Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Коммуникации и связь

Організація додаткових міжстанційних з'єднань волоконно-оптичної лінії зв'язку транспортного кільця Слов'янськ-Артемівськ-Краматорськ-Слов'янськ

Тип: дипломная работа
Категория: Коммуникации и связь
Скачать
Купить
Технології побудови мережі SDH Слов'янськ-Артемівськ-Краматорськ-Слов'янськ. Розрахунок числа каналів та цифрових потоків Е1 між населеними пунктами. Визначення рівня мультиплексорного обладнання. Прокладання кабелю в каналізацію і безтраншейним способом.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Зміст

  • Вступ
  • 1. Побудова мережі SDH Слов'янськ-Артемівськ-Краматорськ-Слов'янськ
    • 1.1 Технології побудови мережі і модулі мереж СЦІ
    • 1.2 Топологія та архітектура мереж СЦІ
    • 1.3 Вибір траси її характеристики
    • 1.4 Коротка характеристика населених пунктів
  • 2. Розрахункова частина
    • 2.1 Розрахунок числа каналів
    • 2.2 Розрахунок числа цифрових потоків Е1 між населеними пунктами
    • 2.3 Розрахунок кількості кабелю
    • 2.4 Розрахунок довжини регенераційної ділянки по дисперсії
    • 2.5 Розрахунок довжини регенераційної ділянки по загасанню
  • 3. Побудова волоконно-оптичної лінії зв'язку транспортного кільця Слов'янськ-Артемівськ-Краматорськ-Слов'янськ
    • 3.1 Визначення рівня мультиплексорного обладнання SDH
    • 3.2 Вибір мультиплексора
    • 3.3 Вибір марки кабелю
    • 3.4 Конструкція кабелю
    • 3.5 Спосіб прокладання кабелю
      • 3.5.1 Прокладання в кабельну каналізацію
      • 3.5.2 Прокладання безтраншейним способом
      • 3.5.3 Обладнання переходів через шосейні дороги
  • 4. Міжстанційні зєднання на базі волоконно-оптичної лінії зв'язку транспортного кільця Слов'янськ-Артемівськ-Краматорськ-Слов'янськ
    • 4.1 Функціональні задачі з'єднувальних ліній
    • 4.2 Захист секції мультиплексування 1 +1 (1:1)
    • 4.3 Захист секції мультиплексування в кільцевої мережі
    • 4.4 Захист з'єднання тракту
    • 4.5 Принципи побудови мереж зв'язку
  • 5. Експлуатація мережі
    • 5.1 Обладнання вводів до ОРП та НРП
  • 6. Охорона праці та техніка безпеки
  • Висновок
  • Перелік посилань
  • мережа цифровий мультиплексорний кабель

Вступ

Розвиток телекомунікаційних мереж визначається трьома факторами: зростанням трафіку, потребою суспільства в нових послугах і досягненнями в області технологій. Зрозуміло, ці фактори не є незалежними, проте кожен з них визначає ідеологію розвитку електрозв'язку.

У наш час побудова волоконно-оптичних мереж дає змогу більш зручно та дешевше надавати користувачам сучасні послуги, такі як доступ до мережі Internet, IP-телефонія, відео-телефонія та інші.

Основою телекомунікаційної мережі, що забезпечує надійне передавання різних видів інформації, є оптичні транспортні системи - складні та дорогі мережні комплекси.

Для підтримки розвитку нових послуг електрозв'язку необхідні розгалужені, надійні транспортні мережі зв'язку. Такі мережі почали створюватися по усьому світу в останнє десятиліття 20 століття. В основному це мережі технології синхронної цифрової ієрархії SDH з викоРисуноктанням волоконно - оптичної системи передачі.

В порівнянні з традиційними кабелями з металевими провідниками ВОЛЗ має ряд потенційних переваг, серед яких:

- висока завадостійкість;

- не підлягає впливу електромагнітних завад і практично повна відсутність взаємних впливів між окремими волокнами в багато волоконних кабелях;

- велика широкосмуговість;

- менша на порядок маса та габарити, що знижує складність і час прокладки;

- повна електрична розв'язка між входом і виходом систем передачі, надійна техніка безпеки у вигляді відсутності коротких замкнень при обриві кабелю;

- порівняно невисока вартість оптичних кабелів при наявності великої кількості запасів необхідної сировини для їх виготовлення;

- великі довжини ділянок регенерації, що знижує вартість одного канало-кілометра лінії передачі.

Однією з важливих переваг волокон є їхня спроможність переносити велику кількість інформації. Оптичний кабель має майже в 256 разів більшу ємність порівняно з металевим кабелем і в 30 разів меншу площу поперечного перетину. Тому побудова мереж на основі оптичного кабелю є більш дешевшою та менш складною.

У даній бакалаврській роботі мені необхідно розробити міжстанційні з'єднання на базі волоконно-оптичної лінії транспортного кільця Слов'янськ-Артемівськ-Краматорськ-Слов'янськ. В роботі будуть розглянуті питання по вибору топології передачі, вибору траси, вибору оптичного кабелю, прокладання та монтаж кабелю.

1. Побудова мережі SDH Слов'янськ-Артемівськ-Краматорськ-Слов'янськ

1.1 Технології побудови мережі і модулі мереж СЦІ

Мережа Слов'янськ-Артемівськ-Краматорськ-Слов'янськ будується з окремих функціональних модулів:

- мультиплексорів,

- комутаторів,

- концентраторів,

- регенераторів

- термінального обладнання.

