Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Педагогика

Організація та методика проведення уроку з теми: "Робота з дисками та каталогами в Norton Commander"

Тип: курсовая работа
Категория: Педагогика
Скачать
Купить
Роль учбової дисципліни "Операційні системи" в учбових документах при підготовці фахівців в ПТНЗ. Складання плану та розробка теми "Робота з дисками та каталогами в Norton Commander". Роль майстра виробничого навчанняу формуванні учнівського колективу.
Краткое сожержание материала:

Вступ

Професійно-технічна освіта - це система підготовки кваліфікованих робітничих кадрів у професійно-технічних училищах, а також шляхом навчання на виробництві. Початкова і середня професійна освіта є одним із ключових векторів модернізації всієї освітньої системи.

Прискорення темпів розвитку економіки (зокрема - промисловості, будівництва, високотехнологічних галузей) вже зараз викликає певний кадровий дефіцит. Роботодавці відчувають брак кваліфікованих робітників.

Нівелювання кадрового дефіциту - одне із завдань сучасної модернізації системи початкової та середньої професійної освіти.

Педагогічне проектування - це механізм розробки технології в педагогічній теорії і практиці. Він дозволяє оптимізувати діяльність інженера-педагога. На проектування витрачається приблизно 28%-30% робочого часу. Завдяки проектуванню навчально-виховний процес стає технологічним. Для педагога - це мистецтво, що потребує великого напруження сил, почуттів, складної роботи душі. Воно завжди індивідуально, спирається на артистичність, винахідливість, натхнення, оригінальність педагога. Воно володіє художніми якостями. Проект повинен бути гарним, гармонійним, вражаючим. Педагог повинен красиво переходити від одного методу до іншого, знаходити оригінальний зв'язок матеріалу заняття з життям, гармоніювати з верстатом при обточуванні зразка - це і є естетичні якості проекту.

Мета даної курсової роботи: на основі аналізу початкових даних (учбових документів, матеріально-технічної бази і дидактичного забезпечення дисципліни) і умов розробити порядок організації і методику проведення уроку з заданої теми.

Об'єкт дослідження: професійне навчання в професіонально-технічних навчальних закладах.

Для досягнення заданої мети необхідно виконати наступні задачі:

- виявити роль і місце учбової дисципліни «Операційні системи» в учбових документах при підготовці фахівців в ПТНЗ;

- визначити міжпредметні зв'язки та виявити, які дисципліни і теми забезпечують вивчення теми: «Робота з дисками та каталогами в Norton Commander»; виявити, вивчення яких дисциплін і тем забезпечує дана тема;

- скласти поурочно-тематичний план вивчення теми: «Робота з дисками та каталогами в Norton Commander»;

- розробити комплексно-методичне забезпечення для вибраної теми;

- виконати аналіз учбово-матеріальної бази, яка повинна бути використана для вивчення теми: «Робота з дисками та каталогами в Norton Commander»;

- розробити порядок організації і методику теми: «Робота з дисками та каталогами в Norton Commander»;

- дати рекомендації по удосконаленню розробки уроку.

1. Аналіз учбової документації

1.1 Загальна характеристика учбової дисципліни

Навчальна дисципліна «Операційні системи» є загальнопрофесійною, що формує базовий рівень знань для освоєння спеціальних дисциплін.

Мета дисципліни: формування теоретичної бази знань та умінь студентів для освоєння та ефективного використання базових операційних систем, що використовуються: MS DOS, Windows та Linux, створення підгрунтування для подальшого засвоєння спеціалізованих програмних продуктів з питань техніки і технології.

Програма розроблена з урахуванням вимог освітньо-кваліфікаційної характеристики та освітньо-професійної програми спеціальності «Обслуговування інтелектуальних інтегрованих систем». Програмою дисципліни передбачено вивчення загальних принципів будови і функціонування базових операційних систем MS DOS, Windows та Linux, системного програмного забезпечення, необхідного для функціонування ЕОМ та прикладного програмного забезпечення, призначеного для ефективного вирішення практичних задач.

За навчальним планом освітньої установи дисципліна передбачає 162 години, з яких на аудиторні заняття відводиться 32 години, на практичні роботи - 60 годин, на самостійні роботи - 70 годин.

Студенти повинні знати:

· структуру базових операційних систем, що використовуються, загальні принципи функціонування їх основних компонентів;

· призначення, функціональні можливості і правіша використання основних складових базових операційних систем;

· призначення, функціональні можливості і правила використання програм системного призначення;

· параметри настроювання базових операційних систем.

Студенти повинні вміти:

· використовувати можливості базових операційних систем та системних програм для вирішення практичних завдань;

· використовувати можливості базових операційних систем та системних програм для забезпечення безвідмовної роботи ЕОМ;

· виконувати настроювання базових операційних систем для даної конфігурації ЕОМ;

· виконувати встановлення базових операційних систем на ЕОМ.

