Розробка програми маркетингових комунікацій для ВАТ "Фармак"
Творча роботаз дисципліни: «Маркетингова комунікаційна політика»на тему: «Розробка програми маркетингових комунікацій для ВАТ «Фармак»»ЗмістВступРозробка рекламної кампаніїСкладання брифу рекламної кампаніїОцінка ефективності рекламної кампаніїСтимулювання збуту2.1 Розробка програми стимулювання збуту2.2 Розрахунок ефективності стимулювання збутуПаблік рілейшнз3.1 Розробка програми PR – кампанії3.2 Оцінка ефективності PR – кампаніїДирект – маркетингПерсональний продажРеклама на місці продажуРозрахунок синергетичного ефектуВисновкиСписок використаної літературиВступЯк відомо, маркетингові комунікації є складовою частиною маркетингу. Тому особливості організації маркетингу на підприємстві впливають і на організацію служби маркетингової політики комунікацій.У процесі планування фахівці з маркетингових комунікацій застосовують різноманітні показники, що відбивають загальний стан комунікацій підприємства та окремих складових цих комунікацій. Ясна річ, що просто неможливо абсолютно однозначно визначити вплив маркетингової політики на загальні показники діяльності підприємства, до яких належать обсяги продажу, прибуток або частка ринку.Метою даної роботи є розробка та оцінка ефективності при застосуванні підприємством різних інструментів маркетингових комунікацій.Знаючи кошти, на які підприємство може розраховувати, вартість переведення потенційних покупців з однієї сходинки на іншу та намічені цілі маркетингу й маркетингових комунікацій, можна визначити ефективність заходів, які пропонуються.1. Розробка рекламної кампанії для підприємства «Фармак»1.1 Складання брифу рекламної кампанії1. Назва агенції, що буде проводити рекламну кампанію.ЗАТ «Фармак» замовляє рекламну кампанію препарату у рекламної агенції «Апельсин». Проект матиме назву «Фармак – ліки європейської якості за помірними цінами». Строки проведення з 1 травня по 31 травня 2009 року.2. Вид рекламної кампанії.Рекламна кампанія матиме масовий характер та охоплюватиме велику аудиторію. За ступенем охоплення території реклама буде діяти у масштабах держави, матиме пояснювально-пропагандистський принцип. За способом впливу реклама матиме зоровий характер – плакати, листівки, зовнішня реклама на транспорті та реклама у громадському транспорті.3. Описання підприємства та існуючої ситуації на ринку.Сьогодні ВАТ «Фармак» — один із провідних в Україні виробників фармацевтичної продукції, що має значні здобутки і продовжує динамічно розвиватися. Керівництво ВАТ «Фармак» бачить основне завдання підприємства у постійній системній роботі, спрямованій на випуск ефективних, безпечних та якісних лікарських засобів. У ВАТ «Фармак» особливу увагу приділяють саме забезпеченню незмінно високої якості фармацевтичної продукції. Завдяки високій якості лікарських препаратів виробництва ВАТ «Фармак», вони користуються стабільно високим попитом споживачів не тільки в Україні, а й за її межами. На цей час ВАТ «Фармак» здійснює реалізацію своєї продукції як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках. Останнім часом діяльність підприємства на зовнішніх ринках активізувалася.4. Цільова аудиторія.Цільова аудиторія – це конкретні люди, яким пропонується адресувати рекламу. ЇЇ складають наявні та потенційні споживачі. Визначаючи цільову аудиторію, важливо враховувати не тільки тих, хто стане кінцевим споживачем, але і тих, хто приймає рішення купити або впливає на прийнятт...