Цей набір модулів визначається основними функціональними задачами, які необхідно вирішити мережею:

- збір вхідних потоків через канали доступу в агрегатний блок, придатний для транспортування в мережі СЦІ Слов'янськ-Артемівськ-Краматорськ-Слов'янськ - задача мультиплексування, яка вирішується термінальними мультиплексорами мережі доступу;

- транспортування агрегатних блоків по мережі Слов'янськ-Артемівськ-Краматорськ-Слов'янськ з можливістю вводу/виводу вхідних/вихідних потоків - задача транспортування, яка вирішується мультиплексорами вводу/виводу ADM, які логічно управляють інформаційним потоком в мережі, а фізично - потоком в фізичному середовищі, яка формує в цій мережі Слов'янськ-Артемівськ-Краматорськ-Слов'янськ транспортний канал;

- перевантаження віртуальних контейнерів у відповідності із схемою маршрутизації із одного сегменту в інший, яка здійснюється у виділених вузлах мережі Слов'янськ-Артемівськ-Краматорськ-Слов'янськ - задача комутації, або крос-комутації, яка вирішується за допомогою цифрових комутаторів або крос-комутаторів DXC;

- об'єднання декількох однотипних потоків в розподільчий вузол - концентратор - задача концентрації, яка вирішується концентраторами;

- відновлення форми і амплітуди сигналу, який передається на великі відстані, для компенсації його загасання - задача регенерації, яка вирішується за допомогою регенераторів;

- спряження мережі Слов'янськ-Артемівськ-Краматорськ-Слов'янськ користувача з мережею СЦІ - задача спряження, яка вирішується за допомогою кінцевого обладнання - різноманітних узгоджуючих пристроїв, наприклад, конверторів інтерфейсів, конверторів швидкостей, конверторів імпедансів і т. д.

1.2 Топологія та архітектура мереж СЦІ

Топологія "точка-точка" - ця топологія може бути реалізована за допомогою термінальних мультиплексорів ТМ, як по схемі без резервування каналу прийому/передачі, так і по схемі резервування типу 1+1, яка використовує основний і резервний електричні і оптичні агрегатні виходи. Топологія використовується при передачі великих потоків даних по високошвидкісних магістральних каналах.

Рисунок 1.1 - Топологія "точка - точка "
Топологія "кільце" - ця топологія використовується для побудови СЦІ мереж перших двох рівнів СЦІ ієрархії. В цій топології легко організовується захист по схемі типу 1+1 завдяки тому, що в синхронних мультиплексорах є дві пари (основний і резервний) оптичних агрегатних виходів (каналів прийому/передачі): які дають можливість формування подвійного кільця із зустрічними потоками.
Рисунок 1.2 - Топологія "кільце"

1.3 Вибір траси її характеристики

Вибір траси лінії зв'язку даної роботи здійснюю в залежності від населених пунктів, які повинні бути охоплені на основі вивчення географічної карти і вибору коротшої відстані між пунктами.

Перевагу віддаю напрямку уздовж автодоріг, або уздовж залізниць на відстані не менш 20м від залізниці. Це обумовлене необхідністю доступу до обслуговування кабельної лінії. Оптичний кабель також буде підвішений на опорах ЛЕП, на опорах контактної або сигнальної мережі залізниць. У містах оптичний кабель буде прокладатися в підземну кабельну каналізацію, у колекторах, підвішується на опори ЛЕП, на опори міського освітлення та на опори контактних мереж електротранспорту. Будівельні довжини кабелю (6 км) зрощуються в оптичних муфтах. Муфти повинні захистити зростки на тривалий строк від усіх несприятливих факторів (механічних ушкоджень, вологи, деформацій від температурних перепадів і т.д.)

Крім того я маю врахувати умови прокладання кабелю. Траса лінії повинна вибиратися з урахуванням найменшого об'єму робіт. В заміській зоні лінія прокладатиметеся вздовж шосейних доріг так, щоб було найменше число перехрещень з ріками, шосейними і залізничними дорогами.

Обираючи трасу транспортного кільця я взяв населені пункти: Слов'янськ-Артемівськ-Краматорськ-Слов'янськ. У табл. 1.1 наведені характеристики обраної мною траси.

Таблиця 1.1 - Характеристики обраної траси

Рисунок 1.3 - Ситуаційна схема транспортного кіл...

Другие файлы:

Проектування волоконно-оптичної лінії зв'язку Харків - Вовчанськ
Вимоги до вибору та обґрунтування обраного варіанту кабельної траси. Розрахунок необхідної кількості каналів волоконно-оптичної лінії зв'язку, технічн...

Проектування внутрішньозонової волоконно-оптичної лінії зв'язку між містами Лубни і Миргород Полтавської області
Коротка характеристика кінцевих пунктів, вибір траси. Розрахунок параметрів оптичного волокна відповідно до матеріалу для його виготовлення. Розміщенн...

Аудит експлуатаційних витрат в структурних підрозділах залізниці
Науково-теоретичні та методичні основи аудиту. Перевірка окремих видів господарських операцій, що стосуються особливості діяльності структурних підроз...

Розвиток слов’яно-хозарських стосунків на Дніпровському Лівобережжі
Історія двох великих етнополітичних об'єднань: східних слов'ян і Хозарського каганату. Аналіз особливостей початкового етапу слов’яно-кочівницьких сто...

Захист волоконно-оптичних ліній від небезпечних впливів ЛЕП
Розгорнуті мобільні та стільникові телефонні мережі. Структура оптичного кабелю, його застосування. Скелетна схема варіантів прокладання волоконно-опт...