Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Public Relations: світовий та український досвід

Тип: научная работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
МІНІСТЕРСТВО НАУКИ І ОСВІТИ УКРАЇНИХЕРСОНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТКАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МАРКЕТИНГУНауково-дослідницька роботаз дисципліни «Маркетинг»Тема роботи:«Public Relations: світовий та український досвід»Херсон 2005ЗМІСТВступ1. Поняття Public Relations (PR)1.1 Необхідність Public Relations в сучасному світі1.2 Основні принципи Public Relations1.3 Іміджмейкінг в системі Public Relations1.3.1 Поняття іміджу. Іміджмейкінг1.3.2 Об’єкти формування образу1.4 Реклама в системі Public Relations2. Світовий досвід Public Relations2.1 «Зірковий» PR2.2 PR-технології в сучасному спорті3. Public Relations в Україні3.1 Спортивний PR в Україні3.2 «Зірковий» PR в Україні3.3 «Помаранчеві» події в Україні з позиції Public RelationsВисновокСписок використаної літературиВступСистема суспільних зв’язків (Public Relations) нині у всіх на вустах. Зовнішня та внутрішня політика держави, передвиборчі компанії, «фабрика зірок», фізіологія популярності, ефективна робота з пресою, секрети формування суспільної думки, іміджмейкінг, комерційна, а також соціально-політична реклама – і це далеко не весь спектр Public Relations – своєрідної формули популярності.Ніхто не знає повного об’єму тих засобів, які витрачаються на формування іміджу тієї чи іншої суспільної кампанії, особистості чи фірми. Але ці витрати однозначно виправдано негативним ефектом стихійного формування іміджу. Цілеспрямоване, продумане створення образу призводить, навпаки, до позитивного результату.Розвиток ринкової економіки призвів до збільшення категорій суб’єктів, що зацікавлені в правильному та дійовому формуванні власного іміджу. В той же час напрацьовані Заходом схеми розв’язання подібних задач не відповідають в повній мірі умовам життя пострадянського суспільства.Сьогодні ринок не відчуває недостатності в обсязі перекладної літератури щодо питань з Public Relations.В даній роботі розглянуто основні теоретичні та практичні аспекти реалізації Public Relations на Заході та в Україні.1 Поняття Public Relations (PR)1.1 Необхідність Public Relations в сучасному світіЄ свідоцтва того, що термін Public Relations запропонував на початку ХХ століття третій президент США Томас Джефферсон, який створив Декларацію незалежності. Цими словами він характеризував дії людей, компетентних в управлінні суспільною думкою.Якоїсь Китайської стіни між вже звичною для нас прямою рекламою та заходами PR не існує. Більш того, вони використовують схожі засоби. Різниця скоріше в акцентах, ніж в суті. Нижче в таблиці можна побачити схожість та відмінність реклами і Public Relations.Але слід зауважити, що реклама рідко є самоціллю. Як правило, реклама товару чи послуги – це лише частина загальної кампанії. Образно кажучи Public Relations – це стратегія, а реклама – це тактика успіху.Так, маючи достатньо цікавий бізнес або, скажімо, природній талант, без знання системи Public Relations майже неможливо досягти бажаного успіху.Історія «зірок» показує, що якщо навіть у найталановитішого митця не знаходиться в потрібний час грамотного консультанта чи продюсера, то навряд чи до нього прийде популярність.Важливе спостереження Public Relations: перше враження про людину чи організацію – найбільш точне. Дотримуючись виключно цього постулату, далекобачні керівники багато уваги приділяють своєму зовнішньому вигляду та вигляду співробітників (від годинників до краватки), інтер’єру офісу, впритул до шрифту табличок на дверях кабінетів. Якщо Вам вахтер нагрубіянив ще біля входу, а секретар-референт грубо вказала на стілець, не встигнувши привітатись, - все в порядку! У Вашій свідомості вже сформувався образ цієї організації, змінити який буде коштувати для неї тепер набагато дорожче, ніж навчитися ввічливо зустрічати клієнтів.В цілому, значення Public Relations для суб’єктів ринку величезне. За допомогою ретельно п...
Другие файлы:

Place and role of political relations in the aggregate of public relations
Society is a system of relations. Public relations is relationships that arise between people in the course of their activities in various spheres of...

Реклама и public relations. Сходства и различия
Основные понятия и определения, види и функции рекламы, ее закат и второе дыхание. Изучение основ public relations, его подъём и преимущества; создани...

Strategic Planning for Public Relations
This innovative text offers a new way of understanding public relations and other types of strategic communication. As an in-depth approach to public...

Public Relations
В данной работе ставятся вопросы по курсу Public relations. На каждый из вопросов имеется по три варианта ответов, один из которых является правильным...

Public Relations в бизнесе
Понятие и структура Public Relations (PR). Основные этапы PR-деятельности. Роль корпоративного имиджа организации. Связи с общественностью для разных...