Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Значення та сутність методичних підходів до оцінки вартості бренду

Тип: курсовая работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
...
Другие файлы:

Розробка бренду туристичного підприємства "Felicity"
Поняття та оцінка значення бренду, етапи та принципи формування, критерії оцінки його ефективності. Аналіз діяльності туристичного агентства "Felicity...

Оцінка вартості підприємства
Поняття оцінки вартості підприємства, її структура та сутність, процедура та методологічні основи, специфічні проблеми. Чинники, які впливають на оцін...

Методичні підходи оцінки вартості бізнесу електролампової продукції (на матеріалах ТОВ "Завод газорозрядних ламп")
Характеристика підходів оцінки вартості бізнесу. Аналіз стану управління ТОВ "Завод газорозрядних ламп", його платоспроможності та ділової активності....

Формування спортивного бренду міста Суми
Поняття бренду, його сутність та зміст. Спорт як важливий інструмент для побудови бренду території. Цільова аудиторія бренду та умови для його формува...

Формування спортивного бренду території
Поняття і зміст бренду, його формування. Сутність брендингу території, характерні риси бренду міста. Спорт як приваблива сфера побудови іміджу територ...