Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Астрономия

Захист навколишнього середовища Інтегроване заняття

Тип: реферат
Категория: Астрономия
Скачать
Купить
Захист навколишнього середовищаІнтегроване заняття Тема. Хімічна промисловість і охорона довкілля. Мета: сформувати знання про сучасний стан навколишнього середовища та вплив діяльності людини на живу і неживу природу; виховувати дбайливе ставлення до навколишньою середовища, почуття відповідальності за діяльність людства та вплив антропогенного фактора на живу і неживу природу; розвивати вміння дискутувати, вільно висловлюватисвою думку (зокрема, іноземними мовами); розвивати та вдосконалювати хімічну мову учнів; удосконалювати навички роботи з різними джерелами інформації (періодичні видання, наукова література, мережа Інтернет, бесіди з фахівцями); формувати соціальні компетенції (аналізувати результат спостережень, вести наукову дискусію, толерантно доводити свою точку зору, формувати активність у прийнятті рішень); формувати інформаційні компетенції (використовувати комп'ютерні технології для пошуку інформації, критично оцінювати отриману інформацію); формувати комунікативні компетенції (навички володіння кількома мовами) та компетенції саморозвитку і самоосвіти. Тип заняття: узагальнення і систематизація знань. Вид заняття: ділова гра (суд): інтегроване заняття – хімія та англійська мова з елементами німецької мови. Завдання заняття:
  • розглянути виробництво сульфатної кислоти;
  • оцінити значення функціонування хімічної промисловості для розвитку цивілізації;
  • 3) ознайомитися з наслідками техногенного впливу на природу; 4) з'ясувати вплив техносфери на біосферу Землі; 5) перевірити рівень засвоєння термінології й основних понять даної теми.Хід заняттяІ. Мотивація навчальної діяльності.(Перегляд фрагменту відеофільму.)Викладач хімії. Так, дійсно, чи вистачить у нас сил?Останнім часом переживає надзвичайно важливий,Період своєї історії – посилення впливу негативних факторів: деградація людської моральності, деградація природи.Викладач іноземних мов. І найбільш гостро постають екологічні проблеми. Правильно було сказано, що природа не має меж, річки не знають кордонів, а отже, й екологічні проблеми – це не проблеми окремої країни чи континенту – це проблеми всього людства. Саме тому ми будемо спілкуватися іноземними мовами, а не лише рідною. Викладач хімії. Що ж, я пропоную вам висловити свої думки, враження щодо переглянутого фрагмента. (Бесіда учнів.) Викладач хімії. Під час бесіди можна було почути вислови:«шкідливість хімічної промисловості» та «хімічна промисловість є небезпечною».Викладач іноземних мов. Але ж існує думка, що хімічна промисловість призведе до загибелі цивілізації та у біосфери в цілому. Викиди токсичних речовин з хімічних підприємств зумовлюють деградацію природи.Викладач хімії. Я не можу не погодитися з тим, що на сьогоднішній день хімічна промисловість є джерелом забруднень. Проте давайте спробуємо разом з'ясувати, чи дійсно хімічна промисловість становить небезпеку для біосфери.Викладач іноземних мов. А істина найкраще з'ясовується в судових залах.II. Організація навчальної діяльності.(Розподіл ролей: суддя, адвокат, прокурор, хімік-технолог, лікар, соціолог, присяжні, секретар.)Викладач хімії. Упродовж засідання ви будете відзначати і занотовувати ключові факти та коментарі до теми судового засідання «Хімічна промисловість і охорона довкілля».(Коментар до завдань уроку.)ІІІ. Узагальнення і систематизація знань.(Організація засідання суду здійснюється учнем-суддею.)Прокурор (наводить факти «шкідливості» хімічної промисловості). Оксиди Сульфуру й Нітрогену, які викидаються в атмосферу внаслідок роботи теплових електростанцій та автомобільних двигунів, сполучаються з атмосферною вологою й утворюють дрібні крапельки сірчаної та азотної кислот, які переносяться вітрами у вигляді кислотного туману і випадають на землю кислотними дощами. Ці дощі вкрай негативно діють на навколишнє середовище:— знижується врожайність більшості сільськогосподарських культур унаслідок ушкодження листя кислотами;— вимиваються з грунту кальцій, калій і магній, що викликає деградацію фауни та флори;— гинуть ліси (особливо чутливі до кислотних дощів кедр, бук і тис);— отруюється вода озер і ставків, де гине риба,...
    Другие файлы:

    Техноекологія. Джерела забруднення і захист навколишнього середовища
    У посібнику наведені основні джерела забруднення навколишнього середовища, детально розглянуто техногенне навантаження на навколишнє середовище, визна...

    Співробітництво та спільні наукові дослідження, направлені на захист навколишнього середовища
    Історія розвитку та дослідження проблем екологічного характеру. Діяльність світових екологічних організацій. Міжнародна співпраця України у галузі охо...

    Роль і суть співпраці України з міжнародними організаціями у галузі охорони навколишнього середовища
    Особливості ролі держави у сфері охорони навколишнього середовища. Характеристика міжнародного екологічного законодавства. Визначення пріоритетів та о...

    Органи державного управління в галузі охорони навколишнього природного середовища
    Державне управління в галузі охорони навколишнього природного середовища. Повноваження центральних органів виконавчої влади в галузі охорони навколишн...

    Принципи державного управління в галузі охорони навколишнього середовища
    Принцип законності при здійсненні державного управління в галузі охорони навколишнього природного середовища. Принцип поєднання комплексного та дифере...