Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Електронна комерція

Тип: контрольная работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
  • Типи електронної комерції
  • Електронна комерція форма постачання продукції, при якій вибір і замовлення товару чи послуги здійснюється через комп'ютерні мережі, а розрахунки між покупцем і постачальником здійснюються з використанням електронних документів і/або засобів платежу. При цьому покупцями товарів (або послуг) можуть виступати як приватні особи, так і організації.Можна виділити два загальних типи електронної комерції.1.Повністю онлайнова модель ведення електронної комерції.Приклад: Інтернет-магазин по торгівлі будівельними матеріалами «StroyShop.ru» повністю онлайнова модель ведення бізнесу.За допомогою технологій Інтернет-бізнесу в Інтернет-магазині ведуться такі бізнес-процеси: забезпечення користувачів інформацією про товари і послуги, продаж товарів і послуг, оплата товарів і послуг, регулювання відносин з постачальниками, покупцями, службою доставки, автоматизоване додавання і ліквідація товарної бази постачальників з асортименту інтернет-магазину, забезпечення клієнтів інформацією про хід виконання замовлення, ведення звітності, пошук партнерів. На відміну від традиційних магазинів, віртуальні не мають «реального» місця продажу, складів, працюють 24 години на добу, 7 днів на тиждень, забезпечена повна автоматизація діяльності компанії.2.Інтернет-бізнес як додатковий інструмент ведення і розвитку бізнесу передбачає наявність традиційної моделі ведення бізнесу, доповнену новим середовищем, технологіями Інтернет-бізнесу.Приклад: Інтернст-служба замовлення товарів і послуг «Zakaz OnLine».Служба замовлення товарів і послуг існувала як традиційна компанія з кінця 1998 року. Бізнес-процеси компанії: обробка дзвінків із замовленнями товарів і послуг операторами, пошук товару або послуги, оплата і доставка замовлення.Проблеми: обмежена потенційна клієнтська база, високий рівень порогу виходу на ринок, складність пошуку, незручність обміну інформацією з замовником (клієнтам доводилося передзвонювати по 10 разів, щоб довідатися, на якій стадії виконання знаходиться замовлення), труднощі в розвитку супутнього сервісу, висока вартість рекламних заходів, відсутність портрета клієнтів.При використанні на додачу до традиційного бізнесу онлайнового сервісу були отримані такі переваги: збільшення кількості замовлень і потенційної бази клієнтів; замовник, що має доступ в Інтернет, може, не турбуючи персонал, на сервері Інтернет-служби довідатися, на якій стадії виконання знаходиться замовлення; збільшилася швидкість пошуку за допомогою Інтернет-служби; інтернет-технологіі на базі Інтернет-служби дозволили без зайвих витрат розвинути супутній сервіс для клієнтів; за допомогою Інтернет-технологій Інтернет-служба одержала інформацію про портрет свого користувача (статистика, анкетування на сервері); низька вартість рекламних заходів.Економічну діяльність, здійснювану через Інтернет, в основному можна класифікувати за чотирма типами: «Підприємство Підприємство» (В2В), «Підприємство Споживач» (В2С), «Споживач Споживач» (С2С) і «Споживач Підприємство» (С2В). Така систематизація дозволяє більш точно оцінити переваги і складності електронної торгівлі для адекватної реакції.
  • Використання smart-карток у платіжних системах на основі електронних грошей
  • Смарт-картки (smart-card – у дословному перекладі з англ. – «умні картки»), тобто такі картки, що мають змогу використовувати цифрову готівку, як у телекомунікаційному середовищи, так й ззовні його. Зовнішній вигляд такієї картки сходний зі звичайною пластиковою карткою, внутри якій знаходиться процесор, картка пам’яті та програмне забезпечення з системою вводу-виведення інформації.До таких карток відносяться, наприклад, «MonDex» і «VISA Cash»Процедура оплати товарів і послуг в Інтернет-магазині за допомогою смарт-карт досить проста. Покупець вводить реквізити карти: номер, ім'я власника, валідність і т.п., після чого відправляє заявку. Спочатку запит надходить до Інтернет-процесингового центру, потім у реальний процесинговий центр, після чого пересилається в банк або міжнародну процесингову компанію, де підтверджується платоспроможність карти. Після того, як підтвердження отримане, здійснюється оплата. Весь процес займає від 5 до 15 хвилин, гроші на розрахунковий рахунок (до електронного гаманця) продавця надходять протягом 35 днів.До переваг цього способу оплати можна віднести:
  • адаптування до умов існуючих розрахункових схем;
  • простоту використання.
  • У числі недоліків можна назвати:
  • нерозвиненість ринку смарт-карт в Україні;
  • передача інформації про смарт-карту покупця здійснюється через мережу, що потребує підвищеного ступеня захисту;
  • відносно висока вартість транзакції: в середньому магазин сплачує процесинговій компанії 36% від суми операції;
  • необхідність ведення страхових депозитів (2070% обороту);
  • складна і дорога процедура здійснення повернення грошей.
  • На Заході оплата товарів і послуг за допомогою смарт-карт є найбільш розвинутим способом оплати через Інтернет, що обумовлено значним поширенням
    Другие файлы:

    Електронна комерція стан та перспективи розвитку

    Електронна комерція
    Розрахунки з використанням телекомунікаційної інфраструктури, їх характеристика та сучасний розвиток. Методи реалізації та захисту платежів у мережі І...

    Електронна комерція і електронний ринок
    Переваги електронного ринку над традиційним. Характеристика платіжної системи PayCash (Україна). Класифікація програмного забезпечення електронної ком...

    Електронна комерція: проблеми становлення, механізми функціонування
    Платіжні системи і механізми, що застосовуються у мережі Іntеrnet. Організація платежів та методи їх захисту. Платіжний цикл засобами Іntегnеt. Призна...

    Електронний бізнес та основні його види
    Електронна комерція як складова частина електронного бізнесу, фінансові та торгові транзакції, які проводяться в комп'ютерній мережі Інтернет. Порівня...