Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Кулинария

Проект створення лінії по виробництву йогуртів на ТзОВ "Жидачівський сирзавод"

Тип: курсовая работа
Категория: Кулинария
Скачать
Купить
Оцінка необхідності розробки лінії по виробництву йогуртів для діабетиків, прогнозування попиту на даний продукт харчування на сучасному ринку. Визначення об’єму робіт та відповідальних за їх виконання осіб. Тривалість, структура життєвого шляху проекту.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Размещено на

КУРСОВИЙ ПРОЕКТ

Проект створення лінії по виробництву йогуртів на ТзОВ «Жидачівський сирзавод»

Резюме проекту

йогурт харчування діабетик

Короткий опис проекту: проект полягає у виробництві йогуртів «Narine +»

Статус проекту: проект буде реалізовано на діючому підприємстві ТзОВ «Жидачівський сирзавод»

Галузь: проект здійснюється у молоко-переробній галузі.

Інфраструктура: оскільки проект здійснюється на діючому підприємстві, то вся необхідна інфраструктура вже є доступною.

Загальна вартість проекту: 383 000 грн.

Необхідна сума інвестицій: 165 000 грн

Власні ресурси: проект забезпечений власними ресурсами на 70%, а саме на 268 000 грн.

Кількість створених робочих місць: проект забезпечить створення 10 робочих місць.

Термін окупності проекту: 3.57 року.

Рентабельність проекту - 15,8%.

Річний очікуваний прибуток-107 тис. грн.

1. Ідентифікація проблеми

Молоко і молочні продукти є надзвичайно цінними та незамінними продуктами харчування, особливо для дітей і людей похилого віку. Тому виробництво молока і молочних продуктів завжди є надзвичайно актуальним.

Молочна продукція є одним із товарів повсякденного вжитку.

Споживання молочних продуктів населенням України по відношенню європейських країн значно нижче. Такий рівень споживання характеризується низькою пропозицією та невеликим асортиментом виробників молочних продуктів.

Попит на традиційні молочні продукти в літній період нижчий. Так, на середину 90-х років в Україні в усіх категоріях господарств вироблялось 24,5 млн. тонн молока, 75-80% з якого перероблялось на українських, вітчизняних молочних підприємствах. Майже вся ця продукція споживалась населенням України, і споживання молока і молочних продуктів на душу населення тоді складало 373 кг [1].

Це, по суті, є науково обґрунтованою нормою споживання. І ось, в 2011 році в Україні всіма категоріями господарств вироблено лише 13,4 млн. тонн молока, або 55% від того, що вироблялось 17 років тому. Виробництво молока зменшилось на 12,1 млн. тонн, а споживання на душу населення склало близько 200 кг. По суті, в Україні споживається молока і молочних продуктів тільки 55% від науково обґрунтованої норми [2].

Для того щоб виділитись на Ринку молочних товарів необхідно нарощувати асортимент продуктів та різновидність упаковки, з обов'язковим розвитком мережі збуту. Поступово змінюється Ринок молочних продуктів, формується нова культура споживання, споживач хоче бачити продукт з гарантованою якістю. Уже сьогодні виробники прагнуть виділити молочну продукцію в окремі групи по категоріям видів і смаків, які відповідають вимогам споживачів. Методом цінової політики та рекламним підсиленням формується розподіл молочного Ринку між великими виробниками.

Багато вітчизняних спеціалістів стверджують, що у подальшому у вітчизняній молокопереробній сфері прогнозуються перетворення, в цілому аналогічні світовим тенденціям розвитку галузі: зміни у структурі виробництва продукції (зокрема, збільшення частки продукції з високою доданою вартістю, насамперед, морозива, сирів, йогуртів) [1].

Останнім часом споживач надає перевагу молочним продуктам українського виробника. Основним критерієм визначення надання переваги являється смак продукту, далі йде ціна.

