Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Канали збуту на промисловому ринку

Тип: реферат
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
МІНІСТЕРСТВО НАУКИ І ОСВІТИ УКРАЇНИНАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТХАРКІВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТКафедра економіки та маркетингуПромисловий маркетингРефератна тему «Визначення, види та параметри каналу розподілу»Перевірила: Виконала: Кітченко Олена Миколаївна Походенко Тетяна Анатоліївнастудентка IІI курсу економічного факультету групи ЕК-24аспеціальність «Інтелектуальна власність»номер залікової книжки 067/2004 Харків 2007ЗМІСТВСТУП3ВИЗНАЧЕННЯ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ4ТИПОЛОГІЯ ВИДІВ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ5ПАРАМЕТРИ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ КАНАЛІВ ЗБУТУ7ВИСНОВКИ9СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІНФОРМАЦІЇ10ВСТУПУ більшості випадків товари потрапляють на ринок збуту шляхом формування каналів розподілу, створювані кожним виробником окремо. Тому саме шляхи створення каналів розподілу можуть розглядатися як об’єкт, що визначає необхідність розгляду як сутності самих каналів розподілу, так і їх видів так параметрів їх характеристики. Це необхідно для координації маркетингових та логістичних операцій та розрахунків організації. Таким чином, головною метою даного дослідження буде визначення сутності, видів та параметрів каналів розподілу. З цієї мети випливають так основні задачі дослідження: Визначення сутності поняття “канали розподілу”; Надання характеристики видів каналів розподілу; Визначення параметрів порівняльної характеристики каналів розподілу. Виходячи з теми даної роботи, об’єктом дослідження постають канали розподілу, а предметом, у цьому випадку, будуть їх види та параметри їх порівняння, що розглядатимуться у відповідних розділах реферату. Відповідно до характеру досліджуваної інформації, в ході проведення даної роботи доцільніше використовувати якісні методи дослідження. Це спричиняється тим, що тематика роботи, як і джерела інформації мають здебільшого якісні характеристики, а не кількісні. Згідно з результатами проведення дослідження, будуть зроблені відповідні висновки. ВИЗНАЧЕННЯ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ Більшість виробників пропонують свої товари ринку через посередників. Кожен з них намагається сформувати власну структуру руху товарів. В англо-американській літературі з логістики як умовні синоніми трапляються такі термін: логістичний ланцюжок (logistical chain), логістичний канал (logistical channel), канал розподілу (distribution channel) та ін. У Німеччині дуже поширеним терміном є логістичний ланцюжок (die logistische Kette), що відображено в одному з національних стандартів. Щодо українських джерел, то вони пропонують ще й такі варіанти термінів “канал товарорух”, “канал збуту”, “канал дистрибуції”, тощо. Логістичний ланцюжок (logistical chain) – це лінійно упорядкована чисельність фізичних чи юридичних осіб (виробників, посередників, складів тощо), які виконують логістичні операції, спрямовані на доведення зовнішнього матеріального потоку від однієї логістичної системи до іншої чи до кінцевого споживача. Здебільшого логістичний ланцюжок об’єднує виробника та споживача, хоч нерідко він має досить складну структуру. Таким чином, канал збуту – це сукупність організацій або окремих осіб, що приймають на себе або допомагають передати іншому суб’єктові право власності на конкретні товар або послугу на їх шляху від виробника до споживача. Тобто основною метою логістичної системи розподілу є доставка товару у необхідне місце в необхідний час. Малюнок 1. Принципова схема логістичних ланцюжківУмовні позначення: зворотній інформаційний потік; матеріальний потік; супроводжувальний інформаційний потік, що включає перевізні документи; підтвердження прибуття вантажів, взаємні розрахунки. Показана вище схема подає приблизний вигляд логістичного ланцюжку, тобто шляху здіснення товароруху. ТИПОЛОГІЯ ВИДІВ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ Канали розподілу можна характеризувати за кількістю рівнів, що їх складають, та за функціональними характеристиками. Види класифікацій каналів розподілу представлені на мал.2 та мал.3. Малюнок 2. Горизонтальна класифікація каналів збуту. Розглядання цієї схеми виявляє існування двох типів каналів розподілу: каналів прямого маркетингу (безпосередніх каналів збуту), та каналів непрямого маркетингу (опосередкованих каналів збуту). До каналів прямого маркетингу належить канал нульового рівня, а до каналів непрямого маркетингу – всі інші.
Другие файлы:

Оцінка ринку збуту та маркетингових досліджень
Принципи визначення потенційної ємності ринку, попиту, умов конкурентності, механізмів збуту та ринкової сегментації. Вивчення стратегії ринкового агр...

Теоретичні основи розробки міжнародної стратегії просування товару
Міжнародний маркетинг: сутність, історія розвитку. Аналіз фінансово-економічних показників діяльності ПГ "Іскра". Оцінка її конкурентоспроможності та...

Стимулювання збуту
Тлумачний словник визначає слово стимул (від лат. Stimulus – стрекало, палка-погонич) як спонукання до дії, поштовх, спонукальна причина. Головним зав...

Планування збуту продукції
Маркетингові дослідження як основа планування збуту продукції. Загальна місткість ринку. Рівень платоспроможного попиту на товар. Взаємозамінність тов...

Аналіз маркетингової діяльності на промисловому підприємстві
Поняття про маркетинг і маркетингову діяльність в сучасних умовах. Особливості маркетингової діяльності на промисловому ринку. Оцінка зовнішнього і вн...