Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Астрономия

Бюджетний устрій та бюджетна система України

Тип: реферат
Категория: Астрономия
Скачать
Купить
КОНТРОЛЬНА РОБОТАз дисципліни Фінансина темуБюджетний устрій та бюджетна система УкраїниП Л А НВСТУП1.Суть і значення Державного бюджету2.Бюджетна система України3.Бюджетні права Украіни, Автономної Республіки Кримта місцевих рад народних депутатів4.Бюджетний процес Вступ Сучасна економіка потребує удосконалення й розвитку фінансового плануванняна всіх рівнях, посилення ініціативи і відповідальності усіх ланокдержавного фінансового апарату в складанні і виконанні фінансових планів, щосуперечить висновкам окремих науковців про відмирання інституту планування.Відмова від планування неможлива також в зв'язку з необхідністю приборканняінфляції.Розбудова фінансової системи з різними її ланками обумовлює існуванняспеціального державного апарату - фінансово-кредитних установ, котріпокликані запроваджувати в життя фінансово-кредитну політику держави.Фінансову систему необхідно відрізняти від фінансових установ, якіорганіновують фінансові відносини. Фінансова система- це сукупність такихгрошових відносин, де утворюються і використовуються грошові фонди.Фінансові установи займаються акумуляцією грошових фондів (державнаподаткова адміністрація і її органи) і їх розподілом, активно впливають напроцес утворення фондів - бюджетів усіх рівнів. Суть i значення Державного бюджетуДля виконання своiх функцiй держава повинна мати достатнi грошовi фонди. Цiфонди вона формує шляхом перерозподiлу валового внутрiшнього продукту.Найважливiшим засобом, через який держава здiйсню? розподiл i перерозподiлвнутрiшнього продукту, i Державний бюджет. Через бюджет державивiдтворю?ться вся багатогранна ?? дiяльнiсть i забезпечу?ться виконання ??заходiв.Розглядаючи бюджет як економiчну категорiю, слiд зазначити, що вiнвiдобража? реальнi виробничi вiдносини, вiдтворю? вiдносини розподiлу iперерозподiлу, концентру? рух грошово? маси як самостiйно? вартостi, щонiбито не пов'язана з рухом товарно? маси.Бюджет ? важливим економiчним важелем держави, через який забезпечуєтьсяконтроль за станом виробництва в цiлому. Крiм того, органи державної влади йуправлiння, що затверджують i виконують бюджет, мають можливiсть впливатичерез нього на фiнансову дiяльнiсть мiсцевих органiв влади i управлiння, якiскладають, затверджують бюджети адмiнiстративно-територiальних органiв,останнi, як правило, потребують дотацiй i субвенцiй iз загальнодержавнихдохiдних джерел.Дохiдна база всiх бюджетiв формується за рахунок закрiплених законамидержави джерел доходiв по вiдповiднiй ланцi бюджетної системи. Через бюджетфiнансова дiяльнiсть органiв управлiння отримує цiлком визначену взаконодавчому i нормативному планi базу для залучення й витрачання грошовихкоштiв. Бюджет дає органам влади, якi його затверджують, можливiстьконтролювати дiяльнiсть виконавчо-розпорядчих органiв, що складають iвиконують бюджет. Хоча можливостi такого контролю обмеженi.Конституцiєю України надано виняткове право затверджувати бюджет державиВерховнiй Радi, а адмiнiстративно-територiальнi бюджети - вiдповiднимпредставницьким органам. Пiсля затвердження Державний бюджет набуває силизакону. Бюджети всiх рiвнiв складаються та виконуються згiдно з бюджетноюкласифiкацiєю. Бюджетна класифiкацiя - це єдина мiжнародна системафункцiонального групування доходiв i видаткiв бюджету за однорiднимиознаками; вона забезпечує можливiсть порiвнювати бюджетнi данi рiзнихбюджетiв, дає змогу визначитись щодо характеру регулюючих дiй держави понадходженню дохiдних джерел i напрямах використання одержаних коштiв.Держава повинна мати централiзований фонд коштiв, з якого вона фiнансуєзаходи, передбаченi законодавчими чи нормативними актами. Для виконання цiєїфункцiї держава регламентує всi вiдносини, пов'язанi з мобiлiзацiєю,розподiлом i використанням бюджету. Бюджетнi вiдносини не можуть провадитисьв життя без бюджетного регулювання, тому що вони завжди маютьдержавно-владний характер.Бюджетне регулювання передбачає законодавче закрiпленi вiдсотковiвiдрахування вiд загальнодержавних податкiв, зборiв i обов'язкових платежiв,встановленi на данiй територiї, а також дотації i субвенцiї до бюджетiвадмiнiстративних територiй вiдповiдно до технiко-економiчних обгрунтувань, вякi включаються: статистичнi данi про економiчний, соцiальний, природний таекологiчний стан зазначених регiонiв; розрахунки необхiдних витрат длявирiвнювання економiчного, соцiального й екологiчного стану та ефективноговикористання природних ресурсiв територiй; iнформацiя про урядовi тарегiональнi програми подолання нерiвностей мiж адмiнiстративнимитериторiями, про виконанi в попереднi роки програми й досягнутi результатипро дiючi програми та програми, що розробляються, з прогнозом наслiдкiв їхвиконання.
Другие файлы:

Бюджетний устрій і бюджетна система України
Принципи побудови бюджетної системи та основи бюджетного устрою. Бюджетний устрій України відповідно до Закону "Про бюджетну систему України". Взаємов...

Фінанси, гроші та кредити
Сутність, функції та роль фінансів, структура фінансової системи. Державні фінанси як інструмент регулювання економіки. Функції податків та методи їх...

Бюджетна політика України
Сутність, призначення і роль державного бюджету України, статті доходів та видатки. Бюджетний дефіцит. Управління державним боргом, шляхи його подолан...

Бюджетна політика України
Сутність, призначення і роль державного бюджету України, статті доходів та видатки. Бюджетний дефіцит. Управління державним боргом, шляхи його подолан...

Бюджетна система України
Бюджетне право України - сукупність фінансово-правових норм, що регулюють внутрішньодержавні відносини бюджетної системи. Бюджетна система України, її...