Опис конфігурації проблеми

Елементи(аспекти) проблеми

«Рівні проблеми»

Мікрорівень

Мезорівень

Макрорівень

Нормативно-правовий

1. Невідповідність санітарних норм цеху щодо

СНІП 245-71

2. Невідповідність технічних умов цеху до вимог ДСТУ 4343

1. Відсутність дозволу від пожежної та санітарної служби згідно

ЗУ ««Про дозвільну систему у сфері

господарської діяльності»»

1. Відсутність ліцензії від «Хр. Хансен Україна» на основі договору згідно

Цивільного кодексу України (ст. ст. 1108,1109) м. Київ, 16 січня 2003 року №435-ІV, затвердженого в Держдепартаменті інтелектуальної власності

Соціальний

1. Відсутність йогуртів належної якості для людей із середнім та низьким рівнем доходу;

2. Відсутність йогуртів для діабетиків.

Ресурсний

1. Відсутність персоналу даного напряму на підприємстві

1. Незадовільний стан пункту збору молока у смт. Гніздичів, смт. Журавно, с. Туради, с. Тейсарів.

Фінансовий

1. Відсутність достатньої власних коштів для реалізації даного проекту

Відсутність держ. програм для залучення інвестицій у цю сферу

Технічний

Відсутність частини обладнання для виробництва йогуртів

Економічний

Низька культура споживання йогуртів

Скорочення платоспроможного попиту

2. Концепція проекту

Опис мети та цілей проекту

Назва

Критеріальні показники (абсолютні/відносні)

Методи, способи, засоби перевірки

Ризики помилок під час підтвердження результатів (характеристика міри надійності системи перевірки результатів)

Час

Зміст

Якість

Фізичні

Вартісні

Мета

До 1.07.2013 забезпечити виробництво йогуртів обсягом

7 т./міс.

Відкриття цеху для виробництва йогуртів, тонни

Збільшення виручки на 10% у порівнянні з аналогічним періодом 2013 року

Відповідність

стандартам

ГОСТ 51455-99

1. Здійснення економіко-технічного обґрунтування проекту

1. Завищення прогнозних доходів;

Цілі:

1.1.

1.2.

До 22.03.2013 затвердити проект облаштування цеху

З 23.03.2013-28.03.2013 - підготовка цеху до встановлення обладнання

Роботи по облаштуванню цеху

Здійснення робіт по підготовці цеху

4600

1100

Відповідність приміщення ДСТУ-4343

Перевірка спеціалістом усіх вимог

Як видно із таблиці метою даного проекту є створення та запуск технологічної лінії по виробництву йогуртів на ТзОВ «Жидачіський сирзавод». Реалізація даного проекту дозволить підприємству збільшити виручку від реалізації на 10% у порівнянні із аналогічним періодом у 2013 році.

Розглянувши усі запропоновані варіанти, щодо можливих шляхів реалізації проекту було вирішено на нараді власників та керівників підприємств:

1. Фінансування проекту здійснити у наступній пропорції: 70% - внесок власників; 30% - кредитний ресурс;

2. Здійснювати повний цикл виробництв на ТзОВ «Жидачівський сирзавод»;

3. Придбати нове обладнання у фірми ПАТ «Полтава-Союзмаш» м. Полтава;

4. Реалізація проекту здійснити шляхом розширення діючого підприємства.

3. Плани проекту

Упорядкована множина робіт (WBS) проекту створення лінії по виробництву йогуртів на ТзОВ «Жидачівський сирзавод»

Код фази, етапу, пакета робіт

Назва фази проекту, етапу, пакета робіт

1

2

1.

Фаза концепції

1.1.

Розпорядження про призначення керівника про...

Другие файлы:

Проект цеху по виробництву плавленого сиру
Вибір та обґрунтування асортименту сирзаводу. Технологічна схема виробництва плавленого сира. Генеральний план забудови території. Архітектурно-планув...

Виробництво кисломолочних напоїв
Відомості та загальна характеристика підприємства. Особливості асортименту виготовлюваної продукції. Технологія виробництва кисломолочних напоїв. Схем...

Засоби і прийоми створення графічних об'єктів
Створення графічного креслення на основі існуючої тривимірної моделі. Побудова гнізд під підшипники. Створення видів та вибір позначень на кресленні л...

Створення приватного підприємства по виробництву повітряної кукуру

Проект цеху по виробництву швидкозаморожених продуктів для дитячого харчування
Розробка проекту цеху по виробництву швидкозаморожених продуктів для дитячого харчування на прикладі пюреподібних консервів "Сік яблучний натуральний...