Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Основні підходи визначення ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства на засадах маркетингу

Тип: реферат
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Основні підходи визначення ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства на засадах маркетингуВступ1. Постановка завдання2. РезультатиВисновкиЛітератураРозглянуто питання щодо здійснення інвестиційно-інноваційної політики у ринковому конкурентному середовищі, її ефективного впливу на розвиток підприємства; визначено доцільність здійснення різного роду інвестицій та основних інвесторів. Показано шляхи виходу нової продукції на ринок при використанні засобів маркетингу; вказано основні функції відділу маркетингу при реалізації новаційКлючові слова: науково-технічний прогрес, інвестиції, інноваційний процес, новація, економічна ефективність проекту, маркетингова політика, інвестиційно-інноваційна модель розвитку економіки.Assistant O.Yu. Bochko; senior teacher O.V. Symkanych - TechnologicalInstitute ofMukachevobasic approaches of determination of efficiency of forming the investment-innovative policy of enterprise on bases of marketingA question of realization the investment-innovative policy in a market competition economy, its effective influence on development of enterprise is considered; expedience of realization of a different sort of investments and basic investors is certain. The ways of new product output are shown to the market at the use of facilities of marketing; the basic functions of department of marketing during realization of innovations are indicatedKeywords: scientific and technical progress, investments, innovative process, innovation, economic efficiency of project, marketing policy, investment-innovative model of development of economy.ВступШвидкі темпи розвитку економіки та науково-технічного прогресу у всіх сферах господарського життя суспільства змінюють більшість складових даного процесу (соціальні, економічні, технічні, технологічні, організаційні, екологічні та інші) і визначають стабільність і конкурентоспроможність країни, рівень життя населення. Значення науково-технологічного потенціалу країни, його ефективне формування та впровадження значно посилюється, оскільки на основі використання результатів науково-технологічного прогресу та інноваційних розробок можна забезпечити реальний стабільний розвиток національної економіки, прогресивні зміни в ній, а також змоделювати нову, досконалу модель інноваційного розвитку країни на довгострокову перспективу. Ядром структурних змін в Україні повинна стати державна інноваційна стратегія і активна науково-технічна політика регіонів, а особливо фірм, орієнтована на сприяння розвитку передових технологій проривного характеру.Для здійснення інвестиційно-інноваційної діяльності сучасним підприємством вирішальною проблемою є знаходження вільних коштів, а саме інвестицій для впровадження у виробництво новинок - новацій. При цьому початок процесу формування конкурентного успіху підприємства при виведенні нового продукту на ринок знаходиться на перетині безлічі науково-технічних і маркетингових рішень [1, с.68]. Тому перед підприємствами, які виводять інноваційні товари на ринки, виникає чимало питань:
  • по-перше, чи буде прибутковим інноваційно-інвестиційний проект;
  • по-друге, яким буде зростання виробництва і яку частка ринку завоює даний продукт;
  • по-третє, підтримка репутації підприємства серед споживачів при випуску нової продукції на ринок та її реалізація.
  • Впровадження інновацій неможливе без використання підприємством основних положень маркетингу. Саме з погляду маркетингу, для отримання високоякісного продукту підприємству потрібно раціональним шляхом забезпечити якість інноваційного процесу, спроможність керівництва фірми оцінювати економічні, соціальні та технологічні зміни на ринку.Економічні аспекти розвитку інвестиційно-інноваційної політики розглядає ряд вчених-економістів: А. Власова, А. Ніколаєв, В. Яковенко, О. Ви-ноградов, Ю. Щирін, М. Андрушко, В. Кардаш, І. Павленко, О. Шафалюк, В. Кучеренко, Н. Ткаченко, О. Махмудов, В. Найденов, В. Трегобчук та ін.1. Постановка завданняГоловною метою є визначення основних підходів ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства з використанням засобів маркетингової політики. Виходячи із зазначеної мети, поставлено такі завдання:
  • визначити необхідність переходу на інноваційну модель розвитку економіки;
  • оцінити доцільність здійснення інвестицій в інноваційну діяльність під приємства;
  • визначити основні завдання відділу маркетингу підприємства.
  • 2. РезультатиРинкові перетворення у країні та глобалізація життя формують нове, конкурентоспроможне середовище, яке вимагає від суб'єктів господарювання нових, кардинальних кроків як у сфері виробництва товарів (послуг), так і у сфері їх просування на ринок. Підприємництво має ґрунтуватися на нових ідеях задоволення суспільних потреб у товарах, оскільки у певний момент часу відбувається перенасичення ринку конкретними товарами. Можливість створення та ефективного використання новацій фірмами залежить як від державної інноваційної політики, так і від внутрішньої політики окремого суб'єкта господарювання. Ситуація, що склалася в Україні, не гарантує забезпечення сталого розвитку. Так, у 2003 р. інноваційну діяльність здійснює тільки кожне десяте підприємство, тоді як у розвинутих країнах частка інноваційно активних підприємств становить близько 70 %. Частка інноваційної продукції у загальному обсязі промислового виробництва становить тільки 7 %, а у розвинутих країнах світу 85-90 % приросту ВВП припадає на виробництво наукомісткої продукції. Економіка України розвивається без істотного використання наукових досліджень, оскільки у промисловості тільки 1238 підприємств (12,7 % від загальної кількості) здійснюють інноваційну діяльність, що у 1,4 раза менше відповідного показника за попередні три роки.Підвищення конкурентоспроможності промисловості за рахунок "оживлення" галузей виробництва, що створюють високу додаткову вартість - одна з найактуальніших проблем української економіки. Для промислових підприємств України нормальне та прибуткове функціонуванн пов'язане з виробництвом та реалізацією продукції, яка необхідна споживачам і відповідає їх потребам.Джерелом ідей розробки нової продукції є:
  • аналіз запитів споживачів (11,5 % від їх загальної кількості);
  • науково-технічні розробки працівників самих підприємств і фахівців, залуче них зі сторони (79,0 %);
  • аналіз діяльності конкурентів (8,0 %);
  • пропозиції збутових і торгівельних посередників, консультаційних фірм (1,5 %).
  • Необхідно зазначити, що із загальної кількості проектів...
    Другие файлы:

    Основні підходи до визначення ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства на засадах маркетингу
    Здійснення інвестиційно-інноваційної політики у ринковому конкурентному середовищі, її ефективний вплив на розвиток підприємства. Функції відділу марк...

    Аналіз інвестиційно–інноваційної діяльності підприємства
    Сутність, класифікація, структура, стратегія і методи оцінки ефективності інвестиційної та інноваційної діяльності підприємства. Оцінка ефективності і...

    Розроблення інноваційної політики підприємства
    Сутність поняття "інноваційна політика підприємства". Методичний підхід до оцінки ефективності інноваційної політики підприємства та напрямки її розро...

    Впровадження інноваційної політики в ТОВ "Автотехсервіс" ЛТД
    Сутність і завдання інноваційної політики підприємства: принципи формування та складові. Інноваційний потенціал підприємства як основа і результат йог...

    Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
    У монографії досліджено методологічні та теоретиком методичні проблеми маркетингу інновацій і інноваційної діяльності в маркетингу. Викладено концепту...