Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Маркетингова програма підвищення якості продукції ВАТ "Лубенський молочний завод"

Тип: контрольная работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
...
Другие файлы:

Технологія виробництва кефіру 3,2% в кількості 4000кг/зм. на базі Філії Сумський молочний завод ДП "Аромат"
Технологія виготовлення кефіру, дослідження сировинної зони та якості сировини. Характеристика підприємства, асортимент продукції, організація хімконт...

Організація процесу оцінювання та методи контролю якості продукції на базі ДП "Лужанський експериментальний завод"
Сутність, показники, методи та проблеми організації оцінювання якості продукції на підприємствах України. Загальна характеристика діяльності ДП "Лужан...

Вимір і забезпечення підвищення якості і конкурентоспроможності продукції
Якість як основна складова конкурентоспроможності. Показники і методи оцінювання якості продукції. Забезпечення корисного ефекту, роль системи стандар...

Економічне обгрунтування підвищення якості продукції
Управління якістю продукції у господарській діяльності підприємства по виробництву шпалер ЗАТ "Едем". Аналіз теоретико-методичних і практичних аспекті...

Аналіз фінансового стану підприємства "Київська кондитерська фабрика кондитерської корпорації "ROSHEN""
Під власним "солодким знаком якості" ROSHEN виробляє до 200 видів високоякісних кондитерських виробів (шоколадні і желейні цукерки, карамель, шоколад,...