Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Види політичної реклами

Тип: реферат
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
ПланВступ1. Види політичної реклами2. Політична реклама в Інтернеті3. Поштова розсилка в політичній рекламі4. Інституційна політична реклама5. Прийом «свідоцтво» в політичній рекламі6. Плакат і листівкаВисновокЛітератураВступПолітична реклама різниться від комерційної тільки одним товаром, що рекламується, є людина. При цьому, як і у звичайній рекламі, в рекламі політичній на перший план виходять не загальні характеристики об'єкта, а його переваги для конкретних виборців. Політична партія має чітко підкреслювати те, як ідеї її лідера поліпшать життя пересічних громадян. Отже, проблема влади цілком аналогічна проблемі продажу товару.Так само аналогічною є й методологія створення іміджу політика. Недарма, починаючи з 50-х років XX ст., американці вважають, що вони «продають» своїх майбутніх президентів, створюючи політикам бажаний імідж. І справді, уже в 19331934 рр. з'явилася перша професійна іміджева фірма Вайтекера і Вакстера, яка забезпечувала перемогу республіканців протягом наступних двадцяти років. Ця каліфорнійська фірма з 1935 по 1958р. спланувала 75 значних політичних кампаній і перемогла у 90 відсотках таких кампаній. У 60-х роках фірми політичної реклами почали з'являтись у значній кількості.Сучасна політична реклама має такі відмітні особливості:
  • товаром, що рекламується, є людина або певна соціальна філософія, а не продукт, послуга чи підприємство;
  • тривалість політичної рекламної кампанії, як правило, обмежується точно визначеним часом;
  • у політичній рекламі найгострішими проблемами є морально-етичні, бо успіх чи неуспіх політичної рекламної кампанії завжди має далекосяжні наслідки для великих груп людей, а іноді для всієї країни;
  • створення іміджу політику або політичній партії є не замінником політики, а тільки додатком до неї;
  • створення іміджу політику або політичній партії треба починати задовго до початку виборчої кампанії.
  • Зростання ролі політичної реклами потребувало розробки спеціальних передвиборчих технологій проведення рекламних кампаній. Як стверджують фахівці, використання таких не забезпечує абсолютної гарантії перемоги, але ігнорування обов'язково призводить до поразки.Беручи загалом, можна сказати, що основна засада політичної кампанії полягає в тім, що іміджмейкери самі виступають як творці необхідних політику подій та рекламують заздалегідь передбачені позитивні результати цих подій. Зрозуміло, що такі події треба попередньо відрепетирувати. Аналізуючи хід цих репетицій, іміджмейкери, ці політичні рекламісти, створюють умови, що в них політик може бути найбільш вигідно пред'явленим електорату.1. Види політичної рекламиПрактично всі види рекламної дії можуть бути використані в політичній меті. Різниця лише в тому, що політичні ідеї неможливо розкласти на прилавку магазина або виставити у вітрині.Арсенал політичної реклами, як і реклами комерційної, виключно багатоманітний, її види і форми практично незчисленні. Із стародавніх часів він значно поповнився, особливо в XX столітті, завдяки науковому прогресу, новим комунікаційним технологіям, появі телефону, радіо, телебачення, комп'ютерної техніки, нарешті Internet.Важливим засобом політичної реклами були і залишаються плакати. Не менше ефективна форма реклами транспаранти. Цікаво, що в перші роки радвлади текстильники виходили на демонстрації і несли транспарант з таким текстом «Ми тчемо саван світової буржуазії!». Рідкісна політична акція обходиться без листівок.Певну рекламну дію надають і всілякі тенденційні ілюстрації і карикатури на політичні теми, якими рясніють наші друкарські видання.Політична реклама це девіз партії, виконаний за допомогою кольорів на газоні, це проектований на глухий торець десятиповерхового будинку слайд з портретом кандидата в депутати і тезовим викладом його програми. Це великомасштабні значки з портретом кандидата і коротким, часом вельми дотепним написом. Це наклейки на автомобілях, трамваях і автобусах, майки з відповідними написами, всілякі «графіті». Це девізи, емблеми, прапори і інша атрибутика політичних сил.2. Політична реклама в ІнтернетіОднією з нових форм політичної реклами є Internet. Для будь-яких партій, об'єднань, фундацій, рухів і навіть окремих політиків. Глобальна павутина виявилася прекрасною знахідкою, яка допомагає сповістити «місту і миру» про свої позиції, програми, доводити до зведення всіх і вся про успіхи своїх організацій.Головна мета цих «сторінок» не тільки інформувати про програми претендентів, про події, що відбуваються в їх житті, але і вербувати своїх прихильників, пропонуючи вступити в партії і навіть зареєструвати свій вступ у відповідному сайті, у вірт...
    Другие файлы:

    Політична реклама в Україні
    Історія вивчення питання політичної реклами. Особливості розвитку політичної реклами в Україні, характеристика основних засобів політичної маніпуляції...

    Друковані матеріали політичної реклами
    Плакат - форма політичної реклами, в якій сполучені візуальний образ і невеликий текст, їх різновиди. Білборди сіті-формату. Правила розміщення плакат...

    Роль реклами в сучасному суспільстві
    Передумови виникнення, сутність та задачі реклами. Дослідження психологічної структури рекламної діяльності. Засоби масової інформації та соціальна ко...

    Реклама: поняття, функції, мета і види
    Вивчення особливостей і ролі реклами в житті людини. З'ясування специфіки соціально-психологічних досліджень реклами. Огляд принципів створення ефекти...

    Реклама як форма комунікації
    Основні види та цілі реклами. Сучасний рекламний процес. Тема та девіз реклами. Структура рекламного звернення. Вибір кольору для реклами. Сучасні рек...