Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Астрономия

Актуальність брендингу в економіці України

Тип: реферат
Категория: Астрономия
Скачать
Купить
Предмет МАРКЕТИНГАвтор: Вандич Віталій Васильович, викладач маркетингу Коломийського економіко-правового коледжу Київського національного торговельно-економічного університетуРЕФЕРАТ на тему:Актуальність брендингу в економіці України“Якось увечері я прокинувся в глибині ліжка Wenette. Голосино дзенькав Philips. Sony закінчував вечірній випуск новин. Я закурив Marlboro, натягнув Lеvі's і пішов включати Мulіnех, щоб проковтнути Nescafe і UPSA. У цей час задзвонив Ericsson і оксамитний жіночий голос повідомив, що чекає мене як завжди навпроти Mc Donalds. Прожувавши Blend-a-med, я спробував позбутися від чогось звіриного на миєму обличчі, але Gillette не справився. М'ятий Baltman валявся на стільці, з кишені стирчала Parker і записка: "Улюблений, Chanel номер 5 буде якраз...". Через півгодини я вийшов на вулицю, сів у Jeep, під'їхав до Mc Donalds, глянув на Rolex і зрозумів, що спізнився. Напроти мене стояла дівчина з банкою Coca-Cola і пильно дивилася мені в очі. Колготки Sanpellegrino блищали яскравіше, ніж помада Колор Ріш від Л'Ореаль Париж і я подумав, що вона цього гідна.Загадкова душа споживача вже не розгублюється серед різноманіття іноземних брендів. Вона серед них живе. Але й за українськими торговими марками велике майбутнє. При умовах розвитку виробництва та розширенні асортименту, техніка торгового маркування буде життєво необхідна. Для споживача марка полегшує вибір та дає впевненість в його правильності, для виробника – це основний інструмент для формування довгострокової споживчої переваги до даної марки серед конкуруючих.Поняття "бренд" на нашому ринку тільки но починає складатися. Багато хто плутають бренд і торгову марку. Тим часом різниця є. Торговою маркою володіють майже всі компанії, брендом - одиниці. Бренд - це, насамперед, торгова марка з устояним іміджем.Далеко не кожна товарна марка може стати брендом: для цього вона повинна придбати популярність на ринку і довіру в покупців, тому маркетологи виділяють у процесі формування бренду декілька етапів (рис. 1): Представлена схема показує, що бренд є сутністю, яка розвивається в часі, — від марки як концепції, що складається з відомих елементів (фірмової назви, фірмового знака, стилю, слогана), до чітко сприйнятої покупцями сукупності функціональних і емоційних елементів, єдиних із самим товаром і способом його уявлення. У цьому складається принципова відмінність бренду від товарного знаку, що являє собою “позначення, здатні відрізняти відповідно товари і послуги одних юридичних і фізичних осіб від однорідних товарів і послуг інших юридичних чи фізичних осіб. Сформований бренд характеризується “ступенем просунення” (brand development index) і “ступенем лояльності бренду” (brand loyalty), у цільовій аудиторії покупців і в її окремих сегментах. Це хоча і суб'єктивні, але вимірювані поняття, результатами яких стає вартісна оцінка бренду (brand value), що виробляється за допомогою вимірів ступеня його популярності. Процес розвитку бренду носить безупинний характер: навіть після того, як він починає самостійно “працювати” на ринку і пр...
Другие файлы:

Платіжна система України та стратегія її розвитку
Актуальність вдосконалення платіжної системи України, її роль в економіці. Нормативно-правові основи функціонування та процес становлення системи елек...

Демонополізація і розвиток конкуренції в економіці України
Монополії та їх місце в економіці України. Огляд законодавства про захист економічної конкуренції в Україні. Антимонопольного комітет України як основ...

Іноземний капітал в економіці України: стан, проблеми і перспективи
Значення іноземного капіталу в сучасній економіці. Форми здійснення іноземного інвестування. Вплив іноземного капіталу на розвиток національної економ...

Страхова справа. Соціально-економічний зміст і роль страхування в умовах ринкової економіки України
Характеристика організації страхової справи в процесі формування ринкової економіки України. Аналіз соціально-економічного вмісту і ролі страхування в...

Роль грошей в економіці України
Визначення особливостей ролі грошей в економіці України з урахування здійснення сучасної грошово-кредитної політики. Дослідження методів державного ре...