Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Кулинария

Специфіка підготовки, організації, проведення бенкету-фуршету

Тип: курсовая работа
Категория: Кулинария
Скачать
Купить
Особливості бенкетів за столом із повним та частковим обслуговуванням офіціантами. Порядок прийому і виконання замовлень на обслуговування. Вимоги до меню. Послідовність обслуговування на бенкетах. Розрахунок необхідної кількості сировини та продуктів.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Зміст

Вступ

1. Характеристика різних видів бенкетів

1.1 Класифікація бенкетів

1.2 Особливості бенкетів за столом із повним та частковим обслуговуванням офіціантами

1.3 Особливості бенкет-фуршету

1.4 Особливості бенкет-коктейлю та бенкет-чаю

1.5 Особливості бенкет-прийому за типом «шведського столу»

1.6 Особливості бенкетів з приводу свят

2. Особливості обслуговування бенкетів

2.1 Порядок прийому і виконання замовлень на обслуговування

2.2 Вимоги до меню

2.3 Підготовка до проведення бенкету

2.4 Вибір форми та розміщення бенкетних столів

2.5 Особливості сервірування столів

2.6 Послідовність обслуговування на бенкетах

3. Організація обслуговування новорічного бенкету-фуршету на 40 осіб у кафе

3.1 Розрахунок площі зали, необхідної для проведення бенкету

3.2 Розробка меню

3.3 Розрахунок необхідної кількості сировини та продуктів

3.4 Розрахунок потреби в столовій білизні, посуді, столових наборах

3.5 Розрахунок і підбір обслуговуючого персоналу

3.6 Організація обслуговування та порядок подавання страв

Висновки

Список використаної літератури

Додаток

Вступ

Особливість функціонування сфери ресторанного господарства в економічному та соціальному прояві полягає у забезпеченні якості життя населення засобами задоволення фізіологічних потреб. Динамічний розвиток цієї галузі обумовлює появу підприємств громадського харчування різних типів та цінових категорій, що дає можливість споживачам обирати таке підприємство ресторанної сфери, яке найбільш підходить для них за всіма критеріями.

Ефективність діяльності будь-якого підприємства РГ залежить від багатьох факторів, до яких можна віднести конкурентне позиціонування підприємства, специфіка та технологія створення бренда ресторану, що забезпечить високу лояльність споживачів, визначення чітких стратегічних перспектив розвитку діяльності, проведення оптимальної фінансової та маркетингової діяльності.

Сучасна індустрія ресторанного бізнесу постійно поширюється та видозмінюється під впливом різних факторів внутрішнього та зовнішнього середовища. В якості сфери підприємницької діяльності РГ виконує соціальні (задоволення потреб споживачів) та економічні функції (підприємницька одиниця сфери обслуговування). Економічні функції сфери РГ розглядаються як єдиний комплексний механізм виробництва та обігу продукції, що забезпечує ресторанному бізнесу певні переваги в порівнянні з іншими галузями народного господарства.

Перш за все, це перспективна галузь для інвестування капіталу, що гарантує достатньо швидку оберненість вкладених засобів. Прибуток від інвестування складає близько 15-25 %, що зацікавлює нових учасників цього ринку і стимулює його поширення. [11]

У зв'язку з проведенням в минулому році в Україні чемпіонату з футболу «Євро-2012» на ресторанному ринку України відслідковується тенденція до зростання і стрімкого набирання обертів.

Ольга Насонова (Президент Асоціації ресторанів Україні, директор компанії «Ресторанний консалтинг») зазначила тенденції до збільшення на українському ринку закладів середнього рівня у зв'язку з активним формуванням в Україні середнього класу.

Відповідно до досліджень компанії «Ресторанний консалтинг», найпопулярнішими і безпрограшними форматами закладів в Україні зараз є пивні паби, кав'ярні, фаст-фуди та стріт-фуди, суші-бари, піцерії та заклади Quick & Casual. Активно розвивається формат кафе-кулінарії.[14]

У період кризи, ресторани дорогих та елітних категорій мали змогу оптимізувати компетентні кадри та запровадити заходи маркетингових комунікацій, ресторани сегменту середніх цін також користувалися маркетинговими заходами у вигляді знижок та різних акцій, а низькоцінові категорії навпаки скорочували ці заходи, чим зменшували операційні витрати. Зазначений комплекс заходів дозволив у тій чи іншій мірі забезпечити стабільність функціонування підприємств ресторанного господарства в період кризових явищ в економіці України. Певна стабільність також підтверджується питомою вагою кожної групи підприємств ресторанного господарства по відношенню до загальної кількості за період 2005-2009 рр.

Створена спочатку для задоволення потреб споживачів система закладів ресторанного господарства відображає ступінь економічного розвитку тієї чи іншої країни. У свою чергу ступінь розвитку економіки відображається в доходах населення і в його бажанні деяку їх частину витрачати на пропоновані послуги, в тому числі і на послуги громадського харчування.

