Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Коммуникации и связь

Монтажник радіоелектронної апаратури та приладів

Тип: курсовая работа
Категория: Коммуникации и связь
Скачать
Купить
Планово-організаційний аналіз змісту навчання робітничої спеціальності "Монтажник радіоелектронної апаратури та приладів". Психолого-педагогічний зміст роботи викладача професійно-технічного навчального закладу. Проведення педагогічного спостереження.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Луцький національний технічний університет

Кафедра комп'ютерної техніки професійного навчання

курсова робота

з дисципліни "Професійна педагогіка"

на тему: "Монтажник радіоелектронної апаратури та приладів"

Виконав ст. гр. ПНК 21

Солтис Юрій Андрійович

Перевірив доцент

Лепкий Михайло Іванович

Луцьк 2011

Зміст

Вступ

Розділ 1. Планово-організаційний аналіз змісту навчання робітничої спеціальності "Монтажник радіоелектронної апаратури та приладів"

1.1 Аналіз знань та умінь, що набуваються згідно до кваліфікаційної характеристики робітника

1.2 Аналіз навчального плану підготовки робітника даної професії і даного кваліфікаційного розряду

1.3 Аналіз зведено - тематичного плану і програм виробничого і теоретичного навчання

1.4 Розробка комплексу навчально-методичного забезпечення

Розділ 2. Психолого-педагогічний зміст роботи викладача професійно-технічного навчального закладу. Педагогічне спостереження

Розділ 3. Психолого - педагогічне дослідження

Розділ 4. Архітектура ПК

Висновки

Список використаної літератури

Вступ

Професія -- радіомеханік по обслуговуванню та ремонту радіотелевізійної апаратури є актуальною й сьогодні.

Всім змістом навчання і особистим прикладом майстер виробничого навчання формує в учнів уміння планувати свою працю, самостійно контролювати процес і результати роботи. Ці сторони трудової діяльності мають важливе значення в справі виховання учнів і сприяють гармонійному розвитку особи, їх повноцінній підготовці до праці в колективі на сучасному виробництві. Вихователі та майстри виробничого навчання ознайомлюють учнів із досягненнями сучасної науки й техніки. Учні систематично ознайомлюються з передовими методами праці.

Об'єктом дослідження в курсовій роботі виступає робітнича спеціальність "Радіомеханік по обслуговуванню та ремонту радіотелевізійної апаратури. Водій автомобіля".

Предмет дослідження - документація на робітничу спеціальність "Радіомеханік по обслуговуванню та ремонту радіотелевізійної апаратури. Водій автомобіля" та відношення учня до навчання.

Мета курсової роботи - навчитись здійснювати підготовку документації, складати навчальний план і проводити психолого-педагогічне дослідження.

Завдання курсової роботи:

1. Провести планово-організаційний аналіз змісту навчання робітничої спеціальності "Радіомеханік по обслуговуванню та ремонту радіотелевізійної апаратури. Водій автомобіля".

2. Встановити психолого - педагогічний зміст роботи викладача професійно - технічного навчального закладу. Провести педагогічне спостереження.

3. Провести психолого - педагогічне дослідження на тему: "Загальні психологічні закономірності функціонування і розвитку особистості".

Розділ 1. Планово-організаційний аналіз змісту навчання робітничої спеціальності "Монтажник радіоелектронної апаратури та приладів"

1.1 Аналіз знань та умінь, що набуваються згідно до кваліфікаційної характеристики робітника

Професія - Монтажник радіоелектронної апаратури та приладів. Кваліфікаційна характеристика - це державний документ, що містить перелік вимог до знань, умінь, навичок, якими повинний володіти фахівець даної професії того чи іншого рівня кваліфікації. Складається з двох розділів:

1-ий розділ - "Знати" визначає знання, необхідні для виконання професійних функцій.

2-ий розділ - "Вміти" містить вимоги до умінь та навичок, якими повинен володіти випускник.

