Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Политология

Електронний паблік рілейшнз як засіб формування зовнішньополітичного іміджу держави

Тип: реферат
Категория: Политология
Скачать
Купить
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТІМЕНІ ЮРІЯ ФЕДЬКОВИЧАТЕРЕЩУК Віталій ІвановичУДК 327:659.4(100):004.738.5ЕЛЕКТРОННИЙ ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЗОВНІШНЬОПОЛІТИЧНОГО ІМІДЖУ ДЕРЖАВИСпеціальність 23.00.04 Політичні проблеми міжнародних систем та глобального розвиткуАВТОРЕФЕРАТдисертації на здобуття наукового ступенякандидата політичних наукЧернівці 2008Дисертацією є рукописРобота виконана на кафедрі міжнародної інформації Рівненського інституту слов’янознавства Київського славістичного університетуНауковий керівник: доктор політичних наук, професорТИХОМИРОВА Євгенія БорисівнаРівненський інститут слов’янознавстваКиївського славістичного університету, завідувач кафедри міжнародної інформаціїОфіційні опоненти: доктор історичних наук, професорФІСАНОВ Володимир ПетровичЧернівецький національний університетімені Юрія Федьковича,завідувач кафедри міжнародної інформаціїкандидат політичних наукШЕВЧЕНКО Олена ВолодимирівнаІнститут міжнародних відносинКиївського національного університету імені Тараса Шевченка,доцент кафедри міжнародної інформаціїЗахист дисертації відбудеться 29 лютого 2008 р. об 11 годині на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 76.051.03 Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича за адресою: 58012, м. Чернівці, вул. Кафедральна 2, корп. 14З дисертацією можна ознайомитись у бібліотеці Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича за адресою: 58012, м.
Другие файлы:

Аналіз сучасних підходів до формування концепції іміджу керівника в діяльності підприємства
Теоретична основа процесу формування позитивного іміджу сучасного керівника. Паблік рілейшнз як наука про формування позитивного іміджу. Аналіз господ...

Паблік рілейшнз
Громадська думка як складна сукупність суперечливих суджень, на які впливають маса факторів. Види анкетних опитувань: відкриті, напівзакриті. Аналіз т...

Паблік рілейшнз у системі маркетингових комунікацій
Історія розвитку, суть, функції, області застосування паблік рілейшнз, її місце у системі ділових комунікацій. Відносини ПР із засобами масової інформ...

Формування іміджу педагога – вимога сучасності
Використання поняття іміджу як уяви про особистість. Необхідність формування іміджу педагога в сучасному суспільстві та важливість зовнішнього вигляду...

Технології формування іміджу комерційної установи на національному та міжнародному рівні на прикладі приватної фірми "РЕНОМЕ"
Недостатня увага, що приділялась у нас проблемам зв’язків з громадськістю взагалі та іміджмейкерству зокрема зумовили значне відставання нашої країни...