Найважливішим напрямом ресторанного бізнесу з точки зору залучення клієнтів і забезпечення рентабельності роботи ресторану є організація обслуговування. Ресторани, кафе та бари пропонують різні види і форми обслуговування:

Продукт ресторану значно ширше, ніж просто їжа на тарілці. Сюди потрібно включити доброзичливу атмосферу, чистоту і відчуття компетентності і турботи з боку обслуговуючого персоналу. Ресторан має бути більше, ніж супермаркет приготовлених страв.

Тема представленої курсової є актуальною тому, що послуги сучасного ресторану зможуть задовольнити навіть самого примхливого замовника. Це і обслуговування, приготування страв, декорування залу та організація дозвілля.

По-друге, останнім часом все частіше знаходять застосування різноманітні види банкетів: банкет-фуршет, бенкет-коктейль, бенкет-чай, журфікс, прийом-барбекю і т.д. Тому на мою думку організація новорічного корпоративного вечора типу бенкет-фуршет буде вдалим вибором.

Мета роботи - вивчити специфіку підготовки, організації, проведення банкету-фуршету, узагальнити сучасний досвід роботи провідних фахівців в галузі ресторанної справи.

1. Характеристика різних видів бенкетів

1.1 Класифікація бенкетів

Підприємства ресторанного господарства за замовленням окремих відвідувачів або організацій здійснюють обслуговування бенкетів.

Бенкет - це урочистий званий сніданок, обід або вечеря, що влаштовується на честь якоїсь особи або події.

Бенкети класифікують за такими критеріями:

1) залежно від подій, з приводу яких організовуються бенкети:

• офіційні

• неофіційні

Приводом для офіційного бенкету може бути прийом голови уряду, дипломатичних представників, ювілейна урочистість, національне свято, для неофіційного - сімейне свято, товариська зустріч, традиційне свято та ін.

2) залежно від розміщення:

• з розміщенням за столом

• без розміщення за столом

До першої групи входять бенкет за столом, бенкет-чай, до другої - бенкет-фуршет, бенкет-десерт, коктейль.

3) залежно від участі персоналу в обслуговуванні:

• з повним обслуговуванням офіціантами

• з частковим обслуговуванням офіціантами

При повному обслуговуванні всі страви і напої офіціанти подають гостям в обнос, при частковому - певну їх кількість, головним чином холодні страви і напої, заздалегідь виставляють на столи, гарячі страви і напої подають в обнос або ставлять на стіл.

4) за асортиментом страв і напоїв:

• універсальні

• спеціалізовані

До універсальних відносять бенкет за столом з повним або частковим обслуговуванням офіціантами, до спеціалізованих - бенкет-фуршет, бенкет- буфет, бенкет-коктейль, бенкет-чай.

За бажанням замовника організовують один вид бенкету або поєднують декілька, тоді він називається комбінованим або складним. [8]

1.2 Особливості бенкетів за столом із повним або частковим обслуговуванням офіціантами

1) Бенкет за столом з повним обслуговуванням офіціантами частіше проводиться як офіційний бенкет-прийом. У меню включають порівняно невелику кількість холодних страв і закусок, одну гарячу закуску, для бенкету- обіду - першу страву, одну-дві другі страви, солодкі страви, фрукти, напої.

При проведенні бенкету за столом з повним обслуговуванням офіціантами застосовують повне сервірування.

При цьому використовують підставні, закусочні і пиріжкові тарілки, набори - столові, рибні, закусочні, столову ложку (для бенкету обіду), десертні набори - ніж, виделку, ложку. Кількість скляного посуду залежить від асортименту напоїв і може досягати шести найменувань. Усі предмети розміщують на столі до приходу гостей.

До столового набору кожного учасника бенкету зліва за пиріжковою тарілкою слід покласти картку-меню, в якій зазначений порядок подавання страв і напоїв. Якщо на бенкеті присутня іноземна делегація, меню має бути надруковане двома мовами - для гостей і влаштовувачів бенкету.

Правіше від картки-меню (над закусочною тарілкою) до столового набору кожного гостя (відповідно до плану розміщення гостей) кладуть кувертну картку, в якій вказується прізвище, ініціали, а іноді й звання запрошеного.

При визначенні кількості столового посуд...

Другие файлы:

Організація обслуговування бенкету у кафе
Характеристика кафе "Домовой". Специфіка підготовки та проведення бенкету з частковим обслуговуванням, пропозиції щодо його організації. Форми обслуго...

Організація банкет-фуршету "Прощальний шкільний бал" на 211 осіб
Вивчення технології організації і проведення банкета та здійснення розрахунку банкет-фуршету "Прощальний шкільний бал" на 211 осіб. Порядок прийняття...

Організація та проведення технічної підготовки в артилерійському дивізіоні самохідних гаубиць
Навчальний посібник «Організація та проведення технічної підготовки в артилерійському дивізіоні самохідних гаубиць» висвітлює пи-тання організації та...

Організація обслуговування бенкету-чаю. Чай. Чайні напої
Підготовка приміщень до проведення бенкету. Складання замовлення на кухню, у бар. Розрахунок необхідної кількості посуду, приборів. Організація обслуг...

Проведення допідготовки водіїв автомобілів
Рекомендації щодо проведення допідготовки водіїв автомобільної служби. Перелік керівних документів, організаційні вказівки. Планування та організація...