Монтажник радіоелектронної апаратури та приладів повинен знати:

1) основні моменти знань по електротехніці, радіотехніці;

2) постановку, функціональні схеми і роботу основних вузлів радіоприймачів і іншої радіоапаратури;

3) налагодження, принцип дії змонтованої апаратури;

4) характеристику радіоламп і напівпровідникових діодів;

5) правила проводки схем, встановлення деталей і приладів, послідовність вмикання їх у загальну схему;

6) налагодження, призначення контрольно - вимірювальних приладів і інструментів методи прозвонки печатних плат, блоків, вузлів радіоелектронної апаратури провідного зв'язку ЕОМ середньої складності;

7) призначення і порядок користування вимірювальними приладами, випробування радіоламп;

8) види і будова кімнатних антен;

9) правила і способи встановлення радіоприймачів, підключення їх до антен;

10) призначення і застосування монтажно-регульованих інструментів;

11) характеристику напівпровідникових пристроїв;

12) основні види несправності радіоапаратури;

13) загальні дані з електро- і радіотехніки в обсязі навчання і виробничого навчання.

Монтажник радіоелектронної апаратури і приладів повинен вміти:

1) розбирати, складати і чистити радіоприймачі, магнітофони і іншу радіоапаратуру;

2) перевіряти радіолампи;

3) ремонтувати кімнатні телевізійні антени;

4) замінювати запобіжники в радіоапаратурі, ремонтувати штекер, засоби управління;

5) монтажувати вузли, блоки, прилади радіоелектронної апаратури провідного зв'язку і ЕОМ середньої складності за монтажними схемами з повною заданою розробленістю приладів і з'єднань;

6) монтажувати радіостанції, прокладати силові і високочастотні кабелі, і підключати їх згідно схеми;

7) демонтажувати блоки, прилади, вузли;

8) перевіряти напівпровідникові пристрої (діоди, транзистори, інтегральні мікросхеми та ін.) на випробувачах;

9) упроваджувати досвід передовиків і новаторів виробництва і нові форми організації праці;

10) дотримувати правила техніки безпеки, пожежної безпеки і внутрішнього розпорядку.

11) виготовляти за монтажними і принциповими схемами шаблони для зв'язування жгутів середньої складності;

12) складати монтажні схеми і штучні лінії перевіряти зроблений монтаж за всіма параметрами;

13) знаходити і усувати несправності зі зміною окремих елементів і вузлів;

монтажник викладач педагогічний спостереження

Таблиця 1.1.

№ п/п

1

Знати

Вміти

1

Безпечні та санітарно-

Виявляти і ліквідовувати неполадки,

гігієнічні методи праці,

які виникають у процесі експлуатації

основні засоби і прийоми попередження і гасіння пожеж на своєму робочому місці;виробничу інструкцію і правила внутрішнього трудового розпорядку; шляхи підвищення ефективності виробництва; форми та системи заробітної плати, умови оплати праці робітників.

обладнання поточного характеру; застосовувати передові методи праці і досвід роботи новаторів; економно і раціонально використовувати матеріальні ресурси; вести постійну технічну документацію.

2

Основні положення та форми підготовки, перепідготовки

Підготовлювати до роботи обладнання, інструменти, механізми і

та підвищення кваліфікації працюючих на виробництві; вимоги, що відносяться до якості виконуваних робіт.

утримувати їх у належному стані, приймати і здавати зміну.

1.2 Аналіз навчального плану підготовки робітника даної професії і даного кваліфікаційного розряду

Навчальний план підготовки кваліфікованого робітника за спеціальністю: " Монтажник радіоелектричної апаратури та приладів ".

Термін навчання - 2 роки.

Навчальний план для підготовки робітника даної професії і кваліфікаційного розряду.

...
Другие файлы:

Організація робочого місця по обслуговуванню радіоелектронної апаратури
Підприємство напівпровідникових приладів НПП «ТЕЗ». Напрям діяльності підприємства, його характеристика. Організація робочого місця по обслуговуванню...

Проблеми автоматизації схемотехничного проектування нелінійних вузлів радіоелектронної апаратури
Специфічні властивості, притаманні нелінійним вузлам радіоелектронної апаратури. Поняття "опрацьована схема", причетного до довільного вузла РЕА. Зага...

Довiдник з електронно-променевих приладiв
3 МбСтраницы: 239Описание:Наведено основні дані чорно-білих і кольорових кінескопів, осцилографічних, індикаторних, запам'ятовуючих, проекційних та...

Джерело електроживлення як невід'ємний компонент радіоелектронної апаратури
Знайомство з джерелом електроживлення та каналом звукового сигналу, загальна характеристика особливостей проектування. Етапи розроблення інженерно-обг...

Організація проектування медичної радіоелектронної апаратури
Етапи та стадії проектування на прикладi розробки ультразвукового сканера: характеристики приладу, технічне завдання, труднощі традиційного проектуван...