Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Аналіз товарної політики ВАТ "НВАТ ВНДІ Компресормаш"

Тип: курсовая работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Міністерство освіти і науки УкраїниКафедра маркетингуКУРСОВА РОБОТАз дисципліни «Маркетингова товарна політика»на тему:Аналіз товарної політики ВАТ «НВАТ ВНДІ Компресормаш»ЗмістВступ1. Основна характеристика підприємства2. Товарна номенклатура та її характеристика3. Побудова ринкового профілю товарних ліній4. Аналіз ступеня відповідності товарної номенклатури потребам ринку5. Розроблення заходів щодо модифікації товарної номенклатури і товарних ліній6. Розроблення системи заходів щодо посилення товарної марки і бренда7. Економічне обґрунтування заходів з підвищення ефективності товарної політикиВисновокСписок використаної літературиВступДана робота присвячена аналізу товарної політика ВАТ „НВАТ ВНДІ Компресормаш”. Підприємство являється виробничим підрозділом концерну „Укрросметал”. Сьогодні ВАТ „НВАТ ВНДІ Компресормаш” виконує функції головної організації компресоробудування в Україні.Метою даної роботи є дослідження товарної номенклатури підприємства. До задач, що треба вирішити, відносяться: аналіз діяльності підприємства, аналіз ефективності товарної номенклатури, визначення відповідності товарних позицій потребам ринку.Тема даної роботи є досить актуальною, особливо сьогодні, коли підприємство функціонує в умовах економічної кризи, нестабільної економічної та політичної ситуації в країні. Саме тому визначення оптимальної та ефективної товарної номенклатури є важливим для подальшого існування підприємства, дозволяє уникнути зайвих витрат та спрямувати кошти у прибуткові напрямки. У роботі також звертається увага на основні недоліки товарної політики підприємства та можливі напрямки її удосконалення.1. Основна характеристика підприємстваДіяльність досить відомого не тільки в Україні концерну „Укрросметал” почалась в 1994 році. Промисловий концерн „Укрросметал” успішно працює на українському і міжнародному ринках. За цей час були встановлені тісні партнерські відносини і налагоджені гарні зв’язки з промисловими підприємствами України, Росії, Білорусі, Азербайджану, країн Балтії. Чітко об лаштована діяльність всіх підприємств і підрозділів концерну гарантує безперебійне забезпечення партнерів необхідними для їх роботи сировиною, матеріалами, обладнаннями.Концерн включає в себе декілька підприємств, серед яких ВАТ „НВАТ ВНДІ Компресормаш”, ВАТ „Полтавський турбо-механічний завод”, ВАТ „Глухівський завод „Електропанель”, СНПП „Технокомпресормаш”, ЗАО АТП „Укрространс”, ЗАО ”Укррос-Центр інформаційних технологій”, ДП «Укрросбуд», ВАТ «Орелкомпрессормаш», ЗАО «Киевская книжная фабрика», ТЦ Універмаг „Київ”, Студія „Стиль Тіффані”.Основною промисловою базою концерна є ВАТ „Науково-виробниче акціонерне товариство ВНДІ Компресормаш” (м.Суми), ВАТ „Полтавський турбо-механічний завод”, ВАТ „Глухівський завод „Електропанель” (м.Глухів Сумської області)Підприємства концерну „Укрросметал” є лідерами компресорного машинобудування країн СНД і зберігають свої позиції в розробці прогресивного обладнання нового покоління.Концерн ставить перед собою наступні задачі і цілі:
  • збільшити свою долю на ринку шляхом поставок компресорного обладнання і іншої продукції на рівні світових стандартів, задовольняти потреби замовників в продукції високої якості;
  • забезпечити капітальні нужди виробництва і задовольняти інвесторів прибутків від продажу, при цьому справедливо винагороджуючи працівників і постачальників;
  • використовувати кожну можливість експорту своєї продукції і таким чином стати визнаним лідером ринку промислового обладнання не тільки в Україні, а й в Росії та СНД;
  • мати переваги у своєму бізнесі;
  • прагнути до імпорту тільки високоякісних комплектуючих, як для компресорів, так і для інших видів продукції;
  • зменшити долю кредитних засобів фінансово-господарської діяльності підприємства;
  • використовувати сучасні технології і застосовувати сучасні методи планування виробництва і управління персоналом.
  • Стратегією організації являється:
  • прагнення до розширення і збільшення статутного фонду;
  • збільшити свою долю на ринку постачальників компресорів;
  • розроблювати і застосовувати інновації в компресоробудуванні;
  • збалансувати структуру постачань, сформувавши клієнтську сітку.
  • На сьогодні ВАТ „НВАТ ВНДІ Компресормаш” виконує функції головної організації компресоробудування в Україні. Це пояснюється ти, що підприємство має величезний накопичений досвід, висококваліфікованих спеціалістів, великий виробничий потенціал, запроваджуючи новітні науково-технічні розробки, виготовляючи високоякісну, конкурентоздатну продукцію і пропонуючи широкий спектр послуг на найвищому рівні.Діапазон запровадження машин, створених на виробничій базі ВАТ „НВАТ ВНДІ Компресормаш” дуже широкий: металургійний і горнозбагачувальний комплекс, оборонна промисловість, зілізничний транспорт, електроенергетика, будівництво, сільське господарство і інші галузі народного господарства, де використовуються стиснене повітря, комприміруваний газ, вакуум, пластова арматура.ВАТ „НВАТ ВНДІ Компресормаш” створене на базі научно-дослідного і конструкторсько-техн...
    Другие файлы:

    Аналіз товарної інноваційної політики заводу "АКВАІЗОЛ"
    Основні економічні показники підприємства за останні роки. Аналіз ефективності товарної інноваційної політики, оцінка потенціалу та ризику. Розробленн...

    Загальні відомості про компанію Житомирське ЗАТ "Ліктрави"
    Аналіз товарної політики житомирського підприємства "Лікарські трави" по виробництву фармацевтичної продукції. Огляд побудови ринкового профілю товарн...

    Аналіз цінової політики ВАТ "Фармак"
    Аналіз господарської діяльності внутрішнього і зовнішнього маркетингового середовища ВАТ "Фармак", його товарної і цінової політики. Характеристика си...

    Аналіз товарної номенклатурної політики підприємства "Nestle Ukraine"
    Характеристика діяльності підприємства. Побудова ринкового профілю товарної лінії кави Nescafe в Україні. Аналіз ступеня відповідності товарної номенк...

    Товарна політика підприємства на прикладі ДП УВК "Nemiroff"
    Діяльність горілчаної компанії "Nemiroff". Аналіз товарної номенклатури та ступеня її відповідності потребам ринку. Побудова ринкового профілю товарни...