Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Астрономия

Гра Перший мільйон

Тип: реферат
Категория: Астрономия
Скачать
Купить
Міністерство освіти та науки УкраїниЗакарпатський Державний УніверситетФакультет інформатикиКафедра загальної інформатики та математичного моделюванняРеєстраційний №________Дата___________________Курсова роботаЗ основ програмуванняТема: Гра “Перший мільйон”Рекомендовано до захисту“___”_____________2005р.Робота захищена“___”_____________2005р.з оцінкою_______________________Підписи членів комісіїСтудента 2-го курсузаочного відділенняІсака І.І.Науковий керівник:викл. Дробнич О.В.Ужгород2005ЗмістВступ……………………………………………………….31.Постановка задачі...……………………………………42.Вибір методу розвязку та структура бази даних.....63.Опис алгоритму розвязку……………………………74. Опис основних функцій програми………………….95.Лістинг програми…………………………………….11Висновки………………………………………………...29Список використаної літератури…………………….30Додаток…………………………………………………..31Вступ. Декілька років тому двоє британських журналістів вигадали нову телевізійну гру, відому тепер у всьому світі як "WHO WANTS TO BE A MILLIONAIRE?" - "ХТО ХОЧЕ СТАТИ МІЛЬЙОНЕРОМ?".З'явившись у ефірі у вересні 1998 року на каналі ITV, ця гра одразу стала сенсацією британського телебачення, потім приголомшила Америку, а нині ліцензію на показ шоу продано вже понад 52 країнам світу.Задум авторів програми полягав у тому, щоб учасник, подолавши всі інтелектуальні перешкоди, мав шанс виграти неймовірно привабливий приз. Якщо гравець правильно відповідає на 15 запитань, то в результаті отримує чек на 1.000.000. Сенс гри полягає у тому, що гравцеві доводиться задіяти весь свій розумовий потенціал.На кожне запитання є чотири варіанти відповіді, але правильний - тільки один. Вибір правильного варіанта - і є суттю гри.Запитання поділяються на кілька рівнів складності: перші п'ять, як правило, досить прості, п'ять наступних вимагають уже не тільки кмітливості, а й ґрунтовних знань, а останні п'ять - найскладніші. Утім, гравець має право скористатися трьома підказками - "50/50" (комп'ютер знімає дві неправильні відповіді), "Допомога залу" (гравець може звернутися по допомогу до глядачів у студії), "Допомога друга" (можна подзвонити другові й порадитися з ним). Проте в кожному разі без грошей ніхто не залишається, а розмір суми прямо залежить від інтелектуального рівня гравця. Правила гри дуже прості, і дозволяють гравцеві у будь-який момент часу забрати виграну суму грошей.Тому написавши компютерну гру “Перший мільйон”, ми зможемо надати кожному бажаючому можливість відчути себе гравцем популярної телевізійної гри.Постановка задачі.Мета даної курсової роботи – написати на одній з мов програмування гру “Перший мільйон”. Задача полягає в тому, що алгоритм програми повинен відповідати правилам телевізійної гри “Перший мільйон”. Тобто вона повинна містити такі основні компоненти: питання та чотири варіанти відповіді на нього, три підсказки (50/50, допомога залу, дзвінок другу). За кожну правильну відповідь учасник отримує право на певний грошовий приз. Рівень складності запитань поступово наростає, зате кожне наступне "коштує" більше, ніж попереднє, і задається воно тільки після одержання правильної відповіді на попереднє. Таким чином, розмір призу наростає від ста до 1 мільйона гривень.У ході гри гравець має право на 3 підказки: "50/50" (комп'ютер знімає дві хибні відповіді), "Допомога залу" (гравець може звернутися по допомогу до глядачів у студії), "Допомога друга" (можна зателефонувати другові й порадитися з ним). Кожну з трьох підказок гравець має право використати лише один раз. Ці підказки він може використати в будь-якій послідовності і на будь-якому етапі гри, відповідаючи на різні запитання чи на одне й те ж будь-якого рівня складності. Використання підказок ніяк не впливає на розмір належного грошового призу.Якщо гравець сумнівається, чи зможе правильно відповісти на запитання, програма повинна дозволити йому відмовитися від подальшої участі у грі, перед тим як він зробить свій вибір і одержати приз, який відповідає вартості останнього запитання, на яке гравець відповів.У випадку, якщо гравець дасть неправильну відповідь на запитання в діапазоні 1-5, він вибуває з гри без призу. Якщо це станеться у проміжку 6-10, він одержить приз, який відповідає 5-му запитанню, якщо ж він дістався до діапазону 11-15, то в разі невдалої відповіді на котресь із запитань він "відкочується" лише до 10-го рівня, тобто він вибуває з гри, одержавши приз за 10-е запитання.Зважаючи на те, що програма – лише аналог телевізійної гри, а гравець тільки один, у програмі буде відсутній відбірковий тур, буде тільки основний етап. Так як реального залу та друга, якому можна зателефонувати, у компютерному варіанті гри не існує, роль залу та друга, якому телефонуємо, буде виконувати програма.Вибір методу розвязку.
Другие файлы:

Покохати відьму
Новий роман Костянтина Когтянца «Покохати вiдьму» на перший погляд написаний за традиціями героїчного фентезі. Але тільки на перший погляд! Насправді...

Etymological Dictionary of the Ukrainian Language, vol.1
Це перший друкований етимологічний словник української мови Ярослава Рудницького, що виходив англійською мовою окремими випусками з 1962 до 1977 року...

Etymological Dictionary of the Ukrainian Language, vol.2
Це перший друкований етимологічний словник української мови Ярослава Рудницького, що виходив англійською мовою окремими випусками з 1962 до 1977 року...

Льодовики, мамонти та первісні люди: Україна мільйон років тому (Невідома Україна)
Близько мільйона років тому на теренах сучасної України з'явилися істоти, озброєні кам'яними знаряддями. Розпочався відлік перших тисячоліть нижнього...

Походження зірок
У загальних рисах еволюцію протозірки можна розділити на три етапи, або фази. Перший етап - відокремлення фрагмента хмари і його ущільнення - ми вже р...