Удосконалення технологічного процесу обробки письмової кореспонденції в ЦОП ОД УДППЗ "Укрпошта"
Краткое сожержание материала:
Размещено на
Размещено на
Міністерство транспорту та зв'язку України
Державна адміністрація зв'язку
Одеська національна академія зв'язку ім. О.С. Попова
Кафедра мереж та систем поштового зв'язку
Інститут ННІ КТА
Спеціальність 7.092402 Інформаційні мережі зв'язку
Спеціалізація 7.092402.07 Мережі поштового зв'язку
ДИПЛОМНИЙ ПРОЕКТ
На тему
Удосконалення технологічного процесу обробки письмової кореспонденції в ЦОП ОД УДППЗ «Укрпошта»
Студентки 5 курсу, групи ПЗ 5.2.09
Лук'янчук Олени Сергіївни
Керівник викладач Луценко А.В.
Одеса 2010
Завдання на дипломний проект
Студенту 5 курсу, інституту (факультету) ННІ КТА та Л групи ПЗ-5.2.09
Лук'янчук Олени Сергіївни
на тему: Удосконалення технологічного процесу обробки письмової кореспонденції в ЦОП ОД УДППЗ “Укрпошта”
мета роботи: Удосконалення технологічного процесу обробки письмової кореспонденції та розробка рекомендації, щодо розташування робочих місць в ЦОП ОД УДППЗ “Укрпошта”
Вихідні дані:
1. Технологічний процес обробки письмової кореспонденції в ЦОП ОД УДППЗ “Укрпошта”
2. Обсяги письмової кореспонденції за 2008-2009 рр ЦОП ОД УДППЗ “Укрпошта”
3. Існуюча схема перевезень пошти ОД УДППЗ “Укрпошта”
4. Штат ЦОП ОД УДППЗ “Укрпошта”
5. Середня заробітна плата працівників ЦОП ОД УДППЗ “Укрпошта”
6. Основні економічні показники ОД УДППЗ “Укрпошта”
Зміст текстової частини та терміни виконання за розділами |
Термін виконання |
|
1. Аналіз діяльності ОД УДППЗ “Укрпошта” |
5.11.09 |
|
2. Особливості сортування письмової кореспонденції2.1 Організація технологічного процесу обробки письмової кореспонденції2.2 Проблеми сортування письмової кореспонденції2.3 Ручне сортування письмової кореспонденції2.4 Автоматизоване сортування письмової кореспонденції |
5.02.10 - 24.02.10 |
|
3. Існуючий технологічний процес обробки письмової кореспонденціїна прикладі Одеського ЦОП3.1 Загальні властивості обробки простої кореспонденції3.2 Технологічний процес обробки рекомендованої письмовоїкореспонденції |
15.03.10 - 07.04.10 |
|
4. Розташування робочих місць обробки письмової кореспонденції ЦОП ОД УДППЗ „УКРПОШТА” |
08.04.10 - 1.05.10 |
|
5. Удосконалення технологічного процесу обробки письмової кореспонденції в ЦОП ОД УДППЗ “УКРПОШТА”5.1 Існуючий технологічний процес обробки письмової кореспонденції на прикладі Одеського ЦОП.5.2 Технологічний процес обробки письмової кореспонденції в ЦОП з урахуванням нового розташування робочих місць |
2.05.10 - 14.05.10 |
|
6. Економічні розрахунки |
15.05.10 - 31.05.10 |
|
7. Охорона праці |
||
Додатки: |
||
Додаток А: Направлення письмової кореспонденції, рекомендованих та простих бандеролей із ЦОП ОД УДППЗ “Укрпошта” |
||
Додаток Б: Розклад руху транспорту з поштою по внутрішньо обласному маршруту |
||
Додаток В: Розклад руху транспорту з поштою по магістральному Маршруту |
||
Додаток Г: Презентація |
перелік демонстраційних креслень:
Аркуш 1. Презентація
РЕФЕРАТ
Текстова частина дипломного проекту: 76 с., 6 рис., 4 табл., 4 додатка, 13 джерел.
Об'єкт дослідження - цех оброблення пошти Одеської дирекції (ЦОП ОД) УДППЗ “Укрпошта”
Мета роботи - удосконалення технологічного процесу обробки письмової кореспонденції та розробка рекомендації, щодо розташування робочих місць в ЦОП ОД УДППЗ “Укрпошта”
У даному дипломному проекті розглянуто технологічний процес сортування письмової кореспонденції до відділень зв'язку в ЦОП ОД УДППЗ “Укрпошта”. Проаналізовано діяльність Одеської дирекції Укрпошта, обсяги поштових відправлень та здійснено аналіз ринку конкурентів Укрпошти. Розглянуто існуючий технологічний процес обробки простої та рекомендованої письмової кореспонденції. Досліджено проблеми ручного та автоматизованого сортування. Запропоновано нову удосконалену схему цеху ПК. Наведено рекомендації щодо розташування робочих місць. Очікується, що впровадження машини для формування постпакетів призведе до економії часу на виробничий процес та покращення самого технологічного процесу.
