Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Информатика

Відображення на екрані дисплея графічної інформації

Тип: реферат
Категория: Информатика
Скачать
Купить
Житомирський Військовий ІнститутНаціонального Авіаційного УніврситетуРеферат на тему:Відображення на екрані дисплея графічної інформаціїЖитомир 2010План
  • Графічний режим роботи дисплейних адаптерів. Типи драйверів
  • Модуль GRAPH. Ініціалізація і завершення графічного режиму
  • Структура графічної Паскаль-програми
  • Помилки ініціалізації графічного режиму та їх обробка
  • Процедури та функції роботи з відеорежимами
  • Побудови графічних об’єктів
  • Графічні режими роботи дисплейних адаптерів. Типи драйверів
  • Починаючи з версії 4.0 у склад ТР входить бібліотека графічних підпрограм (модуль GRAPH).,яке забезпечує керування режимами різних адаптерів дисплеїв; вона містить 80 графічних процедур та функцій а також стандартних констант і описів типів даних.Стандартний стан ПК після його вимикання, а також до запуску Паскаль-програм відповідає роботі режиму у текстовому режимі. Для виконання графічних засобів потрібно ініціалізувати графічний режим режим роботи дисплейного адаптера. Настройка графічних процедур на роботу з графічним адаптером досягається шляхом підключення відповідного графічного драйвера. Таким чином графічний драйвер керує графічним адаптером в графічному режимі роботи.Основні характеристики моніторів та адаптерів:
  • розмір екрану по діагоналі (9, 14, 15, 17, 20, );
  • розмір мінімального елементу зображення (0,25..,28 мм). Для кольорових – моніторна група – 3 зерна;
  • роздільна здібність – це кількість точок (пікселів) по горизонталі та вертикалі;
  • об’єм відеопам’яті (16 Кб – 1 Мб).
  • Графічні можливості адаптерів визначаються загальною кількістю пікселів (роздільна здібність) та кількістю кольорів (відтінків) кожного пікселя.Крім того деякі графічні адаптери мають можливість працювати з декількома графічними сторінками – це область ОЗП, яка використовується для створення "карти" екрана (тобто інформація про світимість кожного пікселя).Графічні драйвериПредставляють собою файли з розширенням .BGI, які забезпечують взаємодію програм з графічними пристроями і містяться в окремому каталозі (BGI). {*BGIBorland Graphics Interfaceграфічний шнтерфейс фірми Borland}. В процесі ініціалізації визначеного графічного режиму вмикається відповідний драйвер.В таблиці 1 приведені приклади графічних адаптерів та драйверів:Таблиця 1В комплект поставки ТР входить обмежена кількість драйверів, який може підтримувати один, або декілька відеорежимів. Тип драйвера і режим можна задавати у вигляді числа або у вигляді символьної константи. Ці константи визначені у модулі GRAPH:Таблиця 2Указані в таблиці 2 константи типів драйверів та режими використовують як параметри процедур керування графічними режимами.2. Модуль GRAPH. Ініціалізація і завершення графічного режимуЯк відмічено на початку лекції, для створення графічних зображень в мові ТР призначений спеціальний стандартний бібліотечний модульGRAPH, який підключається стандартним способом: USES GRAPH;Модуль GRAPH представляє собою окремий файл GRAPH.TPU і містить набір процедур і функцій.
  • Процедура ініціалізації графічного режиму:
  • InitGraph (var Driver, Mode : integer; path : string);Змінні Driver i Mode задають драйвер і режим роботи адаптера, path – визначає ім’я файлу драйвера і можливий шлях до файлу.Перші дві змінні задаються константами таблиці 2, іменем або числовим значенням.Приклад 1:Нехай драйвер EGAVGA.BGI знаходиться в каталозі TP\BGI диска С і встановлює режим VGAHI (640*480, 16 кольорів). Фрагмент використання процедури в програмі:BeginDriver := VGA;Mode :=
    Другие файлы:

    Електронна візитна картка
    Огляд методів відображення інформації на екрані електронно-променевих трубок (ЕПТ), переваги і недоліки заданого методу. Система відображення зображен...

    Розробка програм мовою С++ з використанням технології об’єктно-орієнтованого програмування
    Зчитування числової інформації з файлу DATA.txt, аналізування, обробка та виконання графічного відображення. Редагування файлу тексту програми. Метод...

    Додрукарський процес відтворення поліграфічної продукції
    Розробка технологічної схеми процесу обробки графічної інформації для підготовки до друку видання: запрошення та візитної картки. Обгрунтування вибору...

    Пристрої відображення інформації
    Класифікація та характеристики пристроїв відображення інформації. Структура електронно-променевої трубки (ЕПТ), газорозрядної комірки та електролюміне...

    Основні принципи модульного програмування та стеки
    Ініціалізація графічного режиму. Відображення координатних осей, асимптот, надписів. Відображення графіка. Перебір точок з абсцисами від лівого до пра...