маркетинг в охороні здоров'я.Сам термін "маркетинг некомерційних організацій" або "маркетинг соціальних послуг" означає, що головна мета такої організації (внз, церкви, лікарні, політичної кампанії або громадської організації) не отримання прибутку, а досягнення соціального ефекту. Заради цієї своєї мети організація може робити комерційні проекти з метою фінансування зусиль із досягнення головної мети.2. Благодійний маркетингНа початку XXI століття серйозним інструментом соціального маркетингу стало створення спеціальних версій продуктів компаній, націлених на добродійність.Одній з найвідоміших організацій, та, що займається цим являється Product Red що співпрацює з великими компаніями і залучає кошти для Міжнародного фонду по боротьбі з СНІДОМ. Засновником компанії є вокаліст групи U2 Боно, а свою продукцію в співпраці з "Red" випускали такі гіганти як Apple, Armani, Microsoft, Dell, Motorola, The Gap American Express і багато інших. Діяльність компанії Product Red чітко демонструє різницю між соціальним маркетингом і добродійністю, оскільки витрати на просування товарів Product Red значно перевищують суми, що перекладаються на добродійність. Проте при цьому реклама і просування Product Red одночасно є просуванням ідей соціального маректинга, оскільки якби вони просто пожертвували ці гроші, то це не притягнуло б значної уваги публіки.Європейський фонд Fair Trade, що займається підтримкою країн третього світу, сертифікує виробників шоколаду, якщо вони купують какао по комфортних для фермерів Домініканської республіки цінам. В результаті виходить "соціальний шоколад" з особливим брендом Max Hyvalaar який хоча і стоїть на 2-4% дорожче за звичайний, але займає на висококонкурентному ринку міцну нішу за рахунок "відповідальних споживачів" Європи. Більшість вітчизняних компаній самостійно реалізують програми благодійного маркетингу інтегруючи їх у свої компанії або безпосередньо комунікуючи з цільовою аудиторією.Відвідувачі знаменитого фаст фуда "McDonald's" і компанії "Avon" вже звикли: придбаваючи певні товари для дітей, а також із спеціального промо-стенда, вони автоматично стають учасниками благодійної акції :- передачі дитячих товарів куплених на суму пожертвувань, у будинки малятка;- купівля медичного устаткування і т. д.;3. Маркетинг освітніх послугБагато внз вже усвідомили необхідність маркетингової діяльності, тому ряд українських університетів, вже мають відділи маркетингу, укомплектовані професійними співробітниками. Висловлена думка про те, що внз не лише конкуруватимуть один з одним прагнучи притягнути студентів, але і все більше залежати у фінансуванні своєї діяльності від диференціації і диверсифікації пропонованих продуктів і послуг. Б. Девіс і Л. Эллисон в книзі "Стратегічний маркетинг для шкіл" визначають маркетинг освіти як "засіб, за допомогою якого школи активно інформують і просувають свої цілі, цінності і продукти учнем, батькам, персоналу і суспільству". У своїй роботі вони детально розбирають такі питання, як контактні аудиторії учбового закладу, особливості маркетингових досліджень його мікро- і макросередовища, проте не дають чіткого визначення, що ж власне є предметом маркетингу продуктом учбового закладу. Панкрухин А.П., у своїй книзі "Маркетинг освітніх послуг" дає наступні визначення: "Маркетинг освітніх послуг - це що знаходиться на стику багатьох сфер знань науково-практична дисципліна, що вивчає і формує філософію стратегію і тактику цивілізованого мислення і дії, поведінки і взаємин суб'єктів ринку освітніх послуг - освітніх установ, організац...
Другие файлы:

Організація структури управління маркетингом соціальної служби
Поняття, суть і класифікація об'єктів соціальної сфери. Групи чинників соціального розвитку. Особливості та головні етапи здійснення ефективного соціа...

Основні типи соціального маркетингу. Політичний маркетинг

Сутність маркетингу та його сучасна концепція
Методологічні підходи вчених маркетологів до характеристики маркетингу. Етапи розвитку його концепції. Основні поняття науки (потреби, цінності, побаж...

Що таке маркетинг? (сутність концепції маркетингу)
Історична довідка. Визначення маркетингу. Маркетинг як економічний процес. Маркетинг як філософія бізнесу. Роль маркетингу в економіці. Еволюція зміст...

Спортивний майдачник для підлітків
Функціональні зони, на які ділиться спортивний майданчик. Функціонально-ергономічне обґрунтування проекту. Спортивне обладнання для майданчиків. Вимог...