Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Збутова діяльність підприємства

Тип: курсовая работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
ЗмістВступ1. Організація збуту1.1 Роль та статус служби збуту1.2 Задачі та функції збутового апарату1.3 Методи збуту товару2. Планування збуту2.1 ОПЦ товару2.2 Стратегія впливу на осіб, що приймають участь у купівлі2.3 Стратегія конкуренції2.4 Аналіз заперечень2.5 Потреби та вигоди клієнтів та потенційних покупцівВисновкиЛітератураВступВАТ Волиньхолдинг випускає майонез, кетчуп і гірчицю під загальним брендом "Торчин продукт". По оцінках самого холдингу, на українському ринку майонезу на долю холдингу доводиться близько 35%, по кетчупах він займає 60% ринку. Минулого року чистий прибуток Волиньхолдинга склав близько $2,4 млн. У 2003 році швейцарська Nestle придбала 100% акцій ВАТ Волиньхолдинг.Обраний товар – кетчуп. Кетчуп – король соусів. Слово "кетчуп" запозичене з китайського (ket-siap) і означає "маринад для риби або молюска". Неймовірно, але в старий рецепт, що зберігся, входило все що завгодно, окрім томатів, – анчоуси, волоські горіхи, гриби, квасоля. Китайська назва прийшла до Англії в кінці XVI століття, але тільки в 1711 р. почало означати "томатний соус". Східна приправа швидко завоювала популярність у всьому світі. Кетчупи проводять з томатної пасти і в цьому, безумовно, є своя логіка. У пасті містяться речовини, які допомагають організму боротися з десятками захворювань. Спостереження німецьких учених показали, що споживання шести помідорів в день або кетчупу в значній мірі знижує ризик виникнення раки передміхурової залози і простатиту. Ученими також доведено, що волокна томатів в кетчупі активізують роботу шлунково-кишкового тракту. Правильний підбір кетчупів до різних блюд має велике значення, тому що від цього багато в чому залежить зовнішній вигляд і смак блюда.Близько 60% українців є активними покупцями кетчупів: щомісячно його набувають 39% опитаних, а щотижня – 21%. Частота покупки визначається частотою споживання. Так, велика частина покупців даного продукту – 45% – в середньому споживає його не рідше за раз на тиждень. Вікову групу найбільш активних споживачів кетчупів можна позначити як 18–39 років.1. Організація збуту1.1 Роль та статус служби збутуВАТ "Волиньхолдинг" припускає організацію спеціалізованої маркетингової служби у своєму складі. В структурі управління маркетинговою службою ВАТ "Волиньхолдинг" виділені наступні функціональні підрозділи:1. Маркетингова група (група вивчення ринку), яка створюється на базі планово-економічного відділу господарств.2. Служба збуту для виконання наступних функціональних завдань: організація продажів; збір інформації про потенційних покупців, вивчення їх смаків і потреб; збір інформації про зовнішніх і внутрішніх конкурентів; первинний аналіз і систематизація зібраної інформації; організація реклами; вивчення стандартів якості і нормативно-правових документів.Функціональні завдання маркетингової групи ВАТ "Волиньхолдинг":
  • постановка цілей і завдань підприємства з урахуванням тенденцій розвитку на короткостроковий і найближчий періоди, дальню перспективу;
  • аналіз і оцінка власних можливостей підприємства, в першу чергу виробничих, економічних, матеріально-ресурсних, кадрових;
  • розробка стратегії і тактики маркетингової діяльності стосовно специфіки і умов ВАТ "Волиньхолдинг";
  • створення банку даних для систематизації і аналізу всієї комерційно-економічної інформації, по конюнктурі потенційних ринків збуту;
  • орієнтація виробництва на задоволення запитів споживачів;
  • зростання ефективності підприємницької діяльності, прибутку і доходів, підвищення конкурентоспроможності підприємства;
  • при необхідності розробка заходів по реформуванню сільськогосподарського підприємства (перетворення в нову форму власності);
  • навчання персоналу підприємства методам і принципам маркетингової роботи.
  • Структура управління служби збуту ВАТ Волиньхолдинг є централізованою з чітким взаємовідношенням зі всіма підрозділами. Керівництво службою здійснює комерційний директор. Він здійснює керівництво всіма філіями, відділом маркетингу і відділом експорту. Структура служби збуту включає як управлінські, так і виробничі підрозділи.Комерційний директор контролює діяльність з організації збуту, аналізує дані про її роботу.Структура служби збуту включає:
  • фахівців з аналізу і прогнозу конюнктури ринку для організації реклами, збору інформації про конкурентів, розрахунку індексів позиційної конкурентоспроможності товаровиробників, обробки інформації, що поступає від збутових і виробничих підрозділів, з метою підготовки оперативних аналізів і прогнозів для керівництва господарств;
  • фахівців з організації продажів виробленої продукції через дрібнооптову і роздрібну торгівлю, збору інформації на ринку.
  • 1.2 Задачі та функції збутового апаратуСлужба збуту ВАТ "Волиньхолдинг" створена для виконання наступних основних функцій:- організація продажів;
  • оцінка перспектив. Пошук перспективних споживачів або напрямів збуту продукції;
  • постановка цілей. Розподіл часу для взаємодій з актуальними і потенційними споживачами.
  • Крім того, існують наступні додаткові функції:- збір інформації про потенційних покупців, вивчення їх смаків і потреб;- збір інформації про зовнішніх і внутрішніх конкурентів;
    Другие файлы:

    Маркетинг-план підприємства ЗАТ БМФ "Житлобуд-1"
    Аналіз зовнішнього середовища ЗАТ БМФ "Житлобуд-1". Дослідження споживачів, конкурентів, сегментація ринку; вплив факторів макросередовища на діяльніс...

    Розробка маркетингової програми підприємства "Славна"
    Аналіз цільового ринку та виявлення порівняльної переваги і відносних недоліків підприємства. Аналіз діяльності підприємства, цілі і задачі його марке...

    Розробка плану маркетингу (на прикладі Акціонерного виробничо-комерційного товариства відкритого типу "Рівненська кондитерська фабрика")
    Характеристика товарної пропозиції підприємства (на прикладі підприємства "Рівненська кондитерська фабрика"). Макросередовище підприємства та оцінка й...

    Збутова політика підприємства
    Формування збутової політики підприємства. Матриця стратегій відносин із клієнтами. Система сервісу для торгівельних організацій. Зміст принципу систе...

    Зовнішньоекономічна діяльність підприємства
    Характеристика субєктів господарювання за класифікаційними ознаками. Економічний механізм формування цін на продукцію, роботи, послуги підприємства. М...