Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Метод проектування логотипу

Тип: реферат
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Рефератна тему:«Метод проектування логотипу»Зміст:ВступМетодика проектування логотипуОсновні стилі логотипуАвторське право. Захист товарного знакуОсновні стилі для виконання логотипуТоварний знак, логотип - позначення, розташоване на товарі (або упаковці) промисловими і торговими підприємствами для індивідуалізації товару і його виробника (продавця). логотип - один з об'єктів промислової власності, що виконує функції гарантії якості товару і його реклами.Зображення (image):Форма представлення інформації, призначена для зорового сприйняття. Зображення є дуже наочною і ємною формою представлення інформації. Це пов'язано не тільки з характером її сприйняття мозком людини, але і з можливостями його органу зору. Людина легко оперує із зоровими образами. Характерно, що в середньому, на колір припадає близько 80% інформації, що міститься в зображенні. На якість зображення в значній мірі впливає також характер освітлення останнього і виникаючі при цьому тіні. Зображення може бути одно-, двох-і "тривимірним" 3D. Логотип - це "обличчя" і відмінна ознака виробника і його виробу.Товарні знаки мають часто виступають власними назвами: ретельність, з якою їх вибирають і підносять; їх написання з великої літери, їх магічна здатність викликати асоціації, мало не освячене релігією походження; реєстрація, винятковість і правова охорона. (Каспер Д. Вєркоманія)У будь-якій рекламі перше, що кидається в очі - це товарний знак, і його менше всього забувають. Логотип називають безмовним продавцем, вітриною, але в дійсності його гучний голос звучить всюди.Мистецтво створення знаку-символу. Звідки пішов символ? Ясно, що його не вчора винайшли ... Ще на зорі зародження людства існували наскельні малюнки-символи, коли художники максимально виразно передавали сутність зображуваного об'єкта, використовуючи мінімум коштів. Були й ієрогліфи, і тотеми, і піктографія ...Історія знаковою символіки безпосередньо пов'язана з розвитком цивілізації, виникненням письмового образотворчого мови, її генезисом в часі і просторі. До того ж одні й ті ж зображення можна спостерігати у різних народів у різних частинах світу. Це відноситься, в першу чергу, до простих геометричних фігур - коло, квадрат, трикутник, зірка, хрест.Тотемізм:Комплекс вірувань і обрядів первісного суспільства, пов'язаних з тотемами (мовою оджибве ототем - його рід) - видами тварин і рослин, рідше явищами природи і неживими предметами.Фетишизм:Фетишизм (від франц. Fetiche - ідол, талісман), культ неживих предметів - фетишів, наділених, за поданнями віруючих, надприродними властивостями. Був поширений у всіх первісних народів. Збереглися риси - віра в амулети, обереги, талісмани.Ієрогліфи:Ієрогліфи (від грец. Hieros - священний і glyphe - те, що вирізано), стародавні рисункові знаки єгипетського листа.Ідеограми:Ідеографічної лист (від грец. Idea - ідея, образ і grapho - пишу), принцип листа, який використовує ідеограми. Значною мірою ідеографічний характер мали давньоєгипетська, шумерська і інші найперші системи письма. Найбільшого розвитку досягло в китайській ієрогліфіки.Клинопис:Клинопис, писемність, знаки якої складаються з груп клиноподібних рисок (знаки видавлювали на сирій глині). Виникла бл. 3000 до н. е.. в Шумері і пізніше була пристосована для аккадського, еламського, хетської, урартського та інших мов. За походженням клинопис - ідеографічних-ребусное, пізніше - словесно-складове письмо.Якими бувають художні символи?1. Геометричні символи - картини, логотипи, знаки комунікації і т.д2. Інформативні символи - знаки комунікації, дорожні піктограми ...3. Символи з винятковим вмістом - ікони ...4. Індексні символи - цифри, букви ...Товарний знак.TradeMark (TM): ТМ - зареєстрована в установленому порядку позначення, що служить для відмінності товариства або її вироби. ТМ являє собою оригінально оформлене зображення, спеціальне позначення, емблема, поєднання букв, цифр, слів і т.д. Однак, товарний знак не містить геральдичних позначень, географічних назв, бо вони не можуть бути об'єктом виключної власності юридичної особи. Особливим товарним знаком є торгова марка, яку також називають фірмовим знаком. Торговою маркою є позначення, яке може бути упізнано покупцем, але не може бути описано словесно. Цей знак вказує на виробника товару, а не на вигляд продукції, що випускається. Наприклад, IBM (корпорація IBM), Novell (корпорація Novell). Володар товарного знака має виключне право на його використання. Знак охороняється законом і може бути переуступлені іншим юридичним особам. Нерідко, щоб підкреслити факт реєстрації товарного знака, в його кінці ставиться символ R, обведений колом. Прикладами товарних знаків є: ARCNET, Windows, Sony.Знак:Відповідність стандарту, грошові, пакувальні, екологічні, технологічні, застережливі
Другие файлы:

Формалізація процесу проектування
Проектування технічного об'єкта, проектні рішення. Блочно-ієрархічний підхід до проектування. Функціональний, конструкторський, технологічний аспекти...

Організація проектування медичної радіоелектронної апаратури
Етапи та стадії проектування на прикладi розробки ультразвукового сканера: характеристики приладу, технічне завдання, труднощі традиційного проектуван...

База даних "Теорія та практика прикладного програмування"
Проектування інформаційної системи; концептуальне (інфологічне) проектування, побудова ER-діаграми, нормалізація даних. Даталогічне проектування баз д...

Структура інформаційної системи. Декомпозиція інформаційних систем
Компоненти структурно-інформаційної системи. Розділення інформаційної системи (ІС) на окремі частини (декомпозиція) як метод проектування. Склад і змі...

Різальний інструмент
Проектування радіального фасонного різця та шпоночної протяжки. Техніко-економічне обґрунтування процесу довбання. Проектування розвертки та послідовн...