Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Аналіз стану електронної торгівлі в агропромисловому комплексі України

Тип: дипломная работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
ЗМІСТВступ1 СУТНІСТЬ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ 1.1 Суть і перспективи електронної торгівлі1.2 Форми і види електронної торгівлі1.3 Організація електронної торгівлі в сучасних умовах2 АНАЛІЗ СТАНУ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ В АГРАРНІЙ СФЕРІ2.1 Аналіз відвідуваності (аграрних)2.2 Аналіз способів оплати2.3 Аналіз аудиторії торгових площадок (сайтів)3 ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ3.1 Використання систем електронної торгівлі для підвищення ефективності аграрного бізнесу3.2 Необхідність впровадження малими та середніми підприємствами електронної торгівлі3.3 Оптимізація роботи підприємств за допомогою B2B рішеньВисновкиСписок використаної літературиДодаткиВступПоява глобальних мереж зв'язку, і в першу чергу - Інтернет, привела до справжньої революції в області організації і ведення комерційної діяльності. Перетворення торкнулися як зовнішніх відносин між компаніями і їх партнерами або клієнтами, так і внутрішньої структури самих компаній. З'явилися не тільки нові напрями ведення бізнесу, але і принципово змінилися ті, що вже існують.Останніми роками ці тенденції стають все більш явними. Згідно дослідженню фахівців компанії Intel (www.intel.com), до 2008 року число користувачів Інтернет досягне мільярда, а оборот електронної комерції виросте до трильйона доларів.Подібні дослідження красномовно свідчать про те, що компанія, що недообліковує потенціал електронного бізнесу і електронної комерції, може втратити свої комерційні позиції під натиском здібніших до адаптації в умовах нових реалій ринку конкурентів.Проте в Україні інтернет знаходитися в зачатковому стані, і могло б показатися, що інтернет торгівля у нас не розвинена. І це дійсно так. Інтернет портали можна перерахувати по пальцях. Представництва крупних компаній в мережі виконують тільки іміджеву функцію.Інтернет - це технологія майбутнього. І необхідно знати, як ефективно використовувати цю технологію.Успіх електронної комерції багато в чому залежить від того, як поставлена система доставки і розрахунків. Оплата товарів і послуг, запропонованих в Інтернеті, через традиційні банківські установи, що приймають оплату від громадян готівкою, може проходити із затримками. Зміцнення інфраструктури електронної комерції повинне супроводжуватися наведенням ладу в роботі структур, здійснюючу доставку і оплату. Форми оплати в Інтернет- торгівлі можуть бути самими різними: готівкою, післяплатою при отриманні товару поштою, банківським переказом, поштовим переказом, пластиковою картою, електронними грошима (в цьому випадку магазин і покупець повинні бути зареєстровані в одній з існуючих систем цифрових платежів).Найважливішою проблемою сучасної економіки є зупинення спаду агропромислового виробництва, гарантування продовольчої безпеки держави та досягнення раціональних норм споживання продуктів харчування на душу населення. Для цього необхідно створити економічні та правові відносини в усіх галузях продовольчого комплексу. Зниження темпів виробництва у продовольчій сфері спричинилося не лише технічною відсталістю виробництва, а й недосконалістю виробничих відносин, засиллям адміністративно-командних методів. Монополія держави на засоби виробництва і продукцію, централізоване планування в поєднанні зі зрівняльним розподілом результатів праці позбавляли підприємства ініціативи в пошуках ефективних шляхів розвитку виробництва та поліпшення якості продукції.Роль маркетингових каналів і маркетингової логістики в діяльності компаній розглянута в книгах Штерна Льюіса В., Ель-Ансарі Аделя І., Кофлана Енна Т. "Маркетинговые каналы" та Джонсона Джеймса, Вуда Дональда, Ф., Вордлоу Деніела, Л., Мерфі-мл., Поля П. "Современная логистика". Проте в цих книгах мало порушуються питання взаємозв'язку маркетингових каналів та маркетингової логістики з електронним бізнесом із застосуванням мережі Інтернет. М. В. Макарова в підручнику "Електронна комерція" не розглядає переваги застосування електронного бізнесу з точки зору маркетингових каналів та маркетингової логістики. Тому розглянемо переваги застосування електронного бізнесу для сучасних агропідприємств з точки зору маркетингових каналів та маркетингової логістики.Метою даної роботи є визначення основних принципів використання інтернету в торговій діяльності підприємств АПК і з'ясування способів оптимізації цієї діяльності.Виходячи з мети в роботі поставлені наступні завдання- вивчити суть і перспективи електронної торгівлі- проаналізувати форми і види електронної торгівлі- розглянути організація електронної торгівлі в сучасних умовах- проаналізувати стан електронної торгівлі в аграрній сфері- визначити необхідність використання систем електронної торгівлі для підвищення ефективності аграрного бізнесуОб`єктом роботи є електронна торгівля в АПК України.Предмет – механізм здійснення електронної торгівлі в аграрній сфері.1 СУТНІСТЬ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ1.1Суть і перспективи електронної торгівлі
Другие файлы:

Механізм функціонування фондового ринку України на основі розвитку електронної біржової торгівлі
Визначення стану фондового ринку України на основі розвитку електронної біржової торгівлі. Характеристика ринку цінних паперів, засади активного збіль...

Оподаткування електронної торгівлі: реформування в контексті глобалізаційних процесів
Аналіз механізму, проблем та базових принципів податкового регулювання електронної торгівлі як форми електронної економічної діяльності в умовах взаєм...

Статистичний аналіз зовнішньої торгівлі України
Методологічні основи статистичного аналізу зовнішньої торгівлі. Інформаційне забезпечення і оцінка її збалансованості. Аналіз міжнародних торгових вза...

Експериментальні методи вивчення електронної структури шаруватих напівпровідників
Дослідження стану електронів за допомогою фотоелектронної й оптичної спектроскопії. Аналіз електронної й атомної будови кристалічних і склоподібних на...

Визначення шляхів удосконалення зовнішньої торгівлі України
Поняття, форми та методи здійснення зовнішньої торгівлі, визначення та оцінка її впливу на результати економічного розвитку країни. Методи регулювання...