Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Астрономия

Діловий етикет в практиці успішного приватного підприємства

Тип: реферат
Категория: Астрономия
Скачать
Купить
Франко ВолодимирДіловий етикет в практиці успішного приватного підприємстваНауковий керівник Рудакевич М.І., к.п.н., доцентСучасний розвиток суспільства, його економічного та культурного життя, освіта і виховання його членів поступово повертається в бік все більшої психологізації. В центр соціальних перетворень стає людина. Неймовірно, але дуже багато людей в Україні не знають, що означають слова “етика і етикет”. Прикро це чути, але ті, хто знає, що це означає, ще не застосовують основні принципи та поняття етики й етикету у спілкуванні, в манерах поведінці, в одязі.Багато хто може заперечити, що в Україні не існує власної етики та етикету. Але це не так. Одні вчені стверджують, що етикет існував за часів первіснообщинного ладу і виріс з ритуалів. Безумовно, що етикет – це результат узагальнення досвіду багатьох поколінь. Правила етикету є міжнародними. Особливості етикету окремих країн обумовлюються історичними, релігійними та національними традиціями і звичаями народу. Етикет поєднує формальні правила поведінки в типових ситуаціях і здоровий глузд та корисність вкладених в них змісту.Практичне знання етикету дає можливість гідно використовувати готові форми поведінки.При допомозі керівництва ВО Vatra-Shreder було проведено дослідження у відомому в Тернополі колективі. Офіційна прийнятих норм, правил етикету, як таких в колективі не має. Існують лише загальноприйняті, як і на будь-якій фірмі, стандартні для всіх моральні норми. Випадки звільнення на ВО Vatra-Shreder мали місце, лише тоді, коли працівники приходили на роботу в нетверезому стані. Інших випадків звільнення поки що не було.Фірми, як вважають, не відіграє значимої роль форма одягу працівників, особливо тих, які працюють в цехах і виконують найбруднішу роботу. Головне, щоб запланована робота була виконана вчасно. Тут спеціально не виділяється часу для спілкуванні з співробітниками з питань, не пов‘язаних з роботою.Бесіди проводяться під час робочого дня, що відриває від роботи та зменшує продуктивність. Якби був визначений день і година наради, то кожен працівник заздалегіть готував би те запитання, яке його цікавить, і про це би всі знали. На ВО Vatra-Shreder поки, що не сприймають етикет, як потрібний для підтримання корпоративного духу підприємства, для налагодження тісних контактів між підлеглим і керівником, для забезпечення подальшого процвітання організації.Робітникам в цехах робота на ВО Vatra-Shreder подобається. Жодного поганого відгуку. 50% працюючих сумніваються у можливості змінити місце роботи, 25% - категорично – “ні”. Тобто робота їх цілком задовільняє. Як відомо, крім матеріального задоволення (від відносно високої на даній фірмі заробітної плати), працівники потребують і задоволення цілого ряду соціальних потреб. Насамперед, мова йде про шанобливе ставлення до них керівництва. Очевидно у відносинах керівника – підлеглий роль ділового етикету є доволі значимою.Ми провели аналіз відповідності поведінки керівництва стосовно ряду найбільш загальних етичних норм.Нами використана анкета, що складається з двох блоків запитань. Перший блок виявив поведінку в типових ситуаціях, другий – домінуючі ділові якості керівника. 66% опитаних керівників, одержавши запрошення на ділову зустріч, відповідають на нього протягом тижня; 16,65% - не відповідають і стільки ж відсотків відповідають на запрошення інколи. Під час роботи 83,3% керівників не вживають грубих слів, і лише 16,7% можуть собі дозволити на роботі і вдома використати нелітературні слова. Якщо ви позвонили б на фірму залишили повідомлення тому, що керівника не застали на робочому місці, то лише 66,6% ймовірність того, що сьогодні цей керівник зв‘яжеться з вами. Лише 66,6% керівників вважають, що їх поведінка за столом бездоганна. Керівники ВО Vatra-Shreder завжди надсилають вітальну картку найбільш важливим із своїх партнерів. На їх думку мета підприємства – це діяльність розрахована на далеку перспективу, довготривалу стабільну роботу, а також це зробити так, щоб була процвітаюча фірма. Тому тут такі якості: професіоналізм, впевненість в собі, ввічливість, тактовність. До десятки ввійшли наступні якості: незалежність, відповідальність, дружелюбність, ризиковість, точність, чесність. 33,4% керівників вважають, що вони “гравці-одиночки” і за свої старання все хочуть отримати самі і 66,6% вважають себе часткою колективу. 16,65% вважають, що “успіх” – це досягнення поставленої мети; 83,3% - утримались від відповіді на таке запитання, не дали свого тлумачення даного поняття.Підсумовуючи сказане, відзначимо: із одержаних результатів не можна робити конкретні висновки.Сьогодні, очевидно, можна вести мову лише про окремі тенденції стосовно даної проблеми. В умовах зародження в Україні ринкової економіки приділяється й морально-етичній основі. А саме вона визначатиме завтра стан здоров‘я не лише економіки, а й держави взагалі....
Другие файлы:

Діловий етикет і діловий протокол
Діловий етикет як зведення писаних і неписаних правил поведінки, історія його виникнення та необхідність у сучасному житті. Загальна характеристика та...

Діловий етикет
Дипломатичний протокол та діловий етикет. Етичні кодекси, їх значення у формуванні етичної поведінки ділової людини. Професійна культура бізнесової ді...

Службовий мовний етикет
Основні види етикету. Діловий етикет (загальноприйняті правила соціальної поведінки у професійному спілкуванні в організації) як найважливіша сторона...

Бізнес-план Приватного підприємства "Універсам "Енергетик"
Мета бізнес-плану приватного торговельного підприємства, строк його дії. Організаційна структура підприємства, стратегія маркетингу, витрати на реклам...

Організація документообігу приватного підприємства
Особливості документообігу приватного підприємства та рекомендації щодо його удосконалення. Історія розвитку, суть, особливості документообігу. Практи...