Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Журналистика

Методика і практика вузівського викладання

Тип: контрольная работа
Категория: Журналистика
Скачать
Купить
Міністерство освіти та науки УкраїниГуманітарно – правовий факультет КОНТРОЛЬНА РОБОТАз дисципліни “Методика і практика вузівського викладанняваріант 1Виконав: студентка групи 423Зима Ірина Ігорівна Перевірив: Довгаль М.А. Запоріжжя 2008ПланАлгоритм роботи викладачів3Алгоритм роботи кафедри4Самоаналіз навчального закладу5Перелік використаних джерел7Алгоритм роботи викладачівПрофесійні знання викладача - це відомості з педагогіки і психології про суть праці викладача, про особливості педагогічної діяльності і спілкування, особу викладача, про психічний розвиток учнів, їх вікові особливості і ін. У професійних знаннях викладач черпає еталони для свого індивідуального професійного розвитку. Педагогічні уміння - це педагогічні дії викладача. Як і всякі інші уміння, педагогічні уміння - це дії, виконані на достатньо високому рівні. Педагогічні уміння утворює “техніку” в праці вчителя. Робота вчителя полягає в підготовці до уроку, його проведенні, в аналізі проведеного уроку з метою визначення резервів своєї діяльності, в підведенні підсумків самоаналізу, в проведенні необхідної самостійної роботи, направленої на заповнення виявлених резервів. Урок – головна складова частина учбового процесу. Учбова діяльність викладача що вчаться значною мірою концентруватися на уроці. От чому якість підготовки вчаться що багато в чому визначається рівнем проведення уроку, його змістовною і методичною наповненістю, його атмосферою. Для того, щоб цей рівень був достатньо високим, треба, щоб викладач в ході підготовки постарався зробити його своєрідним педагогічним твором зі своїм задумом, зав'язкою і розв'язкою. Правильна постановка мети уроку є важливим етапом в його підготовці і першим кроком до досягнення необхідного результату. Виділяють три правила постановки мети на уроці, які потрібно враховувати: педагог організовує дії з ухвалення мети навчання; мета формулюється так, щоб її зміст був конкретним і зрозумілим, щоб вона чітко орієнтувала учнів на засвоєння знань і способів дії, на критерії опису явищ і на вимоги до результатів засвоєння; постановка мети на учбовому занятті здійснюється учнями самостійно або разом з педагогом. При постановці мети необхідно також враховувати тип планованого уроку. Урок є складним педагогічним об'єктом, тому, як і всякі складні об'єкти, уроки можуть бути розділені на типи по різних ознаках. Цим пояснюється існування численних класифікацій уроків. Найвдалішою є класифікація, яка розділяє уроки по трьом параметрам: дидактичній меті, способу проведення і етапам учбового процесу. Алгоритм роботи кафедриКафедра - основне об'єднання научно-педагогічного складу вузу по одній або декількох споріднених учбових дисциплінах; є адміністративно-структурною складовою вузу. Підготовка висококласних фахівців є основною метою кафедри. Постійне вдосконалення учбового процесу:- включення нових розділів в читані курси лекцій і підготовка нових курсів по актуальних питаннях вказаних у напрямі підготовки;- впровадження нових освітніх технологій, включаючи дистанційне навчання і Internet-технології;- активне залучення студентів до роботи в компаніях і в дослідницьких проектах кафедри, організація курсового і дипломного проектування на робочих місцях;- постійне оновлення комп'ютерної техніки в учбових аудиторіях кафедри;- оснащення кафедри передовим сертифікованим програмним забезпеченням;- оновлення навчально-методичних матеріалів;- розвиток і вдосконалення стажувань студентів кафедри в фірмах і компаніях. Завдання кафедри часто визначають як наказову серію робіт, яка повинна бути виконана в обумовлені терміни. З технічної точки зору, завдання дають не працівнику, а його посаді. Кожна посада включає ряд завдань, що розглядаються як необхідний внесок в досягнення цілей учбового закладу. Самоаналіз навчального закладуПослуги з підготовки звіту по самоаналізу учбового закладу: 1. підготовка матеріалів для аналітичної довідки про самоаналіз вищого учбового закладу; 2. перевірка на відповідність вимогам Міністерства освіти і науки України; 3. проведення моніторингу якості освітньої діяльності вищого учбового закладу. Комплекс аналітичних матеріалів про результати проведення оцінки якості діяльності вищого учбового закладу включає аналіз наступних напрямів діяльності вузу:- Бібліотечне і інформаційно-програмне забезпечення. - Внутрішня система контролю якості. - Виховна робота учбового закладу. - Кадрове забезпечення. - Якість підготовки фахівців. - Матеріально-технічна база і соціально-побутове забезпечення. - Науково-дослідна діяльність учбового закладу. - Показники державної акредитації для визначення виду учбового закладу (інститут, академія, університет). - Показники державної акредитації діяльності учбового закладу. - Прийом у учбового закладу. - Зміст учбового процесу. - Структура підготовки фахівців. - Учбова робота учбового закладу. - Фінансове забезпечення діяльності.
Другие файлы:

Методика викладання світової літератури як наука
Поняття про методику викладання світової літератури як науку. Особливості методики викладання літератури як педагогічної дисципліни. Закономірності ро...

Методика викладання фахових дисциплін в Українї
Система вищої освіти в Україні та періоди її розвитку. Методологія, методи і методика викладання. Європейська інтеграція - впровадження європейських н...

Теорія і методика алгоритмізації. Викладання мов програмування як засіб розвитку алгоритмічного мислення у учнів
Аналіз концепцій сучасної інформатики і нових інформаційних технологій. Дисципліна і структурованість мовних засобів комунікації. Різні підходи до вик...

Вивчення теми "Підприємство і власність. Види підприємств за формою власності"
Методика викладання економіки. Специфіка та необхідність викладання економіки в школі. Тематичний план з курсу "Основи економічних знань" для десятих...

Методика викладання англійської мови
Ступенева система освіти в Україні. Принципи методики викладання іноземних мов у школі. Цілі та зміст навчання лексики англійської мови, граматики, ар...