Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Информатика

Електронна пошта, як засіб ділових комунікацій

Тип: реферат
Категория: Информатика
Скачать
Купить
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИХАРКІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ХАРЧУВАННЯ Й ТОРГІВЛІКафедра готельного і ресторанного бізнесуРефератз електронної комерціїна тему: «Електронна пошта, як засіб забезпечення ділових комунікацій»Виконала: студентка 3 – го курсуф-ту менеджментуПеревірила: ас. Зіолковська А.В.Харків 2010ЗмістВступЕлектронна пошта, як засіб ділових комунікаційВисновкиСписок використаної літературиВступНа сьогодні існують самі різні організації: комерційні і некомерційні, приватні і державні. Організації бувають дослідницькі, добродійні, суспільні. Деякі зайняті переважно виробничою діяльністю. Деякі спеціалізуються на торгівлі або управлінні. Є зовсім невеликі організації, наприклад маленький магазин поряд з вашим будинком. А є транснаціональні корпорації з відділеннями в 100 країнах світу. Структура і функції організацій можуть бути найрізноманітнішими і визначаються областю діяльності і культурними традиціями. Люди об'єднуються в організації, щоб разом ефективніше вирішувати завдання, що стоять перед ними.В більшості випадків ми з вами вважаємо за краще мати справу з організаціями, а не з окремими людьми, оскільки вони можуть вирішити ширший круг наших проблем і зробити це надійніше, швидше, дешевше. Що загального в самих різних організацій?Всі вони використовують перевагу в ефективності колективної роботи перед індивідуальною.Саме про те, як в сучасних умовах дійсно ефективно організувати колективну роботу і комунікацію співробітників організації між собою, а також з партнерами і клієнтами, ми сьогодні і поговоримо.У відомому сенсі це – одне з найфундаментальніших питань будь-якого бізнесу.Сьогодні в світі електронними комунікаціями користуються близько 40 млн. організацій. Щоденно вони надсилають біля 1 мільярда ділових листів та факсів, роблять більше 3 мільярдів телефонних дзвінків.Електронні комунікації – це важлива і невід’ємна складова розвитку бізнесу, без чого не може обійтись жодна організація. Розвиток комп'ютерної технології і технології комунікацій (тобто інформаційних технологій) привів до появи поняття «електронного» або «безпаперового» офісу, причому ці терміни стають характерними для будь-якого сучасного і перспективного підприємства або установи. Тому, як наслідок, організації використовують засоби ділових комунікацій для покращення роботи і економії часу,і одним з таких засобів є електронна пошта. Без електронної пошти (e-mail) у наш час важко уявити собі сучасний офіс. Користувачі електронної пошти обмінюються листами, контрактними пропозиціями, інформацією про ціни, кон'юнктуру ринку та іншою комерційною інформацією. Відсутність у підприємства електронної пошти з погляду людей, яким відома її зручність і практичність, — істотний мінус. І адреса e-mail на візитці вже давно стала природним атрибутом життя.Дана робота направлена на визначення, розкриття змісту та завдань електронної пошти, як засобу забезпечення ділових комунікацій. Електронна пошта, як засіб ділових комунікаційОднією з комунікаційних мереж, які використовуються є електронна пошта (e-mail). Термін «електронна пошта» використовується для опису різних систем передачі даних в електронному вигляді через телефонну мережу або іншу мережу передачі даних. При цьому відпадає необхідність використання звичайних поштових відправлень (у паперовому вигляді) або звернення до послуг кур'єра. Організовується електронна пошта як система відправки «листів» і іншої інформації через телекомунікаційну мережу в центральний комп'ютер, дискова пам'ять якого розбивається на призначені для користувача «поштові скриньки». Одержувач звертається за своєю «кореспонденцією» в свою «поштову скриньку». Іншими словами, одержувач не приймає інформації відразу ж після її відправки, а звертається за нею тоді, коли йому це зручно. Вхід кожного користувача в e-mail звичайно захищається паролем. Створювати і редагувати тексти «листів» користувач може за допомогою звичайного текстового процесора, а «лист», що відправляється, забезпечується стандартною «шапкою», що ідентифікує одержувача або групу одержувачів інформацією. Електронна пошта може використовуватися як на рівні одного підрозділу, так і на рівні всієї організації. Якщо не враховувати проблем захисту інформації, то електронна пошта є дуже зручним і ефективним засобом підтримки безпаперових комунікацій. У цей час e-mail популярніша як засіб пересилки кореспонденції усередині організації, а не між організаціями.Без електронної пошти (e-mail) у наш час важко уявити собі сучасний офіс. Користувачі електронної пошти обмінюються листами, контрактними пропозиціями, інформацією про ціни, кон'юнктуру ринку та іншою комерційною інформацією. Відсутність у підприємства електронної пошти з погляду людей, яким відома її зручність і практичність, — істотний мінус. І адреса e-mail на візитці вже давно стала природним атрибутом життя. Електронна пошта є незамінним інструментом організації зовнішньоекономічної діяльності підприємства, який має істотні переваги: — це оперативний і дешевий канал зв'язку з партнерами, колегами, клієнтами, дилерами, дочірніми підприємствами та ін.; — це зручний та економний канал одержання різного роду зовнішньоекономічної інформації.В Інтернеті зараз величезну кількість інформації можна одержувати безкоштовно і за передплатою через e-mail. Це прес-релізи іноземних компаній, інформаційні бюлетені, спеціалізовані повідомлення для учасників ЗЕД та інша ділова інформація; — це можливість прямого зв'язку, консультацій і співробітництва з головними фахівцями в області ЗЕД будь-якої країни. Електронна пошта дає змогу встановити програму-автовідповідач з інформацією, якою часто цікавляться партнери, клієнти або покупці. При одержанні запиту автовідповідач автоматично відсилає у відповідь необхідну інформац...
Другие файлы:

Електронна пошта
Електронна пошта як засіб відправки і одержання повідомлень за допомогою комп’ютерної мережі. Робота електронної пошти за допомогою поштової програми-...

Поштова адреса в Інтернет
Коротка історія створення комп’ютерів, принципи дії. Архітектура ЕОМ і характеристика прикладного програмного забезпечення. Електронна пошта, веб-пошт...

Електронна пошта НБУ 2

Етика міжнародних ділових зустрічей
Етика міжнародних ділових зустрічей. Візитні картки - засіб ділового спілкування. Домовленість про ділову зустріч. Офіційна мова. Етика ділових подару...

Паблік рілейшнз у системі маркетингових комунікацій
Історія розвитку, суть, функції, області застосування паблік рілейшнз, її місце у системі ділових комунікацій. Відносини ПР із засобами масової інформ...