1.2 Кваліфікаційна характеристика

Освітньо-кваліфікаційна характеристика (ОКХ) випускника вищого навчального закладу є державним нормативним документом, в якому узагальнюється зміст освіти, тобто відображаються цілі освітньої та професійної підготовки, визначається місце фахівця в структурі господарства держави і вимоги до його компетентності, інших соціально важливих властивостей та якостей.

Спеціальність: «Обслуговування інтелектуальних інтегрованих систем»

Розряд: 4-й

Згідно з довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників [1] фахівець спеціальності: «Обслуговування інтелектуальних інтегрованих систем» - повинен вміти:

· використовуючи матеріали робочої документації, нормативні документи за допомогою спеціаліста вміти здійснювати організаційно-технічні заходи щодо підготовки та впровадження в дію ІС;

· приймати участь під керівництвом спеціаліста в розробці математичних об'єктно-орієнтованих моделей ІС в умовах автоматизованого проектування та управління організаційно-економічними, конструкторсько-технологічними об'єктами за допомогою операційних досліджень на виробництві, використовуючи процедури формального уявлення про об'єкти моделювання;

· використовуючи нормативні документи під наглядом спеціаліста визначити порядок отримання, контролю ІС, їх збереження та передачі монтажній або науково-налагоджувальній організації;

· використовуючи робочу документацію, за допомогою налагоджувально-вимірювальної апаратури і тестових програм проводити перевірку стану ІС;

· виявляти причини нештатного функціонування а відмов ІС;

· виявляти показники виконання функцій ІС засобами автоматики і управління;

· використовуючи робочу документацію та результати перевірки стану ІС за допомогою спеціаліста оцінювати якість роботи ІС;

· здійснювати доопрацювання програмного забезпечення та корекцію експлуатаційної документації; створювати необхідну документацію по завершенню робіт;

· Використовуючи результати випробувальної експлуатації та скоректовану технічну документацію під наглядом та за допомогою спеціаліста вміти перевіряти відповідність побудованої ІС і засобів автоматики та управління вимогам технічного завдання;

· використовуючи нормативні документи та робочу документацію, за допомогою спеціаліста та технічних засобів вимірювань і тестування вміти виконувати монтаж та пусконалагоджувальні роботи;

· вміти налагоджувати програмне забезпечення та випробовувати ІС і засоби автоматики та управління у комплексі з програмним забезпеченням;

· використовуючи результати випробовувань ІС і засобів автоматики та управління, за допомогою спеціаліста знаходити ефективні режими експлуатації; установлювати ефективні режими експлуатації; виявляти більш ефективні режими експлуатації та впроваджувати їх в експлуатацію;

· володіти нормативними документами щодо контрольних випробовувань ІС і засобів автоматики та управління, вміти проводити контрольні випробовування апаратного та програмного забезпечення систем;

· Діагностувати технічний стан ІС і засобів автоматики та управління за допомогою контрольно-вимірювальної апаратури, тестових програм;

· виявляти причини нештатного функціонування та аварій обладнання систем, аналізуючи нормативно-технічну документацію і технічний стан обладнання;

· виявляти причини нештатного функціонування ІС при експлуатації в екстремальних умовах, користуючись відповідними інструментальними засобами та тестовими програмами;

· здійснювати перевірки, регулювання, настроювання та випробовування компонентів ІС після усунення причин їх нештатного функціонування згідно нормативно-технічної документації за допомогою відповідних методів та тестових програм;

· розробляти пропозиції щодо удосконалення структури, електричної, функціональної схем та алгоритмічно-програмного забезпечення, методів діагностики технічного і функціонального стану та усунення несправностей;

· забезпечувати надійне функціонування СПЗ в умовах експлуатації П...

Другие файлы:

Організація та методика проведення уроку з теми: "Робота з панеллю керування"
Кваліфікаційна характеристика спеціальності "Обслуговування інтелектуальних інтегрованих систем" та методика проведення уроку з теми: "Робота з панелл...

Изучение особенностей работы с программой Norton Commander
Основные функции Norton Commander и их реализация при работе с каталогами и файлами. Управление дисковой и файловой структурами персонального компьюте...

Організація та методика проведення уроку з теми: "Професійна робота з табличним редактором MS Excel"
Роль і місце учбової дисципліни "Виробниче навчання" в учбових документах при підготовці фахівців в навчальному закладі. Поурочно-тематичний план вивч...

Організація та методика проведення уроку з теми: "Робота з Windows XP"
Аналіз учбової дисципліни, її ролі у підготовці фахівця та міжпредметних зв'язків. Розробка поурочно-тематичного плану та переліку комплексно-методичн...

Організація та методика проведення уроку з теми: "Робота в комп’ютерній мережі"
Аналіз учбової дисципліни, її ролі у підготовці фахівця та міжпредметних зв'язків. Розробка поурочно-тематичного плану та переліку комплексно-методичн...