Аналіз, письмова кореспонденція, технологічний, процес, сортування, удосконалення, машина для формування постпакетів, сортувальна шафа, робоче місце, число працівників, капітальні вкладення, економічний ефект.
Умови одержання дипломного проекту: за дозволом проректора із навчальної роботи ОНАЗ ім. О.С. Попова.
ЗМІСТ
ВСТУП
1. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ОДЕСЬКОЇ ДИРЕКЦІЇ УДППЗ “УКРПОШТА”
2. ОСОБЛИВОСТІ СОРТУВАННЯ ПИСЬМОВОЇ КОРЕСПОНДЕНЦІЇ
2.1 Організація технологічного процесу обробки письмової кореспонденції
2.2 Проблеми сортування письмової кореспонденції
2.3 Ручне сортування письмової кореспонденції
2.4 Автоматизоване сортування письмової кореспонденції
3. ІСНУЮЧИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПРОЦЕС ОБРОБКИ ПИСЬМОВОЇ КОРЕСПОНДЕНЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ОДЕСЬКОГО ЦОП
3.1 Загальні властивості обробки простої кореспонденції
3.2 Технологічний процес обробки рекомендованої письмової кореспонденції
4. РОЗТАШУВАННЯ РОБОЧИХ МІСЦЬ ОБРОБКИ ПИСЬМОВОЇ КОРЕСПОНДЕНЦІЇ ЦОП ОДЕСЬКОЇ ДИРЕКЦІЇ УДППЗ „УКРПОШТА”
5. УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ОБРОБКИ ПИСЬМОВОЇ КОРЕСПОНДЕНЦІЇ В ЦОП ОДЕСЬКОЇ ДИРЕКЦІЇ УДППЗ“УКРПОШТА”
5.1 Існуючий технологічний процес обробки письмової кореспонденції на прикладі Одеського ЦОП
5.2 Технологічний процес обробки письмової кореспонденції в ЦОП з урахуванням нового розташування робочих місць
6. ЕКОНОМІЧНІ РОЗРАХУНКИ
7. ОХОРОНА ПРАЦІ
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ
ДОДАТКИ
ВСТУП
Сучасний поштовий зв'язок є однією з найважливіших галузей України. Завдяки поширенню інформаційних технологій поштовий зв'язок є повноправним суб'єктом глобального телекомунікаційного ринку й одним з основних засобів зв'язку, що стимулює технологічний, культурний, економічний і соціальний розвиток інформаційного суспільства.
На Укрпошту, як національного оператора поштового зв'язку, покладена висока місія - забезпечувати по всій території країни універсальні послуги певного рівня якості по соціально доступним тарифам, які регулюються державою.
Укрпошта розробляє програму розвитку поштового зв'язку, реалізація якої дасть можливість оптимізувати мережу об'єктів поштового зв'язку, удосконалювати транспортні перевозки пошти, забезпечувати синхронізацію обробки і перевозки поштових відправлень і відповідно зменшити витрати на них. Крім цього планується реалізувати таку тарифну політику, яка дасть можливість поступово, із року в рік, зменшувати пряму фінансову підтримку універсальної поштової служби національного оператора.
Укрпошта робить ставку на удосконалення існуючих і впровадження нових послуг, в тому числі, розширення спектра фінансових послуг. А загалом зміцнення позицій підприємства на внутрішньому і міжнародному ринках буде надання послуг на основі сучасних інформаційних технологій. Навіть стрімкий розвиток електронної комерції в Україні не загрожує поштовикам, адже заказані через Інтернет товари хтось повинен доставляти клієнту.
В дипломному проекті показано основні показники роботи ОД УДППЗ Укрпошта такі як: доходи, чистий прибуток, рентабельність, витрати, середньомісячна заробітна плата штатного працівника, податки.
Головною умовою розвитку ринку по...
Аналіз фінансового стану УДППЗ "Укрпошта"
Опис стану галузі, в якій функціонує підприємство УДППЗ "Укрпошта", аналіз його діяльності. Проведення вертикального та горизонтального аналізу баланс...
Розробка технологічного процесу механічної обробки корпуса пристрою
Розробка технологічного процесу механічної обробки деталі "корпус пристрою". Креслення заготовки, технологічне оснащення. Вибір методу виготовлення, в...
Розробка технологічного процесу виготовлення гвинта
Опис конструкції і призначення деталі. Вибір методу одержання заготовки. Розрахунок мінімальних значень припусків по кожному з технологічних переходів...
Розробка технологічного процесу механічної обробки деталі "Шпиндель"
Вибір матеріалів, розрахунок вибору заготовки. Використання технологічного оснащення та методи контролю. Розрахунок спеціального пристрою для механічн...
Діагностика процесів лезової обробки
Процес лезової обробки та рівень його працездатності. Оцінка якості функціонування процесу. Місце і причини несправностей. Вихідні дані для прогнозува...